Yvonne Geplaatst 15 uur geleden Rapport Geplaatst 15 uur geleden (bewerkt) Goedemorgen frummers, Heerlijk geslapen na een paar ongelooflijk drukke dagen: logeetje. Het was heel gezellig, maar precies die vrééslijk hete dagen, en dan echt hele dagen op pad, brrrr, ik was half dood op het laatst 🙃😉 Maar nu weer even het gewone ritme twee dagen... En tijd voor een bakje. 14 uur geleden bewerkt door Yvonne spirit reageerde hierop 1
Yvonne Geplaatst 14 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 14 uur geleden DAGPACT: Yvonne spirit reageerde hierop 1
Kaatjemama Geplaatst 14 uur geleden Rapport Geplaatst 14 uur geleden DAGPACT: Yvonne kaatje🌺 goedenmorgen allemaal fijne dag
lady jane Geplaatst 13 uur geleden Rapport Geplaatst 13 uur geleden goeiemooiemorgen frummers🌞 spirit reageerde hierop 1
Quinn Geplaatst 13 uur geleden Rapport Geplaatst 13 uur geleden Goedemorgen. Fijn je weer te zien @Yvonne Zo druk geweest met het gesprek van gisteren dat ik geen idee heb hoe de planning er dit weekend uitziet. Eerst maar koffie. DAGPACT: Yvonne kaatje🌺 Quinn 🧡 spirit reageerde hierop 1
renaldo61 Geplaatst 13 uur geleden Rapport Geplaatst 13 uur geleden DAGPACT: Yvonne kaatje🌺 Quinn 🧡 renaldo61🐕
rapilos Geplaatst 13 uur geleden Rapport Geplaatst 13 uur geleden Goedemorgen allemaal, Vanmiddag maar naar de tuin Mijn hemel...weet gewoon niet waar te beginnen Boontjes oogsten misschien en voor de rest oogkleppen op om het onkruid niet te hoeven zien 🙈 lady jane reageerde hierop 1
rapilos Geplaatst 13 uur geleden Rapport Geplaatst 13 uur geleden Lekker uitrusten @Yvonne Jij krijgt ook best veel logees lees ik. Lijkt me ook buitengewoon vermoeiend hoor
Mormel Geplaatst 11 uur geleden Rapport Geplaatst 11 uur geleden DAGPACT: Yvonne kaatje🌺 Quinn 🧡 renaldo61🐕 Mormel @rapilos: de tuin is herkenbaar, elke dag een beetje. rapilos reageerde hierop 1
lady jane Geplaatst 11 uur geleden Rapport Geplaatst 11 uur geleden Waar je adb al niet voor kunt gebruiken; ik lees Rapi, word weer even met mn neus op de feiten gedrukt, hoe lui ik kan zijn. Dus nu staat de was te draaien, heb ik gestofzuigd en een giga vaat gedaan ennnn al bij de bieb geweest om saunazegeltjes te knippen uit het AD. Is dat nuttig of is dat nuttig? thnx Raps😊😆 rapilos, IJsvogel, spirit en 1 andere reageerden hierop 2 2
renaldo61 Geplaatst 11 uur geleden Rapport Geplaatst 11 uur geleden Vandaag heb ik @stroumfke gezien en gesproken @Mormel. Ze beweerde reeds 2 maanden nuchter te zijn. Zo zag en handelde ze ook naar uit. spirit, Mormel en bumperjim reageerden hierop 3
spirit Geplaatst 11 uur geleden Rapport Geplaatst 11 uur geleden Nog geen idee wat we gaan doen. Ik denk dat we boven maar weer verder moeten gaan met ontspullen. Daar is natuurlijk niets meer van gekomen. Ik denk dat ikzelf wel ga zwemmen. Het is nog deze maand en dan gaat het sluiten. Meestal de laatste dag is het doggyswim. Ach, dan kan ik weer naar het binnenbad. Daar is een sauna en een stoomcabine bij. Fijne dag allemaal.
Mormel Geplaatst 11 uur geleden Rapport Geplaatst 11 uur geleden 21 minuten geleden zei renaldo61: Vandaag heb ik @stroumfke gezien en gesproken @Mormel. Ze beweerde reeds 2 maanden nuchter te zijn. Zo zag en handelde ze ook naar uit. Dat laatste zou goed nieuws zijn want gezien haar verwardheid en andere klachten, meen ik dat het echt wel nodig was dat ze stopte.
renaldo61 Geplaatst 8 uur geleden Rapport Geplaatst 8 uur geleden Gisteren bij het wekelijkse groepsgesprek van de Herstelacademie was er een radeloze vrouw die vroeg naar hulp met haar alchohol verslaafde dochter. Er was wel iemand die naar https://al-anonvl.be verwees, maar als naaste kun je eigenlijk totaal niets doen. Alleen maar afwachten?
lady jane Geplaatst 6 uur geleden Rapport Geplaatst 6 uur geleden In ned. zijn er ook instanties die voor naasten hulp bieden. Hoe dat in belgie is weet ik niet. Maar Al Anon lijkt dus ook zo te werken. Net naar de laatste Spielbergfilm geweest, Disclosureday, geweldig!
IJsvogel Geplaatst 5 uur geleden Rapport Geplaatst 5 uur geleden DAGPACT: Yvonne kaatje🌺 Quinn 🧡 renaldo61🐕 Mormel IJsvogel Het gaat goed, ben lekker aan het rommelen. Vanochtend eerst wat geklust aan mijn busje. Achterdeur wilde niet dicht, ik dacht dat het door het fietsenrek kwam. Maar nee, ik had een stoel er andersom ingelegd en daardoor paste ging de klep net niet meer dicht. Het is net Tetris. Blij dat ik niet naar de garage ben gegaan, dat was een mooie afgang geweest 😅. Daarna naar de sportschool, flink getraind. Ik voel me een beetje onrustig maar ik ga niet drinken. Wat dan wel? Beetje lezen misschien, als ik daar de rust voor heb. @lady janega jij dan alleen naar de film of met iemand samen?
spirit Geplaatst 4 uur geleden Rapport Geplaatst 4 uur geleden Een fijne dag gehad. Eerst weer eens ouderwets accordeon gespeeld en had er ook weer zin in. Heerlijk in de tuin gezeten op de loungebank. In ons zwembad geweest. Het was weer zoals het hoorde en eerst ook was, voordat mijn vriend aan de alcohol begon. Hij is er zelf ook van geschrokken dat dit zo'n lange periode was. Hij kon gewoon de knop niet meer vinden. Wellicht was dit zijn dieptepunt. Dieper kon hij niet gaan en het was ook een vreselijke periode. Nu bami in de maak.
lady jane Geplaatst 4 uur geleden Rapport Geplaatst 4 uur geleden (bewerkt) 1 uur geleden zei IJsvogel: @lady janega jij dan alleen naar de film of met iemand samen? Ik ga heel vaak alleen, en deze film had ik in mn agenda gezet. Maar toevallig appte een oud collega van het filmhuis of ik zin had om met haar te gaan, dus ik heb me aangepast (zij had al geboekt, ik boek meestal last-minute). En ik heb nog 2 volley/filmmaatjes die ik ook wel eens vraag. Maar ik ben vaak niet zo in de stemming om me vast te leggen dus ik zie veel meer films dan die andere 3 mensen. Grappig genoeg doet mijn dochter het ook zo; zij heeft een onbeperkt maandabonnement en neem ook af en toe iemand mee of past zich aan hun smaak aan. Dus onderling raden we elkaar wel eens een film aan ook. Voor lezen is mijn concentratie minder geworden en in de film zie en beleef je het hele verhaal in één keer. Ik moet dan echt uit een andere wereld komen steeds. Heerlijk vind ik dat. Overweeg jij ook om alleen te gaan of doe je dat al wel eens? 4 uur geleden bewerkt door lady jane
IJsvogel Geplaatst 3 uur geleden Rapport Geplaatst 3 uur geleden Het lijkt me heerlijk, ik zie altijd zo veel films die me aanspreken. Ik heb het nog nooit gedaan, alleen. Wel eens naar een concert, museum, restaurant, vakantie.... Maar film niet, terwijl dat juist prima kan natuurlijk. Dus dat ga ik ook maar eens doen. Volgend weekend zijn er allemaal interessante films en documentaires n.a.v de capitulatie van Japan in Indie. Maar dan ben ik een weekendje weg, maar daarna... ga ik naar de film lady jane reageerde hierop 1
bumperjim Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden Leuks vandaag: mn telefoon is vol. Dus moet ik deleten. Mn whatsapp is zowat een derde deel van mn telefoon. Dat komt door alle video's en foto's. En die zitten natuurlijk vooral in de groep van Stier, Holenbeer, Vlinder en moi. En Bumperhond maar die heeft (nog) geen mobieltje. Dus ik geprobeerd daarin te deleten. Dan ga je dus graven in minstens 10 jaar materiaal. Holenbeertje gaat studeren. Covid breekt uit. Toestand. Holenbeer stopt ermee. Vlinder gaat studeren in Canada. Stier neemt Vlinder mee naar Canada. Ontmoet in Montréal oude vrienden vanuit het dorp hier (1200 inwoners). Stier ontmoet ook een vriendin van 30 jaar geleden. Heeft de time of her life. Vlinder heeft daarna niet de time of her life. Wordt korte tijd alcoholist (drinkt de hele dag, 2 maanden lang), terwijl ze heel Montréal verkent dag en nacht, komt vervolgens terug naar Frankrijk. Holenbeer wordt intussen hondentrainer. Neemt bumperhond mee naar haar opleiding. Gaat gigantisch goed. Dan weer niet goed. Dan weer wel. Dan weer niet. Stier krijgt een leuke baan. Toch geen leuke baan. Toch maar doorgaan. Toch weer ziek. Bumperjim stuurt intussen foto's van al zn reisjes voor de zaak. Rotterdam. Turku. Keulen. Durban. Kopenhagen. Enfin hoe kan ik dit nu deleten? Ik zit bijna te snotteren hier. Er is zo krankzinnig veel gebeurd 🥲
lady jane Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden kun je het niet op een usb stick laden? Of zoiets. En anders maar een nieuwe telefoon? Mag wel na 10 jaar lijkt me. Ook al doet ie het natuurlijk nog wel.
bumperjim Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden Nee het is van de ene op de andere telefoon gegaan 😁 mn telefoon is een jaar of 3. En er is een hoop shit bij die ik wel delete, maar ook veel kostbaars. Dat moet maar naar de computer. Die is wel stokoud (13 jaar of zo) maar die kopieert alles op een externe harde schijf. Die ook alweer wat jaartjes meegaat 🫤 Als je erover na gaat denken word je gek. Vroeger was dat makkelijker. Gewoon in een album en dan gaat het duizend jaar mee
bumperjim Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden Leuks vandaag: kleren gekocht met Vlinder voor de begrafenis (voor haar). Vreselijk leuk hoe ze een vreselijk precieze mening heeft over kleding en schoenen, alles precies beargumenteerd. Na 10 minuten neuzen sloeg het borderline syndroom toe en schoot ze volledig in de stress/negativiteit want ze vond natuurlijk niet direkt wat ze wou en toen was alles hopeloos en het was nog warm ook. Toen zei ik koop nou eerst maar iets om een plan A te hebben; en als het niks is heb je in Parijs nog wel even tijd voor een plan B. Dat bleek te werken en het bleef gezellig 🤪 We kunnen heel goed overweg samen, maar pas sinds kort Mariposa reageerde hierop 1
Kaatjemama Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden 3 minuten geleden zei bumperjim: We kunnen heel goed overweg samen, maar pas sinds kort Fijn 🥰
Mariposa Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden Ik heb ook zoveel foto's op mijn telefoon. Ik fotografeer best graag en maak dus altijd tig foto's van hetzelfde onderwerp. Eigenlijk een keer uitzoeken en gelijk de mooiste af laten drukken in een album ofzo. Heb ik ook gedaan van een vakantie die ik met mijn zoon had. De vakantie van mij en mijn dochter moet ik ook nog af laten drukken. Dan kijk je er tenminste nog naar.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden