Yvonne Geplaatst 4 uur geleden Rapport Geplaatst 4 uur geleden (bewerkt) Goedemorgen frummers, Heerlijk geslapen na een paar ongelooflijk drukke dagen: logeetje. Het was heel gezellig, maar precies die vrééslijk hete dagen, en dan echt hele dagen op pad, brrrr, ik was half dood op het laatst 🙃😉 Maar nu weer even het gewone ritme twee dagen... En tijd voor een bakje. 4 uur geleden bewerkt door Yvonne spirit reageerde hierop 1
Yvonne Geplaatst 4 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 4 uur geleden DAGPACT: Yvonne spirit reageerde hierop 1
Kaatjemama Geplaatst 4 uur geleden Rapport Geplaatst 4 uur geleden DAGPACT: Yvonne kaatje🌺 goedenmorgen allemaal fijne dag
lady jane Geplaatst 3 uur geleden Rapport Geplaatst 3 uur geleden goeiemooiemorgen frummers🌞 spirit reageerde hierop 1
Quinn Geplaatst 3 uur geleden Rapport Geplaatst 3 uur geleden Goedemorgen. Fijn je weer te zien @Yvonne Zo druk geweest met het gesprek van gisteren dat ik geen idee heb hoe de planning er dit weekend uitziet. Eerst maar koffie. DAGPACT: Yvonne kaatje🌺 Quinn 🧡 spirit reageerde hierop 1
renaldo61 Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden DAGPACT: Yvonne kaatje🌺 Quinn 🧡 renaldo61🐕
rapilos Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden Goedemorgen allemaal, Vanmiddag maar naar de tuin Mijn hemel...weet gewoon niet waar te beginnen Boontjes oogsten misschien en voor de rest oogkleppen op om het onkruid niet te hoeven zien 🙈 lady jane reageerde hierop 1
rapilos Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden Lekker uitrusten @Yvonne Jij krijgt ook best veel logees lees ik. Lijkt me ook buitengewoon vermoeiend hoor
Mormel Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden DAGPACT: Yvonne kaatje🌺 Quinn 🧡 renaldo61🐕 Mormel @rapilos: de tuin is herkenbaar, elke dag een beetje.
lady jane Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden Waar je adb al niet voor kunt gebruiken; ik lees Rapi, word weer even met mn neus op de feiten gedrukt, hoe lui ik kan zijn. Dus nu staat de was te draaien, heb ik gestofzuigd en een giga vaat gedaan ennnn al bij de bieb geweest om saunazegeltjes te knippen uit het AD. Is dat nuttig of is dat nuttig? thnx Raps😊😆 spirit reageerde hierop 1
renaldo61 Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden Vandaag heb ik @stroumfke gezien en gesproken @Mormel. Ze beweerde reeds 2 maanden nuchter te zijn. Zo zag en handelde ze ook naar uit. Mormel en spirit reageerden hierop 2
spirit Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden Nog geen idee wat we gaan doen. Ik denk dat we boven maar weer verder moeten gaan met ontspullen. Daar is natuurlijk niets meer van gekomen. Ik denk dat ikzelf wel ga zwemmen. Het is nog deze maand en dan gaat het sluiten. Meestal de laatste dag is het doggyswim. Ach, dan kan ik weer naar het binnenbad. Daar is een sauna en een stoomcabine bij. Fijne dag allemaal.
Mormel Geplaatst 41 minuten geleden Rapport Geplaatst 41 minuten geleden 21 minuten geleden zei renaldo61: Vandaag heb ik @stroumfke gezien en gesproken @Mormel. Ze beweerde reeds 2 maanden nuchter te zijn. Zo zag en handelde ze ook naar uit. Dat laatste zou goed nieuws zijn want gezien haar verwardheid en andere klachten, meen ik dat het echt wel nodig was dat ze stopte.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden