Yvonne Geplaatst 12 uur geleden Rapport Geplaatst 12 uur geleden Goedemorgen frummers. Goed geslapen na een hectische dag, maar wel weer heel vroeg wakker. Afijn, 't is niet anders, al een uurtje wat dingen gedaan en geregeld waar ik straks vast geen zin in heb. Het wordt bloedheet vandaag, jippie, leve het gematigd zeeklimaat Maar goed, eerst een bakje dan nu maar
Fonny Geplaatst 11 uur geleden Rapport Geplaatst 11 uur geleden 50 minuten geleden zei Yvonne: DAGPACT: Yvonne Fonny🔆
lady jane Geplaatst 10 uur geleden Rapport Geplaatst 10 uur geleden Goeiemooiemorgen frummers mijn film- en volleymaatje is vandaag 70 geworden dus ons team gaat straks haar zelfgebakken appeltaart eten met lachroom (verzinsel van oud-adber van vroeger) vroeg zwemmen dus, maar eerst koffie van Von. spirit reageerde hierop 1
Quinn Geplaatst 10 uur geleden Rapport Geplaatst 10 uur geleden Hi. Brinta van c, straks naar de groep voor het ritme en dan een nog lege dag. Stom natuurlijk om geen plan vooraf te maken, maar vooruit maar weer. Mijn hersenen functioneren nog wat maf op het moment. In elk geval DAGPACT: Yvonne Fonny🔆 Quinn 🧡 spirit reageerde hierop 1
Etty Geplaatst 10 uur geleden Rapport Geplaatst 10 uur geleden Goedemorgen, Agatha's almanac gezien, fijne film. Vanavond naar The Christophers. Het filmhuis hier heeft recent twee nieuwe zalen erbij gebouwd, nog meer keuze. Als ik er langs fiets krijg ik een warm gevoel, dat het er staat is één van de redenen dat ik me hier best wel snel thuis ben gaan voelen. lady jane, spirit, Rosee en 1 andere reageerden hierop 4
Lika Geplaatst 9 uur geleden Rapport Geplaatst 9 uur geleden Oh @Etty wat heerlijk! Dat snap ik helemaal. Hier ging ie open en toen weer dicht. Ik mis het. Etty reageerde hierop 1
Lika Geplaatst 9 uur geleden Rapport Geplaatst 9 uur geleden Wat kan er ook zonder zin? Daar gaan we weer…. hoppa.
Kaatjemama Geplaatst 9 uur geleden Rapport Geplaatst 9 uur geleden DAGPACT: Yvonne Fonny🔆 Quinn 🧡 kaatje🌺
Kaatjemama Geplaatst 9 uur geleden Rapport Geplaatst 9 uur geleden Goedenmorgen allemaal eerst even koffie op me bank buiten heerlijk.straks even havermoutpap maken. even taart halen voor manlief en die is jarig misschien als dochter optijd is zelf wel een kado halen.appeltaart is eigenlijk wel goed idee handig zo’n form.😂 Quinn reageerde hierop 1
Mariposa Geplaatst 9 uur geleden Rapport Geplaatst 9 uur geleden Goedemorgen allemaal! @Kaatjemama gefeliciteerd met je hubbie. Helaas hier geen rustig aan dagje, als je 2 weken vrij bent geweest heb je een hoop werk in te halen als zzp'er. Maar gelukkig komt er wel weer wat geld in het laatje, das altijd weer prettig. Fijne dag mensen! @bumperjim Wens de schoorsteenveger succes. (Hier is een nieuwe openhaard geplaatst afgelopen week, je verzint het niet met deze warmte...)
Quinn Geplaatst 9 uur geleden Rapport Geplaatst 9 uur geleden Okay, nu wil ik appeltaart. Slechte invloed, zo'n forum. spirit reageerde hierop 1
Kaatjemama Geplaatst 9 uur geleden Rapport Geplaatst 9 uur geleden Dank je @Mariposawerkse @Quinnecht hè 😂 Mariposa reageerde hierop 1
Kaatjemama Geplaatst 9 uur geleden Rapport Geplaatst 9 uur geleden Zo dan maar 🥳👏 Quinn en spirit reageerden hierop 2
Quinn Geplaatst 6 uur geleden Rapport Geplaatst 6 uur geleden En weer thuis. Plan: appeltaart bakken. Fail: niks ervoor in huis. Nieuw plan: schrijven. Aan het werk zijn is goed voor je.
lady jane Geplaatst 4 uur geleden Rapport Geplaatst 4 uur geleden Nou ik heb het weer overleefd, we waren met 8 de rest was met vakantie, dus lekker grote stukken appeltaart (met spijs en amandelschilfers, en slagroom natuurlijk) er was een lied gemaakt, want 70 is een lustrum en ja dan moet dat zingen ook even. Maar wat was het gezellig om ze even weer te zien en spreken zo halverwege de 3 maanden niks. Ik heb denk ik een haat-liefde verhouding met sociaal zijn. rapilos reageerde hierop 1
spirit Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden Mijn zus is weer naar huis. Mijn zwager heeft haar weggebracht naar het station. Leuk dat hij ook nog even bleef. We hebben gebak gehaald en worstenbroodjes. Alsof er wat te vieren was. Ik ga zo nog even boodschappen halen voor mezelf. Doe maar net of ik vrijgezel ben. Dat ben ik uiteindelijk ook. Ik zorg dat het voor mij overzichtelijk blijft hier. Voel me gelukkig weer wat beter. Ik heb me er maar in berust dat mijn vriend nooit meer beter wordt. Zo snel mogelijk eigen woonruimte zoeken. Mijn dure matras gaat wel mee 🙄. Ach, eigenlijk komt hij niet eens meer boven. Hij is te lam om de trap op te lopen. Blij ook wel dat mijn zoon ook achter me staat. Gelukkig weet hij inmiddels dat ik niet drink. Blij dat ik zo sterk ben gebleven. Nu van alles regelen. Eerst naar de gemeente en vragen voor een maatschappelijk werkster. Moet hier wel hulp bij hebben. Morgen maar weer eens wat banen trekken in het zwembad. Ben ik nu niet aan toegekomen.
Senna34 Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden Weet niet of ik reclame mag maken maar je kunt ook alvast kijken voor particulier. Kijk eens op huurzone en dan .n l je hoeft niet perse afhankelijk te zijn van instanties
Amalia Geplaatst 42 minuten geleden Rapport Geplaatst 42 minuten geleden Ik denk dat je dat zonder vermogen en zonder inkomsten, zoals Spirit, wel degelijk bent.
Rosee Geplaatst 18 minuten geleden Rapport Geplaatst 18 minuten geleden @spiritis je plan dan om daar te blijven totdat je andere woonruimte hebt gevonden? Wie weet hoelang dat nog kan duren. Kun je niet nu meteen weg daar? Naar je zus of zoon of waar dan ook, alles beter dan daar blijven toch? In plaats van baantjes trekken. Senna34 reageerde hierop 1
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden