Mormel Geplaatst 15 uur geleden Rapport Geplaatst 15 uur geleden DAGPACT: Mormel Goedemorgen allen. Vandaag een beetje verder rommelen in huis en hopelijk wat in de tuin. Geen craving maar mentaal is het wat lastig omdat ik direct weer overspoeld word door zorgen.
Yvonne Geplaatst 14 uur geleden Rapport Geplaatst 14 uur geleden Goedemorgen frummers, goedemorgen Mormel, Half vijf vanmorgen maakte de Grote Rooie me al wakker, een kwartier later nogmaals, en toen nóg een keer. Toen heb ik hem maar opgesloten Maar van slapen kwam niets meer natuurlijk. Tussen de middag maar even op de bank de ogen dicht een half uurtje. Maar goed, inmiddels staat er een bakje klaar en straks naar Stad om koffie te drinken met dochter en kleinkinderen, gezellig. Lika en spirit reageerden hierop 2
Yvonne Geplaatst 14 uur geleden Rapport Geplaatst 14 uur geleden DAGPACT: Mormel Yvonne spirit reageerde hierop 1
Kaatjemama Geplaatst 13 uur geleden Rapport Geplaatst 13 uur geleden DAGPACT: Mormel Yvonne kaatje🌺 2 uur geleden zei Mormel: direct weer overspoeld word door zorgen. Herkenbaar vervelend voor je @Mormelsucces met rommelen thuis @Yvonneveel plezier in de stad vandaag ook beetje rommelen in huis nog en vanmiddag gezellig op pad met me schoonmoeder ze wil heel graag langs 3 winkels tuincentrum,action,en boodschappen gezellig mee on nieuwe (tweedehandse)karretje 🥰 Vandaag komt middelste zoon weer thuis van z’n eerste vakantie fijn 🥰 spirit reageerde hierop 1
Mormel Geplaatst 12 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 12 uur geleden Eigenlijk zou het mij niet mogen gebeuren want al zo vaak huizen schoongemaakt, maar toch blijf ik altijd een beetje overschatten hoeveel werk het is. Net twee uurtjes zitten opruimen en schoonmaken en het huis ligt er weer bij zoals een normaal huishouden. Wil deze week nog eens met nat doen en daarnaast de koelkast en diepvries, maar dat moet niet allemaal vandaag. Als ik straks nog een wasje draai terwijl ik in de tuin wat rommel mag ik tevreden zijn. Nu eerst nog een mok koffie alvorens te winkelen. spirit reageerde hierop 1
Quinn Geplaatst 12 uur geleden Rapport Geplaatst 12 uur geleden Goedemorgen mensen. Concentratie, concentratie. DAGPACT: Mormel Yvonne kaatje🌺 Quinn 🧡 spirit reageerde hierop 1
Kaatjemama Geplaatst 12 uur geleden Rapport Geplaatst 12 uur geleden 5 minuten geleden zei Quinn: Concentratie Voor wat ? 😁nieuwsgierig Aagje
Quinn Geplaatst 12 uur geleden Rapport Geplaatst 12 uur geleden 6 minuten geleden zei Kaatjemama: Voor wat ? 😁nieuwsgierig Aagje Focus op de laatste loodjes van dit deel van m'n therapie. Ik ben het een beetje zat. lady jane en spirit reageerden hierop 2
Kaatjemama Geplaatst 11 uur geleden Rapport Geplaatst 11 uur geleden Snap ik hoe lang nog ongeveer denk je
bolletje Geplaatst 11 uur geleden Rapport Geplaatst 11 uur geleden Goeie morgen allemaal. spirit reageerde hierop 1
Ludovica Geplaatst 11 uur geleden Rapport Geplaatst 11 uur geleden Was ik even weer. Ik ben heel slecht in forums, sorry alvast. Ik ben nog steeds hartstikke clean. 2 weken nu. Gaat goed. Geen cravings. Wel heel slecht slapen, obstipatie en ineens meer trek. Ik ben wel al 5 kilo (!!) afgevallen (maar ik was en ben dan ook veel te dik) Verder voel ik me meh. Niet super en heel erg emotioneel. Veel ruzie met mijn partner. Wil niemand zien. Ben heel futloos en heb nergens zin in. Herkent iemand dit en wordt het beter? Ik ga even bijlezen.
Fonny Geplaatst 11 uur geleden Rapport Geplaatst 11 uur geleden 1 uur geleden zei Quinn: Goedemorgen mensen. Concentratie, concentratie. DAGPACT: Mormel Yvonne kaatje🌺 Quinn 🧡 Fonny🌞
Lika Geplaatst 10 uur geleden Rapport Geplaatst 10 uur geleden Goedemorgen. Gewoon doorgaan @Ludovica. Geef jezelf maar schouderklopjes. Ik weet niet meer hoe het bij mij zat, maar je gevoel zal weer veranderen. Kijk maar of je dat kunt opmerken. @Mormelvolhouden ook! En gezellig @Yvonne. Veel plezier. @Quinnfocus ja, maar begrijpelijk dat je geen zin meer hebt. Het kan ook zonder… Goed om het traject helemaal af te ronden denk ik. Je bent een held! Quinn reageerde hierop 1
renaldo61 Geplaatst 9 uur geleden Rapport Geplaatst 9 uur geleden 1 uur geleden zei Ludovica: Was ik even weer. Ik ben heel slecht in forums, sorry alvast. Ik ben nog steeds hartstikke clean. 2 weken nu. Gaat goed. Geen cravings. Wel heel slecht slapen, obstipatie en ineens meer trek. Ik ben wel al 5 kilo (!!) afgevallen (maar ik was en ben dan ook veel te dik) Verder voel ik me meh. Niet super en heel erg emotioneel. Veel ruzie met mijn partner. Wil niemand zien. Ben heel futloos en heb nergens zin in. Herkent iemand dit en wordt het beter? Ik ga even bijlezen. Bravo voor je twee weken. Dat met je partner begrijp ik niet goed?
Mormel Geplaatst 9 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 9 uur geleden 1 uur geleden zei Ludovica: Was ik even weer. Ik ben heel slecht in forums, sorry alvast. Ik ben nog steeds hartstikke clean. 2 weken nu. Gaat goed. Geen cravings. Wel heel slecht slapen, obstipatie en ineens meer trek. Ik ben wel al 5 kilo (!!) afgevallen (maar ik was en ben dan ook veel te dik) Verder voel ik me meh. Niet super en heel erg emotioneel. Veel ruzie met mijn partner. Wil niemand zien. Ben heel futloos en heb nergens zin in. Herkent iemand dit en wordt het beter? Ik ga even bijlezen. Dat ruzie maken met mijn partner herken ik niet omdat ik amper ruzie maak, maar bij eerdere stoppogingen zat ik wel snel in mijn irritatiezone wanneer de stress verhoogd werd. Over het vetgedrukte: bij mijn bloedanalyse kwam onlangs naast de verstoorde leverwaardes een stevig tekort aan vitamine D naar boven. Symptoom bij beide: vermoeidheid. Als die futloosheid aanhoudt is het misschien nuttig om je bloed te laten controleren. spirit reageerde hierop 1
spirit Geplaatst 8 uur geleden Rapport Geplaatst 8 uur geleden Eem moeilijke opstart vandaag. Gewoon geen zin om op te staan. De fut bij mij raakt er langzaam uit. Vriend doet vandaag een stoppoging. Geen alcohol gehaald. Ik ga even de ravage bekijken. Een grote tas pakken en verzamelen. Meteen straks inleveren. Voor de rest geen plannen. Beetje moe van alles.
spirit Geplaatst 7 uur geleden Rapport Geplaatst 7 uur geleden 3 uur geleden zei Ludovica: Was ik even weer. Ik ben heel slecht in forums, sorry alvast. Ik ben nog steeds hartstikke clean. 2 weken nu. Gaat goed. Geen cravings. Wel heel slecht slapen, obstipatie en ineens meer trek. Ik ben wel al 5 kilo (!!) afgevallen (maar ik was en ben dan ook veel te dik) Verder voel ik me meh. Niet super en heel erg emotioneel. Veel ruzie met mijn partner. Wil niemand zien. Ben heel futloos en heb nergens zin in. Herkent iemand dit en wordt het beter? Ik ga even bijlezen. Goed bezig en alles gaat beter worden, zolang je die ene maar laat staan!
Lika Geplaatst 7 uur geleden Rapport Geplaatst 7 uur geleden @spiritdenk dat het goed is om toch even iets te doen. Rondje met de hond en even zwemmen?
spirit Geplaatst 7 uur geleden Rapport Geplaatst 7 uur geleden Weet je wat? Hij ruimt het zelf maar op die lege blikken. Net even gekeken. Ik begin er niet aan. Ik heb zelf ook altijd alles zelf op moeten ruimen. Zo wel even boodschappen halen. Doe ik ook meer voor mezelf. Trek in iets lekkers. Dat heb ik wel verdiend. Hij zal het best moeilijk hebben, zo'n eerste stopdag, maar dat hebben we allemaal moeten doen. Ik weet hoe het voelt. Rosee reageerde hierop 1
spirit Geplaatst 7 uur geleden Rapport Geplaatst 7 uur geleden 7 minuten geleden zei Lika: @spiritdenk dat het goed is om toch even iets te doen. Rondje met de hond en even zwemmen? Jazeker. Heb de hond al uitgelaten. Het zwembad lonkt ook wel. Het zal vast niet druk zijn. Ga niet binnen zitten kniezen. Lika reageerde hierop 1
Kaatjemama Geplaatst 7 uur geleden Rapport Geplaatst 7 uur geleden 22 minuten geleden zei spirit: Ga niet binnen zitten kniezen. Top @spirit lekker iets voor je zelf doen. Goed hoor maar Zou wel gaan kijken of je een plan b kan maken. In geval van nood alles uitzoeken. spirit reageerde hierop 1
Kaatjemama Geplaatst 7 uur geleden Rapport Geplaatst 7 uur geleden O jeetje deed me autootje het niet 🥹vanmorgen. Schoonmoeders stond te wachten voor een dagje weg zo zielig. Bij mij grote paniek dat ik heb slechte koop gedaan dacht even ben belazerd 😱man waar van ik hem gekocht heb ik gebeld met het verhaal en stond binnen een uur op de stoep en helemaal geen slechte koop.had de achter klep niet dicht gedaan en toen was de accu leeg gegaan. 😰😓🙈🙈🙈🙈. O man opgelucht en schaamte spirit reageerde hierop 1
rapilos Geplaatst 7 uur geleden Rapport Geplaatst 7 uur geleden Ha,ha @Kaatjemama Heb ik ook een keer gehad Had de auto ook net en was vergeten de lichten uit te doen Garage gebeld, accu leeg dus Gelukkig dat dat alles was/is En ja, beetje schaamte had ik toen ook wel hoor spirit en Kaatjemama reageerden hierop 2
Kaatjemama Geplaatst 6 uur geleden Rapport Geplaatst 6 uur geleden @rapilosvreselijk zeg 😜😂 blij dat het oké is maar wel schaamte idd blij dat niet de enige ben. Even wennen aan de auto rapilos reageerde hierop 1
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden