Mormel Geplaatst 5 uur geleden Rapport Geplaatst 5 uur geleden DAGPACT: Mormel Goedemorgen allen. Vandaag een beetje verder rommelen in huis en hopelijk wat in de tuin. Geen craving maar mentaal is het wat lastig omdat ik direct weer overspoeld word door zorgen.
Yvonne Geplaatst 4 uur geleden Rapport Geplaatst 4 uur geleden Goedemorgen frummers, goedemorgen Mormel, Half vijf vanmorgen maakte de Grote Rooie me al wakker, een kwartier later nogmaals, en toen nóg een keer. Toen heb ik hem maar opgesloten Maar van slapen kwam niets meer natuurlijk. Tussen de middag maar even op de bank de ogen dicht een half uurtje. Maar goed, inmiddels staat er een bakje klaar en straks naar Stad om koffie te drinken met dochter en kleinkinderen, gezellig. Lika reageerde hierop 1
Kaatjemama Geplaatst 3 uur geleden Rapport Geplaatst 3 uur geleden DAGPACT: Mormel Yvonne kaatje🌺 2 uur geleden zei Mormel: direct weer overspoeld word door zorgen. Herkenbaar vervelend voor je @Mormelsucces met rommelen thuis @Yvonneveel plezier in de stad vandaag ook beetje rommelen in huis nog en vanmiddag gezellig op pad met me schoonmoeder ze wil heel graag langs 3 winkels tuincentrum,action,en boodschappen gezellig mee on nieuwe (tweedehandse)karretje 🥰 Vandaag komt middelste zoon weer thuis van z’n eerste vakantie fijn 🥰
Mormel Geplaatst 2 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 2 uur geleden Eigenlijk zou het mij niet mogen gebeuren want al zo vaak huizen schoongemaakt, maar toch blijf ik altijd een beetje overschatten hoeveel werk het is. Net twee uurtjes zitten opruimen en schoonmaken en het huis ligt er weer bij zoals een normaal huishouden. Wil deze week nog eens met nat doen en daarnaast de koelkast en diepvries, maar dat moet niet allemaal vandaag. Als ik straks nog een wasje draai terwijl ik in de tuin wat rommel mag ik tevreden zijn. Nu eerst nog een mok koffie alvorens te winkelen.
Quinn Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden Goedemorgen mensen. Concentratie, concentratie. DAGPACT: Mormel Yvonne kaatje🌺 Quinn 🧡
Kaatjemama Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden 5 minuten geleden zei Quinn: Concentratie Voor wat ? 😁nieuwsgierig Aagje
Quinn Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden 6 minuten geleden zei Kaatjemama: Voor wat ? 😁nieuwsgierig Aagje Focus op de laatste loodjes van dit deel van m'n therapie. Ik ben het een beetje zat. lady jane reageerde hierop 1
Kaatjemama Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden Snap ik hoe lang nog ongeveer denk je
Ludovica Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden Was ik even weer. Ik ben heel slecht in forums, sorry alvast. Ik ben nog steeds hartstikke clean. 2 weken nu. Gaat goed. Geen cravings. Wel heel slecht slapen, obstipatie en ineens meer trek. Ik ben wel al 5 kilo (!!) afgevallen (maar ik was en ben dan ook veel te dik) Verder voel ik me meh. Niet super en heel erg emotioneel. Veel ruzie met mijn partner. Wil niemand zien. Ben heel futloos en heb nergens zin in. Herkent iemand dit en wordt het beter? Ik ga even bijlezen.
Fonny Geplaatst 59 minuten geleden Rapport Geplaatst 59 minuten geleden 1 uur geleden zei Quinn: Goedemorgen mensen. Concentratie, concentratie. DAGPACT: Mormel Yvonne kaatje🌺 Quinn 🧡 Fonny🌞
Lika Geplaatst 44 minuten geleden Rapport Geplaatst 44 minuten geleden Goedemorgen. Gewoon doorgaan @Ludovica. Geef jezelf maar schouderklopjes. Ik weet niet meer hoe het bij mij zat, maar je gevoel zal weer veranderen. Kijk maar of je dat kunt opmerken. @Mormelvolhouden ook! En gezellig @Yvonne. Veel plezier. @Quinnfocus ja, maar begrijpelijk dat je geen zin meer hebt. Het kan ook zonder… Goed om het traject helemaal af te ronden denk ik. Je bent een held!
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden