bumperjim Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden (bewerkt) Ach ja, "gevoelens krijgen" voor iemand is simpel, het gebeurt mij ongeveer elke 5 jaar dat ik iemand ontmoet waarvan ik denk wowwowwow 🤪 Maar je moet dan niet als een mallotige kneus gaan zitten twijfelen weken- of maandenlang en vooral niet gaan zeggen dat je zit te twijfelen, want (a) je maakt de ander gek en (b) de kans is levensgroot dat de ander dan wel voor jou beslist als jij t allemaal niet weet. Gevoelens zijn spannend maar als dan de kwestie komt "ga ik switchen, ga ik van iemand met een paar slechte gewoontes naar iemand met nog meer slechte gewoontes en verborgen gebreken en waar ik na een half jaar al weer mee uitgesekst en uitgepraat ben". Waarbij je en passant je kinderen ook opscheept met een scheiding. Dan liever the devil you know. Er mag ook wel een beetje patroon in je leven zitten, in plaats van alleen maar snacken hier snacken daar, daar word je niet gelukkig van. Sprak hij met zn nog vrij recente wijsheid, want twijfelen is mijn middle name. 2 uur geleden bewerkt door bumperjim
Jannigje Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden 3 uur geleden zei Musashi: Ik mocht er net ook niet bijzitten, hoewel dat oorspronkelijk wel de bedoeling was. Ze lieten me verstaan dat ik eigenlijk niet gewenst was, maar zeiden dit ook niet echt expliciet. Ze zeiden tegen hem achteraf dat het was omdat ze de (mijn/ onze) spanning voelden. Ik wilde hen/ hem respecteren om vrijuit te kunnen praten dus ik ben dan maar weg gegaan. Dat wordt nu dan dus mijn eigen keuze gemaakt dat ik er niet bij wou zijn. Echt, dat ik me momenteel onbegrepen, alleen en verlaten voel zo, is een understatement. @Musashi er zijn al veel mooie, eerlijke en wijze woorden gezegd, ik hoop dat je daar iets mee kunt. Gelukkig voel je je in ieder geval gesteund en dat is fijn!!!! Ik heb geen wijze woorden, maar boze! Niet voor jou, maar voor die professionals. Zoals die jou in de kou laten staan vind ik onbegrijpelijk!!! Ik zit me hier over hen op te winden, ik vind het schandalig!!!! Logisch dat jij je nu onbegrepen, alleen en verlaten voelt!!!! Ik hoop niet dat ik je hiermee overstuur maak want dat is zeker niet mijn bedoeling. Musashi reageerde hierop 1
Musashi Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden Nee @Jannigje je maakt me hiermee zeker niet overstuur. Ik voel me begrepen zo. Dankjewel. 🫂🌸 Quinn reageerde hierop 1
Jannigje Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden 29 minuten geleden zei Musashi: Nee @Jannigje je maakt me hiermee zeker niet overstuur. Ik voel me begrepen zo. Dankjewel. 🫂🌸 Gelukkig!!! ❤️🩹 Quinn reageerde hierop 1
Reacher Geplaatst 46 minuten geleden Rapport Geplaatst 46 minuten geleden Ik zit je zo te lezen @Musashi. En er valt me iets op aan zijn gedrag. Kan het zijn dat jouw man toch wat trekjes heeft van je vader? Ik bespeur wat narcisme. Vooral het maken van verwijten naar jou en weinig zelfreflectie op zijn eigen aandeel in het geheel. Het kan zelfs zo zijn dat je hem moet troosten omdat hij het ‘slachtoffer’ is van jouw verdriet wat hij veroorzaakt?
Quinn Geplaatst 25 minuten geleden Rapport Geplaatst 25 minuten geleden Ik vind iedereen zo lief en helpend en plezierigevandaag. Nachtpact: Quinn Reacher reageerde hierop 1
Quinn Geplaatst 20 minuten geleden Rapport Geplaatst 20 minuten geleden En ik maak er zelfs typefouten van en het kan me geen flikker schelen. Ha.
Reacher Geplaatst 19 minuten geleden Rapport Geplaatst 19 minuten geleden Thanx Q 😃 Als dank kom ik bij je staan. Nachtpact: Quinn Reacher 🧡 Quinn reageerde hierop 1
Reacher Geplaatst 13 minuten geleden Rapport Geplaatst 13 minuten geleden Leuke dingen I’m walking on sunshine. Quinn reageerde hierop 1
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden