Mormel Geplaatst 10 uur geleden Rapport Geplaatst 10 uur geleden DAGPACT: Mormel Goedemorgen allen. Nieuwe dag, nieuwe kansen. Omdat gisteren moeilijk verliep niet naar de AA geweest (kans was te groot dat ik bij terugkeer daarvan gestopt zou hebben bij de nachtwinkel). Als je kunt deelnemen zonder camera ga ik wel bekijken of ik vandaag een online vergadering kan meepikken. spirit, Mariposa en bolletje reageerden hierop 3
bolletje Geplaatst 8 uur geleden Rapport Geplaatst 8 uur geleden Goeie morgen Mormel. De 4-7-8 methode is 4 tellen inademen, 7 tellen je adem inhouden, en dan je mond in een tuutje en dan 8 adem uitademen. Waarom het werkt weet ik niet maar dat het werkt is zeker. Duurt wel even misschien een paar weken maar het werkt zeker. Jane mischien wat vlugger tellen, of niet tellen maar gewoon inademen vasthouden en uitademen. Het werkt bij jou ook hoor. Zo vandaag aan de slaapkamer beginnen. Een muur een en andere kleur geven. Alles op m'n gemakkie. spirit en Fonny reageerden hierop 2
Yvonne Geplaatst 8 uur geleden Rapport Geplaatst 8 uur geleden Goedemorgen frummers, goedemorgen Mormel en Bolletje. Alle deuren en ramen staan open, even nog lekker doorluchten. Gisteren is het binnen niet warmer dan 22,5 geworden, en ik kon 's morgens heerlijk buiten zitten... benieuwd wat het vandaag gaat doen. @Fonny, hoe is het nu? Wordt de pijn al een stuk minder? Wat duurt dat wachten op de uitslag toch lang... Mooi, een bakje even en dan aan de slag nu het nog niet zo warm is..
Kaatjemama Geplaatst 7 uur geleden Rapport Geplaatst 7 uur geleden @Mormel hoop dat het lukt voor je online goed idee ! zo eerst koffie drinken vanmiddag naar de dokter en de Fisio weer een heftige droom gehad ben ik me nú ineens ga zo weer even opzoeken wat het betekent.
lady jane Geplaatst 7 uur geleden Rapport Geplaatst 7 uur geleden goeiemooiemorgen frummers @bolletje ik slaap prima gelukkig. Wel wat korter in de zomer en zeker nu, maar overdag doe ik nagenoeg niets meer, dus ik word ook niet moe op een voldane manier. Toch mezelf maar eens naar het zwembad slepen straks.
rapilos Geplaatst 6 uur geleden Rapport Geplaatst 6 uur geleden Goedemorgen allemaal, Ondanks de hitte, toch de ochtendgym gedaan. In de slaapkamer was het gisteren 26 graden en dat zal vannacht nog wel veel meer zijn. Straks met de auto naar Braband (uurtje rijden) Gelukkig airco in de auto We gaan naar vrienden, hondje mee Binnen nu ; 28 en buiten 26 graden. Valt nog mee
Fonny Geplaatst 6 uur geleden Rapport Geplaatst 6 uur geleden 1 uur geleden zei Yvonne: Goedemorgen frummers, goedemorgen Mormel en Bolletje. Alle deuren en ramen staan open, even nog lekker doorluchten. Gisteren is het binnen niet warmer dan 22,5 geworden, en ik kon 's morgens heerlijk buiten zitten... benieuwd wat het vandaag gaat doen. @Fonny, hoe is het nu? Wordt de pijn al een stuk minder? Wat duurt dat wachten op de uitslag toch lang... Mooi, een bakje even en dan aan de slag nu het nog niet zo warm is.. Yvonne, met pijnstillers gaat het goed. Vrijdag spannende dag
Fonny Geplaatst 6 uur geleden Rapport Geplaatst 6 uur geleden 1 uur geleden zei Yvonne: DAGPACT: Mormel kaatje 🌺 Yvonne Fonny🌞
Mariposa Geplaatst 6 uur geleden Rapport Geplaatst 6 uur geleden DAGPACT: Mormel kaatje 🌺 Yvonne Fonny🌞 Mariposa
spirit Geplaatst 5 uur geleden Rapport Geplaatst 5 uur geleden DAGPACT: Mormel kaatje 🌺 Yvonne Fonny🌞 Mariposa Spirit
spirit Geplaatst 5 uur geleden Rapport Geplaatst 5 uur geleden Goedenmorgen. Bijna niet geslapen. Ik voel me niet goed. Buikpijn, zenuwen. Dat heeft zo zijn redenen. Ik schrijf verder op mijn eigen draadje. Probeer er voor mezelf maar een positieve dag van te maken maar dat valt niet mee 😥
lady jane Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden Kijk eens hoe schattig; de bewoonster heeft speciaal voor de koolmezenfamilie een parasol opgezet boven hun nestje. Rosee en Kaatjemama reageerden hierop 2
lady jane Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden @renaldo61 ik zie je ingelogd, eindelijk. Hoe gaat het met je? Er waren diverse mensen bezorgd om je, niets voor jou om zo lang weg te blijven. Senna34 reageerde hierop 1
Senna34 Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden Ik heb je gelezen, sterkte spirit dat is ook niet uit te houden zo
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden