Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst

DAGPACT:
Mormel
 

Goedemorgen allen. 
Nieuwe dag, nieuwe kansen. 
Omdat gisteren moeilijk verliep niet naar de AA geweest (kans was te groot dat ik bij terugkeer daarvan gestopt zou hebben bij de nachtwinkel). 
Als je kunt deelnemen zonder camera ga ik wel bekijken of ik vandaag een online vergadering kan meepikken.

Geplaatst

Goeie morgen Mormel.

De 4-7-8 methode is 4 tellen inademen, 7 tellen je adem inhouden, en dan je mond in een tuutje en dan 8 adem uitademen. Waarom het werkt weet ik niet maar dat het werkt is zeker. Duurt wel even misschien een paar weken maar het werkt zeker.

Jane mischien wat vlugger tellen, of niet tellen maar gewoon inademen vasthouden en uitademen. Het werkt bij jou ook hoor.

Zo vandaag aan de slaapkamer beginnen. Een muur een en andere kleur geven. Alles op m'n gemakkie.

Geplaatst

Goedemorgen frummers, goedemorgen Mormel en Bolletje.
Alle deuren en ramen staan open, even nog lekker doorluchten. 
Gisteren is het binnen niet warmer dan 22,5 geworden, en ik kon 's morgens heerlijk buiten zitten... benieuwd wat het vandaag gaat doen. 

@Fonny, hoe is het nu? Wordt de pijn al een stuk minder? 
Wat duurt dat wachten op de uitslag toch lang... 


Mooi, een bakje even en dan aan de slag nu het nog niet zo warm is..

image.png.fb151039ab3afd0c3974ec0b57fd1ac0.png

Geplaatst

goeiemooiemorgen frummers

@bolletje ik slaap prima gelukkig. Wel wat korter in de zomer
en zeker nu, maar overdag doe ik nagenoeg niets meer, dus ik word ook niet
moe op een voldane manier. Toch mezelf maar eens naar het zwembad slepen straks.

Geplaatst

Goedemorgen allemaal,

Ondanks de hitte, toch de ochtendgym gedaan.
In de slaapkamer was het gisteren 26 graden en dat zal vannacht nog wel veel meer zijn.
Straks met de auto naar Braband (uurtje rijden)
Gelukkig airco in de auto
We gaan naar vrienden, hondje mee

Binnen nu ; 28 en buiten 26 graden.

Valt nog mee

Geplaatst
1 uur geleden zei Yvonne:

Goedemorgen frummers, goedemorgen Mormel en Bolletje.
Alle deuren en ramen staan open, even nog lekker doorluchten. 
Gisteren is het binnen niet warmer dan 22,5 geworden, en ik kon 's morgens heerlijk buiten zitten... benieuwd wat het vandaag gaat doen. 

@Fonny, hoe is het nu? Wordt de pijn al een stuk minder? 
Wat duurt dat wachten op de uitslag toch lang... 


Mooi, een bakje even en dan aan de slag nu het nog niet zo warm is..

image.png.fb151039ab3afd0c3974ec0b57fd1ac0.png

Yvonne, met pijnstillers gaat het goed. Vrijdag spannende dag

Geplaatst

Goedenmorgen. Bijna niet geslapen. Ik voel me niet goed. Buikpijn, zenuwen. Dat heeft zo zijn redenen. Ik schrijf verder op mijn eigen draadje. Probeer er voor mezelf maar een positieve dag van te maken maar dat valt niet mee 😥

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...