Kaatjemama Geplaatst 8 uur geleden Rapport Geplaatst 8 uur geleden Ach jeetje @spiritwat onwijs naar 🥹 waarom haal je het niet niet weg ?
rapilos Geplaatst 7 uur geleden Rapport Geplaatst 7 uur geleden Beste @spirit Ik zou die bier ook weg halen Dit is de kat op het spek binden hè Heel fijn, dat jij het zelf zo goed doet
spirit Geplaatst 7 uur geleden Rapport Geplaatst 7 uur geleden 56 minuten geleden zei Kaatjemama: Ach jeetje @spiritwat onwijs naar 🥹 waarom haal je het niet niet weg ? Het is al te laat. Verdorie.😥
Kaatjemama Geplaatst 7 uur geleden Rapport Geplaatst 7 uur geleden O bah @spirit drinkt hij alleen dan thuis ?
bumperjim Geplaatst 7 uur geleden Rapport Geplaatst 7 uur geleden 1 uur geleden zei Kaatjemama: Wat onwijs leuk om te doen lijkt me dat altijd nog spijt dat ik dat met me vorige hond niet heb gedaan. Ik heb veel canicross competities gedaan, dan is het een heel weekend kamperen. Maar niet in juni 🤣 We hebben gekampeerd in een 2 seconden tentje in december in zuid-Frankrijk. Was goed te doen als je maar genoeg kleren aanhoudt 🤣 Bumperhond vindt het prachtig. Stier moet er niks van hebben dat gekampeer en 's nachts pissen in de bosjes 🤣 Quinn reageerde hierop 1
spirit Geplaatst 6 uur geleden Rapport Geplaatst 6 uur geleden 7 minuten geleden zei Kaatjemama: O bah @spirit drinkt hij alleen dan thuis ? Ja en ik weet niet waar ze staan. Hij merkt wel dat ik hem in de gaten houd. Gelukkig nu weer aan de koffie. M'n kleindochter is weg, dus nu weer wat meer rust. Ik denk dat het voor hem ook teveel is geweest. We gaan lekker even liggen. Pffff..Het was er gelukkig maar eentje. Wel halve liters. Ik ga maar even wat aandacht aan hem besteden. Hij bedoeld het zo goed allemaal. Boos worden doe ik niet.
Kaatjemama Geplaatst 6 uur geleden Rapport Geplaatst 6 uur geleden 7 minuten geleden zei spirit: en ik weet niet waar ze staan. Snap het niet zal wel aan mij liggen je zoon zag bier en jij weet dat het er is. aleen je weet niet waar 🤷🏼♀️begrijp het niet sorry als nog zou ik als ik jou was er voor zorgen dat het weg gaat het bier. Niet drinken is een afspraak van jullie samen toch.
Kaatjemama Geplaatst 6 uur geleden Rapport Geplaatst 6 uur geleden 18 minuten geleden zei bumperjim: Ik heb veel canicross competities gedaan, dan is het een heel weekend kamperen. Maar niet in juni 🤣 We hebben gekampeerd in een 2 seconden tentje in december in zuid-Frankrijk. Was goed te doen als je maar genoeg kleren aanhoudt 🤣 Bumperhond vindt het prachtig. Stier moet er niks van hebben dat gekampeer en 's nachts pissen in de bosjes 🤣 Wat super gaaf zeg. ja in toekomst hoop ik ooit nog is een Australiën scheperd aan te schaffen in ons gezin. En er actief mee aan de slag te gaan dromen mag😀 bumperjim reageerde hierop 1
Reacher Geplaatst 3 uur geleden Rapport Geplaatst 3 uur geleden Nachtpact Reacher Kaatjemama reageerde hierop 1
Quinn Geplaatst 3 uur geleden Rapport Geplaatst 3 uur geleden Nachtpact Reacher kaatje🌺 Quinn Kaatjemama reageerde hierop 1
Quinn Geplaatst 3 uur geleden Rapport Geplaatst 3 uur geleden 3 minuten geleden zei Kaatjemama: Hoe gaat het @Quinn Was een wisselend weekend. Flirterig en feestelijke zaterdag. Zwaarmoedige en toch goede zondag. Ik vind de komende week spannend. Morgen wordt duidelijk of ik dinsdag of woensdag wat naar huis mag. En ik doe het slecht op dat soort onzekerheid. Mormel en lady jane reageerden hierop 2
Kaatjemama Geplaatst 3 uur geleden Rapport Geplaatst 3 uur geleden 1 minuut geleden zei Quinn: slecht op dat soort onzekerheid. Snap dit heel goed hoor en het is ook zeker heel spannend. Quinn reageerde hierop 1
Reacher Geplaatst 3 uur geleden Rapport Geplaatst 3 uur geleden Ik heb hard gewerkt dit weekend en ben erg moe. Hoe is het met jou @Kaatjemama? Kaatjemama reageerde hierop 1
Kaatjemama Geplaatst 3 uur geleden Rapport Geplaatst 3 uur geleden @Reacher lekker op de bank bijkomen. met mij goed het was een heel fijn weekend en genoten samen met me man veel gewandeld gelachen en gepraat. Dit was precies wat we nodig hadden na afgelopen tijd. Quinn en Reacher reageerden hierop 2
Jannigje Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden Nachtpact Reacher kaatje🌺 Quinn Jannigje lady jane, Quinn, Reacher en 1 andere reageerden hierop 4
spirit Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden 4 uur geleden zei Kaatjemama: Snap het niet zal wel aan mij liggen je zoon zag bier en jij weet dat het er is. aleen je weet niet waar 🤷🏼♀️begrijp het niet sorry als nog zou ik als ik jou was er voor zorgen dat het weg gaat het bier. Niet drinken is een afspraak van jullie samen toch. Dat klopt. Het is een afspraak tussen ons om niet te drinken. Mijn zoon zag een bierblik buiten op tafel staan. Ik weet niet waar hij ze heeft verstopt. Ik ga ze nu maar even zoeken. Valt niet mee in die rotzooi. Hopelijk kan hij morgen vrij nemen. Hij werkt veel teveel. Ik merk dat hij oververmoeid is. Ook na zijn werk, doet hij niets meer. Na het eten valt hij in slaap en wel iedere avond. Nu nog steeds in slaap. Heb zelf ook even een uurtje gelegen. Ach, zolang hij slaapt, drinkt hij niet. Wat mijn zoon bij mij heeft, heeft zijn broer bij hem. Die was er niet blij mee dat mijn vriend was gaan drinken. Ze waren gisteren samen aan het zwembad bezig. Hij weet ook dat zijn broertje niet kan drinken. Vanmiddag kwam hij nog even kijken. Gewoon om even te controleren hoe het was. Maar ik ga nu op bierjacht. Pffff. Ik zal ze vinden.
lady jane Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden (bewerkt) Nachtpact Reacher kaatje🌺 Quinn Jannigje Jane 3 2 uur geleden bewerkt door lady jane Kaatjemama reageerde hierop 1
Kaatjemama Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden 13 minuten geleden zei spirit: Dat klopt. Het is een afspraak tussen ons om niet te drinken. Mijn zoon zag een bierblik buiten op tafel staan. Ik weet niet waar hij ze heeft verstopt. Ik ga ze nu maar even zoeken. Valt niet mee in die rotzooi. Hopelijk kan hij morgen vrij nemen. Hij werkt veel teveel. Ik merk dat hij oververmoeid is. Ook na zijn werk, doet hij niets meer. Na het eten valt hij in slaap en wel iedere avond. Nu nog steeds in slaap. Heb zelf ook even een uurtje gelegen. Ach, zolang hij slaapt, drinkt hij niet. Wat mijn zoon bij mij heeft, heeft zijn broer bij hem. Die was er niet blij mee dat mijn vriend was gaan drinken. Ze waren gisteren samen aan het zwembad bezig. Hij weet ook dat zijn broertje niet kan drinken. Vanmiddag kwam hij nog even kijken. Gewoon om even te controleren hoe het was. Maar ik ga nu op bierjacht. Pffff. Ik zal ze vinden. Succes 😥naar hoor zo sterkte @spirit
spirit Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden Dank je wel @Kaatjemama. Ach, je weet er alles van he? Vind het knap dat jij ook overeind blijft. Het blijft confronterend.
Kaatjemama Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden (bewerkt) Zeker confronterend @spiritmaar heb nu wel me eigen manier gevonden waarom ik wil stoppen met drinken dat maakt het iets makkelijker. Doe het niet voor hem maar voor me zelf. 1 uur geleden bewerkt door Kaatjemama .
Kaatjemama Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden @spirithopp dat je vriend op de dag inziet dat hij hulp nodig heeft. Mijn man staat nu op de wachtlijst om eens in de week soort aa te gaan praten. We zijn er nog lang niet maar de eerste stap is er dat hoop ik ook zo voor jou
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden