Quinn Geplaatst 3 uur geleden Rapport Geplaatst 3 uur geleden O ja, zeker weten, herfstweer! Maar disagree, vriendschap is geen ding, maar een levende derde. Reacher reageerde hierop 1
Kaatjemama Geplaatst 3 uur geleden Rapport Geplaatst 3 uur geleden (bewerkt) Klinkt leuk @Reachermet dit weer. leuke dingen was de hele dag aleen vaak vindt ik dat erg naar maar vandaag leuke het me prima 😊 en naar het dorp gegaan om voor me zelf iets te kopen😂 iets leuks voor het in het raamkozijn gekocht. Leuk vaasje met mooie nep bloemen en 2 grappige figuurtjes. 3 uur geleden bewerkt door Kaatjemama . Reacher en Quinn reageerden hierop 2
Reacher Geplaatst 3 uur geleden Rapport Geplaatst 3 uur geleden 14 minuten geleden zei Quinn: O ja, zeker weten, herfstweer! Maar disagree, vriendschap is geen ding, maar een levende derde. Daar heb je gelijk in. 😃 Kaatjemama reageerde hierop 1
Reacher Geplaatst 3 uur geleden Rapport Geplaatst 3 uur geleden 9 minuten geleden zei Kaatjemama: Klinkt leuk @Reachermet dit weer. leuke dingen was de hele dag aleen vaak vindt ik dat erg naar maar vandaag leuke het me prima 😊 en naar het dorp gegaan om voor me zelf iets te kopen😂 iets leuks voor het in het raamkozijn gekocht. Leuk vaasje met mooie nep bloemen en 2 grappige figuurtjes. Ik denk dat ik je in het echt ook graag zou mogen Kaatje. Quinn reageerde hierop 1
Kaatjemama Geplaatst 3 uur geleden Rapport Geplaatst 3 uur geleden 2 minuten geleden zei Reacher: Ik denk dat ik je in het echt ook graag zou mogen Kaatje. Das echt leuk te horen zeg 😊 Reacher reageerde hierop 1
Kaatjemama Geplaatst 3 uur geleden Rapport Geplaatst 3 uur geleden Zacht gezegd echt heel leuk te horen. Ben soms bang dat mensen me beetje te veel vinden bipolair adhd en maak erg veel mee.
Reacher Geplaatst 3 uur geleden Rapport Geplaatst 3 uur geleden Nee hoor. Ik vind je fris, spontaan en makkelijk in de omgang. Helemaal niet teveel of iets dergelijks.
Kaatjemama Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden 5 minuten geleden zei Reacher: Nee hoor. Ik vind je fris, spontaan en makkelijk in de omgang. Helemaal niet teveel of iets dergelijks. Super leuk te horen zo dacht ik echt niet fijn 🥰
lady jane Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden Nachtpact Reacher Quinn kaarje 🌺 Jane Kaatjemama reageerde hierop 1
Jannigje Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden 3 uur geleden zei Oskar: Vooral vanwege dat you’re not alone, want dat vergeet ik best vaak. Vergeet je het dan of voel je geen verbinding meer met anderen?
Jannigje Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden Nachtpact Reacher Quinn kaarje 🌺 Jane Jannigje
Maja Geplaatst 57 minuten geleden Rapport Geplaatst 57 minuten geleden Nachtpact Reacher Quinn kaarje 🌺 Jane Jannigje Maja
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden