Kaatjemama Geplaatst gisteren om 09:45 Rapport Geplaatst gisteren om 09:45 Dank begrijp me niet verkeerd gaat nu goed maar de afgelopen 10 jaar heb me zo vaak bijna altijd.
Quinn Geplaatst gisteren om 09:50 Rapport Geplaatst gisteren om 09:50 5 minuten geleden zei Kaatjemama: gaat nu goed You rock. Kaatjemama reageerde hierop 1
spirit Geplaatst gisteren om 14:18 Rapport Geplaatst gisteren om 14:18 5 uur geleden zei Kaatjemama: Was heerlijk @spirit vanavond weer maar dan samen met zoonlief (kok)even klooien samen. hoe is met je gezondheid Het gaat goed. Geen last meer van de galstenen. Het waren kleine steentjes. Hopelijk zijn ze gewoon langs de natuurlijke weg verdwenen. Lief dat je erna vraagt. Kaatjemama reageerde hierop 1
spirit Geplaatst gisteren om 14:40 Rapport Geplaatst gisteren om 14:40 Als ik zie wat ik er allemaal voor heb teruggekregen met mijn nuchterheid, zou ik nooit meer terug willen. Vooral het contact met mijn zoon. Het vertrouwen dat hij weer in mij heeft. Het contact met mijn kleinkinderen. Ze vinden mij een leuke Oma en zijn blij mij te zien. Dankzij hun kan ik ook weer een beetje kind zijn. Het kind in mij is weer terug. Ik kan weer gewoon gek doen. Ook ben ik graag gezien bij mijn "nieuwe" kennissen. Op het zangkoor lopen ze met ons weg. Ik maak af en toe een geintje, ben geïnteresseerd in iedereen. Ik leef mee, met mensen. Drank heeft mij geen leuk mens gemaakt. Men kon nooit van mij op aan. Hoe vaak ik geen belangrijke afspraken af heb moeten zeggen met oorzaak drank. Meestal op het laatste moment. Mensen gingen ook over mij praten. Dat waren geen leuke verhalen. Drank heeft mij veel ellende veroorzaakt. Daarom is mijn keuze om helemaal niets meer te drinken, vrij makkelijk. Het duurde lang, voordat het kwartje bij mij viel, maar ik behoor nu echt tot de droogkloten. Kaatjemama, Oskar, Hadocque en 2 anderen reageerden hierop 5
Kaatjemama Geplaatst gisteren om 16:00 Rapport Geplaatst gisteren om 16:00 Wat gaan we allemaal eten ? ik heb hier de bbq weer aangestoken (nieuwe verslaving👏) en zelf groente/krieltjes pakketjes gemaakt en daarbij doen we stukje vlees. spirit reageerde hierop 1
Mormel Geplaatst gisteren om 16:55 Rapport Geplaatst gisteren om 16:55 19 minuten geleden zei Kaatjemama: Wat gaan we allemaal eten ? ik heb hier de bbq weer aangestoken (nieuwe verslaving👏) en zelf groente/krieltjes pakketjes gemaakt en daarbij doen we stukje vlees. Ik twijfel nog. Heb tortellini in de koelkast steken, dus eventjes een kaassaus maken en ik heb gegeten, anders word het brood met kaas. Moet eigenlijk dringend terug wat aandacht besteden aan voedsel.
Kaatjemama Geplaatst gisteren om 17:03 Rapport Geplaatst gisteren om 17:03 tortellini @Mormel heelijk zeg
Jannigje Geplaatst gisteren om 17:39 Rapport Geplaatst gisteren om 17:39 8 uur geleden zei Quinn: @Oskar Maar soms zie je geen andere mogelijkheid dan verdoven of springen. Ja, als de last te groot, de berg zo hoog is dat je “stap voor stap” wel kunt bedenken, maar je die stap dan vervolgens onmogelijk kunt zetten. Als alles steeds groter, enger, donkerder wordt. Als het allemaal TE…. Voelt Zo interpreteer ik het, zo herken ik het. Reacher reageerde hierop 1
Quinn Geplaatst gisteren om 18:01 Rapport Geplaatst gisteren om 18:01 (bewerkt) @Jannigje voor mij is het op het moment een alles voelen, zonder filter. Dwars door alle medicatie heen, ik word er soms, vaak eigenlijk, knettergek van. Tegelijkertijd helpt het me om nu dan eindelijk dit hele proces te doorlopen. En springen, ja, soms heel graag. Maar ik heb een belofte gedaan, dus dat zit er nu niet in. gisteren om 18:43 bewerkt door Quinn
Quinn Geplaatst gisteren om 18:57 Rapport Geplaatst gisteren om 18:57 @Jannigje ja? Voelt dat okay voor jou? Nachtpact: Quinn
Reacher Geplaatst gisteren om 19:05 Rapport Geplaatst gisteren om 19:05 Nachtpact: Quinn kaatje🌺. Reacher leuke dingen. De lieve reacties op mijn draadje. Het maken van lijstjes kan jezelf opvrolijken. Quinn en Kaatjemama reageerden hierop 2
Quinn Geplaatst gisteren om 19:09 Rapport Geplaatst gisteren om 19:09 Leuke dingen. Zo'n vriend die er niet alleen is, maar ook blijft, dwars door puinhoop heen. Kaatjemama en Reacher reageerden hierop 2
Kaatjemama Geplaatst gisteren om 19:18 Rapport Geplaatst gisteren om 19:18 Leuke dingen genieten van jongste zoon ligt op de bank naast me. Quinn en Reacher reageerden hierop 2
Lika Geplaatst gisteren om 19:36 Rapport Geplaatst gisteren om 19:36 Leuke dingen Ik kreeg allemaal trieste berichten over mijn moeder, maar ze was vrolijk en lief en leek gelukkig. spirit, Kaatjemama en Reacher reageerden hierop 3
Reacher Geplaatst gisteren om 19:42 Rapport Geplaatst gisteren om 19:42 Dat is fijn @Lika. Die momenten zijn niet alleen fijn voor je moeder, maar ook voor jou. Lika reageerde hierop 1
Lika Geplaatst gisteren om 19:46 Rapport Geplaatst gisteren om 19:46 Ja @Reacher! Ik had buikpijn van de berichten, maar was te druk om te gaan. Toch tijd gemaakt natuurlijk. Toen was het goed. En ik was nog nuttig ook. Ze had nl geen onderbroek aan waardoor haar broek nat was. Dat is vervelend voor haar. Dus ik kon haar helpen. En ik heb voor haar gedanst. Ze moest lachen. En klapzoenen gegeven. Daarvan moet ze altijd lachen. Quinn en spirit reageerden hierop 2
Kaatjemama Geplaatst gisteren om 19:49 Rapport Geplaatst gisteren om 19:49 @LikaFijn dat je d’r kon helpen en dat ze ook gelachen heeft 🩵zal voor jou lastig zijn Lika reageerde hierop 1
Lika Geplaatst gisteren om 19:53 Rapport Geplaatst gisteren om 19:53 Morgen krijg ik implantaten (kiezen). Ben best nerveus.
Kaatjemama Geplaatst gisteren om 19:54 Rapport Geplaatst gisteren om 19:54 Zojuist zei Lika: Morgen krijg ik implantaten (kiezen). Ben best nerveus. Ja snap ik ben zelf als de dood voor de tandarts ben al 3 jaar niet geweest 😱😨😰 weten me kids niet pfff
Kaatjemama Geplaatst gisteren om 20:03 Rapport Geplaatst gisteren om 20:03 @LikaKrijgt toch wel verdoving daarbij ik ken de hele ingreep niet 🤷🏼♀️ Lika reageerde hierop 1
Rosee Geplaatst 23 uur geleden Rapport Geplaatst 23 uur geleden Ahh sterkte morgen @Lika. ik moet ook al jaren een implantaat maar stel dit steeds maar uit. Maar tandarts zei dat het nu wel verstandig wordt. Zie daar ook zo tegenop en wat een geld ook. Maar hoor vaak dat het enorm meevalt!! Dus dat hoop ik voor jou ook.
Rosee Geplaatst 23 uur geleden Rapport Geplaatst 23 uur geleden Leuke dingen: er broedt al 2 weken een duif in mijn tuin vlakbij mijn raam en ik denk dat er nu snel kleine duifjes komen. Lika reageerde hierop 1
Rosee Geplaatst 23 uur geleden Rapport Geplaatst 23 uur geleden Er zijn ook al jonge koolmeesjes uitgevlogen.😍 Kaatjemama reageerde hierop 1
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden