Quinn Geplaatst 22 uur geleden Rapport Geplaatst 22 uur geleden Nachtpact: Quinn Kaatjemama reageerde hierop 1
Quinn Geplaatst 22 uur geleden Rapport Geplaatst 22 uur geleden Alles is veel @Kaatjemama. Maar ik ben weer veilig opgeborgen voor de nacht, enigszins gerustgesteld door mijn beste vriend en zie als een berg op tegen de komende week. Het kon minder, zeggen we dan. Reacher reageerde hierop 1
Reacher Geplaatst 22 uur geleden Rapport Geplaatst 22 uur geleden Nachtpact: Quinn kaatje🌺 Reacher. Goede dingen Liefde, vertrouwen, groeien. Vriendschap. Quinn reageerde hierop 1
Kaatjemama Geplaatst 22 uur geleden Rapport Geplaatst 22 uur geleden @QuinnGelukkig heb je die beste vriend . Balen dat jezelf tegen deze week opziet.iets speciaals? ❤️
Quinn Geplaatst 22 uur geleden Rapport Geplaatst 22 uur geleden @Kaatjemama Jep, die beste vriend is geweldig. De nieuwe week is een flinke stap naar het einde van de opname. Reacher reageerde hierop 1
Kaatjemama Geplaatst 22 uur geleden Rapport Geplaatst 22 uur geleden Leuke dingen met me oudste zoon naar de stad geweest leuke gesprekken gehad. Lekker geluncht met een speciale zelfgemaakte limonade van passievrucht.wordt leuk vervanger zoeken.👏 Quinn en spirit reageerden hierop 2
Jannigje Geplaatst 22 uur geleden Rapport Geplaatst 22 uur geleden 19 minuten geleden zei Quinn: Alles is veel @Kaatjemama. Maar ik ben weer veilig opgeborgen voor de nacht, enigszins gerustgesteld door mijn beste vriend en zie als een berg op tegen de komende week. Het kon minder, zeggen we dan. Akelig die rottige bergen elke keer! Ik wens je toe dat je één stap tegelijk kunt doen, dan diep ademhalen en als het veilig genoeg is de volgende stap te proberen. Quinn en Reacher reageerden hierop 2
Kaatjemama Geplaatst 22 uur geleden Rapport Geplaatst 22 uur geleden (bewerkt) 4 minuten geleden zei Quinn: @Kaatjemama Jep, die beste vriend is geweldig. De nieuwe week is een flinke stap naar het einde van de opname. Fijn @Quinnheel belangrijk ik merk zelf dat ik en me beste vriendin beetje uitelkaar groeien zo jammer. Deze week stap naar het einde heel spannend maar goed nieuws 22 uur geleden bewerkt door Kaatjemama Spelling Quinn en Reacher reageerden hierop 2
Jannigje Geplaatst 21 uur geleden Rapport Geplaatst 21 uur geleden 9 minuten geleden zei Reacher: Nachtpact: Quinn kaatje🌺 Reacher Jannigje Goede dingen Liefde, vertrouwen, groeien. Vriendschap. Lika en Reacher reageerden hierop 2
bumperjim Geplaatst 21 uur geleden Rapport Geplaatst 21 uur geleden (bewerkt) Leuks vandaag: weer een nosework sessie gedaan met de hond, bij een hondentrainer hier in de buurt. Gast is vreselijk goed. Misschien wel de kalmste en weloverwogen...dqxste(?) persoon die ik ken. Nosework (speuren) is behoorlijk lastig aan te leren, met heel veel precisie en diverse etapes, maar als hij er naast staat wordt het simpel. Bumperhond (alias de oude taart) vindt het maar al te leuk om te doen, vooral omdat ik een stuk maasdammer had gehaald voor de gelegenheid. Das hier in de supermarkt de goedkoopste kaas 😁 21 uur geleden bewerkt door bumperjim Lika, Quinn, Kaatjemama en 2 anderen reageerden hierop 5
Reacher Geplaatst 21 uur geleden Rapport Geplaatst 21 uur geleden Je bent een goede hondenbaas @bumperjim. bumperjim reageerde hierop 1
bumperjim Geplaatst 21 uur geleden Rapport Geplaatst 21 uur geleden Ook leuk: ik heb de forsythia gesnoeid vanochtend. En een paar echt oude dikke takken eruit gezaagd. Mn hand meurt nog naar de kettingzaagolie. Daardoor had ik ook de hele dag grant & forsyth in mn hoofd, logisch 👌🏼 Reacher reageerde hierop 1
bumperjim Geplaatst 21 uur geleden Rapport Geplaatst 21 uur geleden 3 minuten geleden zei Reacher: Je bent een goede hondenbaas @bumperjim. Ach ik probeer samen leuke dingen te blijven doen 😉
Reacher Geplaatst 21 uur geleden Rapport Geplaatst 21 uur geleden Ja precies! Iets in de plaats van wandelen, maar toch iets wat ze leuk vindt en met jou kan samendoen. Top! Ik moet gaan slapen. Dikke knuffel. Kaatjemama reageerde hierop 1
lady jane Geplaatst 21 uur geleden Rapport Geplaatst 21 uur geleden (bewerkt) Nachtpact: Quinn kaatje🌺 Reacher Jannigje Jane 21 uur geleden bewerkt door lady jane Kaatjemama reageerde hierop 1
spirit Geplaatst 21 uur geleden Rapport Geplaatst 21 uur geleden Leuke dingen: de tuin is bijna zwembadklaar. Een lekkere pan bami gemaakt voor de 2 broertjes die heel hard gewerkt hebben. Het zijn 2 lieverds. Ze hebben alleen elkaar nog. Schoonzusje is thuisgebleven. Heb me niet zo druk gemaakt vandaag.
Maja Geplaatst 18 uur geleden Rapport Geplaatst 18 uur geleden (bewerkt) Nachtpact: Quinn kaatje🌺 Reacher Jannigje Jane Maja leuk: mijn zus en zwager kwamen op bezoek om te luisteren naar mijn vakantieverhalen en voor het begroeten van de katten die steeds relaxter worden naar bezoek toe. Eentje kwam zelfs op schoot bij mijn zus💕 18 uur geleden bewerkt door Maja Naam vergeten lady jane en spirit reageerden hierop 2
lady jane Geplaatst 11 uur geleden Rapport Geplaatst 11 uur geleden wat heerlijk om je rijkdom zo te delen he Maja
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden