MaryArt Geplaatst 3 uur geleden Rapport Geplaatst 3 uur geleden DAGPACT: MaryArt Goeiemorgen allemaal! @spiritย Ik heb genoten van je filmpje op YouTube! Prachtig dat samenspel op die accordeons!ย spirit reageerde hierop 1
Mormel Geplaatst 3 uur geleden Rapport Geplaatst 3 uur geleden DAGPACT: MaryArt Mormel Goedemorgen.ย Hopelijk krijg ik deze voormiddag wat werk verzet in de tuin want de combinatie regen met de temperaturen nu laat alles goed opschieten.ย
Kaatjemama Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden DAGPACT: MaryArt Mormel kaatje ๐บ
Quinn Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden Morgen. Zo maar huis, dag doorbrengen met m'n dochter. DAGPACT: MaryArt Mormel kaatjeย ๐บ Quinn lady jane reageerde hierop 1
Kaatjemama Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden Veel plezier @Quinn Quinn reageerde hierop 1
Yvonne Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden Wat fijn @Quinn, ik hoop dat jullie een mooie dag zullen hebben...ย Quinn reageerde hierop 1
Quinn Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden Het duurt nog even, om tien uur is ze er pas. Maar dat geeft niet, gaat goed komen. Lika reageerde hierop 1
Yvonne Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden En natuurlijk goedemorgen frummers.ย Na een heel drukke 1e pinksterdag nu een lekker rustige maandag.ย Niks moet, alles kan.ย En als het goed is volgen er nu ook een paar rustige weken, ben ik wel aan toe.ย Maar eerst een bakje even.ย
Yvonne Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden 1 minuut geleden zei Quinn: Het duurt nog even, om tien uur is ze er pas. Maar dat geeft niet, gaat goed komen. Heerlijk je zo te lezen Quinn, ik merk dat ik opeens met een grote glimlach op mijn toet zit hier.ย Quinn reageerde hierop 1
Yvonne Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden DAGPACT: MaryArt Mormel kaatjeย ๐บ Quinn Yvonneย
Musashi Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden (bewerkt) Goeie morgen allemaal, Groetjes uit de Japanse Alpen! Hier is het alweer namiddag en enkele uurtjes vrij. Ben er wel aan toe, even uitrusten, dat werd wel tijd. Ik denk eraan om wat te dobberen in de warmwaterbaden maar dat is ook weer zoโn gedoe. Mss gewoon s ff niets. ย 1 uur geleden bewerkt door Musashi Lika, spirit en Quinn reageerden hierop 3
lady jane Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden goeiemooiemorgen frummers is dat van een boomvertakking gemaakt @Musashi
Musashi Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden Goeie vraag LJ! Het zag er meer metalig uit maar ik zou het voor de zekerheid eens aan de gids moeten vragen, die weet veel meer dan ik. Ik doe het niet graag, maar zal het dan mss toch moeten toegeven uiteindelijk? ๐๐ซ ย
lady jane Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden Misschien mag je er even aan voelen? Hout of metaal is een groot verschil. Ik houd van houtย
Quinn Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden @Musashiย mutsje, je bent daar toch ook om te leren? Musashi reageerde hierop 1
Musashi Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden We zijn ondertussen al verder gereden.ย ๐ย En meestal is het ook van kijken mag maar aankomen niet. Hierdoor kreeg de gids ook naar haar voeten van een geisha, enkele dagen geleden, toen ze haar kimono wilde aanraken.ย ย @Quinnย ja dat is zeker waar! Van elke gids leer ik steeds ook weer bij. Daardoor blijft het ook leuk voor mij. lady jane en spirit reageerden hierop 2
Quinn Geplaatst 58 minuten geleden Rapport Geplaatst 58 minuten geleden Het is een geweldige ervaring @Musashiย en een stuk groei tegelijk. Fijn dat je er echt van genieten kunt. Musashi reageerde hierop 1
Musashi Geplaatst 56 minuten geleden Rapport Geplaatst 56 minuten geleden Ja ik besef me wel dat ik gezegend ben om zoiets te mogen en kunnen doen. ๐๐๐ lady jane reageerde hierop 1
Musashi Geplaatst 51 minuten geleden Rapport Geplaatst 51 minuten geleden Wat me wel opvalt is dat ik precies de vermoeidheid veel harder voel zonder dan met alcohol. Of zou het toch de leeftijd zijn?ย ๐ spirit reageerde hierop 1
Lika Geplaatst 49 minuten geleden Rapport Geplaatst 49 minuten geleden DAGPACT: MaryArt Mormel kaatjeย ๐บ Quinn Yvonneย Lika
Kaatjemama Geplaatst 43 minuten geleden Rapport Geplaatst 43 minuten geleden @Musashilijkt me geweldig om mee te maken zoโn reis. Geniet ervan. Zonder de alcohol voel je duidelijker de grenzen van je lichaam ๐ geen ouderdom hoor ๐ lady jane, Musashi en spirit reageerden hierop 3
lady jane Geplaatst 41 minuten geleden Rapport Geplaatst 41 minuten geleden Nee de leeftijd lijkt me stug, ik denk en ervaar zelf, dat puur leven ook gevoeliger maakt. Soms lastig, meestal een toegevoegde waarde. ย Musashi en spirit reageerden hierop 2
Quinn Geplaatst 40 minuten geleden Rapport Geplaatst 40 minuten geleden Minder dikke verdovingslaag. spirit en Musashi reageerden hierop 2
spirit Geplaatst 12 minuten geleden Rapport Geplaatst 12 minuten geleden 3 uur geleden zei MaryArt: DAGPACT: MaryArt Goeiemorgen allemaal! @spiritย Ik heb genoten van je filmpje op YouTube! Prachtig dat samenspel op die accordeons!ย Dank je wel.ย
spirit Geplaatst 11 minuten geleden Rapport Geplaatst 11 minuten geleden 1 uur geleden zei Quinn: Het duurt nog even, om tien uur is ze er pas. Maar dat geeft niet, gaat goed komen. Heel veel plezier met je dochterย ๐ค Quinn reageerde hierop 1
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden