Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst

DAGPACT:
MaryArt
Mormel

Goedemorgen. 
Hopelijk krijg ik deze voormiddag wat werk verzet in de tuin want de combinatie regen met de temperaturen nu laat alles goed opschieten. 

Geplaatst

En natuurlijk goedemorgen frummers. 
Na een heel drukke 1e pinksterdag nu een lekker rustige maandag. 
Niks moet, alles kan. 
En als het goed is volgen er nu ook een paar rustige weken, ben ik wel aan toe. 
Maar eerst een bakje even. 
image.png.efd7238c8593032ed48e09aedd8e76c4.png

Geplaatst
1 minuut geleden zei Quinn:

Het duurt nog even, om tien uur is ze er pas. Maar dat geeft niet, gaat goed komen.

Heerlijk je zo te lezen Quinn, ik merk dat ik opeens met een grote glimlach op mijn toet zit hier. 

Geplaatst (bewerkt)

Goeie morgen allemaal,

Groetjes uit de Japanse Alpen! Hier is het alweer namiddag en enkele uurtjes vrij. Ben er wel aan toe, even uitrusten, dat werd wel tijd. Ik denk eraan om wat te dobberen in de warmwaterbaden maar dat is ook weer zo’n gedoe. Mss gewoon s ff niets.

IMG_4110.jpeg

bewerkt door Musashi
Geplaatst

Goeie vraag LJ! Het zag er meer metalig uit maar ik zou het voor de zekerheid eens aan de gids moeten vragen, die weet veel meer dan ik. Ik doe het niet graag, maar zal het dan mss toch moeten toegeven uiteindelijk? 😁🫠

Geplaatst

We zijn ondertussen al verder gereden. 🙉 En meestal is het ook van kijken mag maar aankomen niet. Hierdoor kreeg de gids ook naar haar voeten van een geisha, enkele dagen geleden, toen ze haar kimono wilde aanraken. 

@Quinn ja dat is zeker waar! Van elke gids leer ik steeds ook weer bij. Daardoor blijft het ook leuk voor mij.

IMG_3982.jpeg

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Nieuwe aanmaken...