Reacher Geplaatst 3 uur geleden Rapport Geplaatst 3 uur geleden Hey Sanity. Sterkte met het verdriet om je moeder.
Reacher Geplaatst 3 uur geleden Rapport Geplaatst 3 uur geleden Nachtpact Reacher Leuke dingen Meegeleefd met goed nieuws gewerkt met mijn werkbestie Het gaat weer @Kaatjemama. Met jou?
Quinn Geplaatst 3 uur geleden Rapport Geplaatst 3 uur geleden Nachtpact Reacher Quinn Reacher reageerde hierop 1
Kaatjemama Geplaatst 3 uur geleden Rapport Geplaatst 3 uur geleden Nachtpact Reacher Quinn kaatje 🌺 @Reacherja gaat wel wat beter gelukkig Reacher reageerde hierop 1
Kaatjemama Geplaatst 3 uur geleden Rapport Geplaatst 3 uur geleden @Sanitysterkte met je moeder Sanity reageerde hierop 1
Kaatjemama Geplaatst 3 uur geleden Rapport Geplaatst 3 uur geleden Leuke ding van de dag Gezellig gegeten met zus en moeder en geen trek in wijn gehad Reacher en spirit reageerden hierop 2
spirit Geplaatst 3 uur geleden Rapport Geplaatst 3 uur geleden Lekker een dagje goed voor mezelf gezorgd. Ik vond dat daar een bezoekje aan de kapper wel bijhoorde. Lekker naar het dorp gewandeld en me laten ontdoen van mijn overtollige haar. Ik heb erg dik haar, dus goed uit laten dunnen. Ik voel me meteen een stuk lichter. Ook zit mijn haar niet meer voor mijn ogen. Ben tevreden. Een eenvoudige maaltijd gemaakt. Rijst met kip in hawaisauce. Mijn rug is nog gevoelig dus zit nu lekker met een warm kersepitkussen op m'n rug. Mijn vriend is zijn hondje aan het wassen. De oude teckel. Heb er wat van gezegd, dat ze er onverzorgd uitziet en dat ze stinkt. Vind dat zielig voor het oude hondje. Reacher reageerde hierop 1
Zbb Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden Ik kom even melden dat het me vandaag precies 1 jaar gelukt is om nuchter en clean te blijven. wie had dat ooit verwacht 🙂 vandaag een jaar geleden ging ik in opname voor 15 weken. Fijne en gezegende avond allen ! Rosee, Quinn, lady jane en 3 anderen reageerden hierop 5 1
Kaatjemama Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden GefeliciteerdMet deze mijlpaal 🤩 @Zbb hoop dat ik ook zo ver mag komen
Quinn Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden Ik ben echt onder de indruk van je @Zbb. Van harte met dit nieuwe leven.
Reacher Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden Gefeliciteerd @Zbb! Dan hoef ik nooit meer de vuurtoren voor je aan te zetten, want je raakt de weg niet meer kwijt.
Bob Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden Fantastisch @Zbb. Hartelijk gefeliciteerd met je prachtige ommekeer.
lady jane Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden (bewerkt) wat heb ik ooit vaak gezucht (in gedachten) what shall we do with the drunken sailor? Maar warempel al een vol jaar nuchter voor anker, Zbb, zo trots op jou! sorry voor de foutieve naam, maar ik kan die niet wegpoetsen en vind de taart zo geweldig. 1 uur geleden bewerkt door lady jane Reacher en Kaatjemama reageerden hierop 2
Rosee Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden @Zbbgefeliciteerd! Wat geweldig. Vind dat jaar best snel gegaan eigenlijk. Jijzelf ook?
lady jane Geplaatst 5 minuten geleden Rapport Geplaatst 5 minuten geleden Nachtpact Reacher Quinn kaatje 🌺 Jane
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden