Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst

Goedenmorgen allemaal ☀️

heerlijk weer is nu al prachtig 

Ziet er goed uit @Musashi😍

heb vandaag niets te doen gek gevoel. Ga lekker in huis rommelen. En natuurlijk de 🪴 tuin 🪏.

had me zelf beloofd zodra het mooi weer is naar het strand te gaan. Maar voel me nog net niet lekker genoeg om dat te doen .

vanavond eten met de fam te eten van me vaders verjaardag 

fijne dag allemaal geniet van het weer.

Geplaatst

Mogge! Om in het tuinthema te blijven: ik zag dat 1 van de bomen in onze tuin, door eminent natuurvorser bumperjim altijd aangeduid als "boom", ineens kersen draagt 😳

Tenminste ik geloof dat het kersen zijn maar ze liggen niet in een bakje met een bordje en een prijs erbij. Behoorlijk late kersen ook, want het kersenseizoen is al een tijdje aan de gang.

Betekent dit nu dat de boom eindelijk voor het eerst bomenseks heeft gehad?

Ik weet het niet maar ik heb toch maar knipogend een duim omhoog gestoken. 

Geplaatst
34 minuten geleden zei Musashi:

een Japanse tuin is ook altijd de moeite. 

Ik ben een keer met een groepsreis in Japan geweest. Inderdaad, Japanse tuinen zijn zo boeiend! En het eten was heel afwisselend. Ik heb er veel inspiratie uit gehaald die ik thuis nog steeds gebruik. Toen ik er nog een keer in mijn eentje heen wilde gaan was er net die vloedgolf die de Fukushima kerncentrale in gevaar bracht en heb ik het dat jaar maar niet gedaan. Daarna is het er niet meer van gekomen.
Geniet van je reis @Musashi.

Geplaatst

goedemorgen allemaal,

Ik ben een paar weken geleden naar de japanse tuin in Den Haag geweest.
Erg mooi en hij is maar een paar weken per jaar open.

Erg vroeg wakker vanochtend, dus al van alles gedaan.
Straks naar de tuin, vanmiddag naar vriendin en voordat je het weet is de dag weer om.
En...het ziet er stralend uit vandaag buiten 💥

Geplaatst (bewerkt)
28 minuten geleden zei bumperjim:

Mogge! Om in het tuinthema te blijven: ik zag dat 1 van de bomen in onze tuin, door eminent natuurvorser bumperjim altijd aangeduid als "boom", ineens kersen draagt 😳

Tenminste ik geloof dat het kersen zijn maar ze liggen niet in een bakje met een bordje en een prijs erbij. Behoorlijk late kersen ook, want het kersenseizoen is al een tijdje aan de gang.

Betekent dit nu dat de boom eindelijk voor het eerst bomenseks heeft gehad?

Ik weet het niet maar ik heb toch maar knipogend een duim omhoog gestoken. 

Bomenseks, interessant...

bewerkt door Mariposa
Geplaatst

Goedemorgen! 

DAGPACT:
Fonny🌞
kaatje🌺

MaryArt

Maja

“Ik ben een paar weken geleden naar de japanse tuin in Den Haag geweest.
Erg mooi en hij is maar een paar weken per jaar open. “

Leuk @rapilos! Bij mij om de hoek, ga zelf vanavond kijken. Net voor sluitingstijd. Dan is het rustig. 

Geplaatst

Leuk @Maja 😊
wij zijn op een koude bewolkte doordeweekse dag gegaan.
toen was het ook heel rustig en konden we mooie fotos maken
Heb begrepen dat het er ook heel druk kan zijn.
goed idee van jou om net voor sluitingstijd te gaan

Geplaatst

Goedenmorgen allemaal. Mijn lichaam geeft signalen dat ik het vandaag rustig aan moet doen. Totaal niet lekker opgestaan. Buikpijn, last van mijn rug. Even pas op de plaats. Gelukkig geen afspraken vandaag. Het was ook wel veel allemaal de laatste tijd. Ik ga lekker buiten zitten, ons nieuwe loungeset uitproberen. Gewoon even niets vandaag. 

Geplaatst

Holy moly ben kapot, met zere voeten. Vrije avond maar ik kom mijn kamer niet meer uit. Avondeten bestaat uit cup noodles, chips met zeewiersmaak, rijstkrakkers en wat gevulde rijsballetjes. Het lijkt wel een selfmade buffet. Even in de verleiding geweest om ook bier mee te pakken maar toch weerstaan. 💪

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Nieuwe aanmaken...