Kaatjemama Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden Goedenmorgen hoop dat de rust hier gauw terug keert 🤗 de echte verjaardag van onze jongste spruit (bonusdochter) achter de rug. Was gezellig Nu nog morgen het grote feest bij der moeder. Blij als het straks maandag is alles achter de rug is.
Musashi Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden 1 uur geleden zei Oskar: Ja Leuk zo’n ja-dag, wil ik ook wel graag eens doen maar durf niet goed want dochter zegt dan alles kopen wat ik wil en dat kan mijn portefeuille niet aan.
Fonny Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden 57 minuten geleden zei Kaatjemama: Dagpact: Mormel MaryArt kaatje 🌺 Fonny🌞
lady jane Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden 3 minuten geleden zei Musashi: Leuk zo’n ja-dag, wil ik ook wel graag eens doen maar durf niet goed want dochter zegt dan alles kopen wat ik wil en dat kan mijn portefeuille niet aan. Dat kan wel eens reuze meevallen @Musashi kinderen zijn vaak blijer met aandacht, spelletjes, bewegen enzo dan voor de heb vragen. Ooit in een workshop zo'n oefening gedaan met partner, geweldige dagdelen bij de meeste deelnemers. Later met kinderen op hun verjaardag gedaan, en ook dat was hilarisch, er kwam wel wat extra snoepen bij kijken, maar de kinderen waren er creatiever in dan wij volwassenen. Mormel, spirit en Musashi reageerden hierop 3
Kaatjemama Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden Een ja dag lijkt me geweldig een keer dan moet me portemonnee het ook toe laten. nu had ze een iPad. Van de moeder gehad en van ons klein. Kadootje bij ons is ze een van de 3 en daar enigste kind en is het bijna altijd ja dag.
lady jane Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden Tuurlijk is dat verleidelijk voor kinderen, maar de echte waarde zit toch in liefde en ook dat weten ze hoor. En daar heb je zat van te geven, toch?
Mormel Geplaatst 1 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 1 uur geleden 1 uur geleden zei lady jane: Dat kan wel eens reuze meevallen @Musashi kinderen zijn vaak blijer met aandacht, spelletjes, bewegen enzo dan voor de heb vragen. Ooit in een workshop zo'n oefening gedaan met partner, geweldige dagdelen bij de meeste deelnemers. Later met kinderen op hun verjaardag gedaan, en ook dat was hilarisch, er kwam wel wat extra snoepen bij kijken, maar de kinderen waren er creatiever in dan wij volwassenen. Mijn beperkte ervaring is hetzelfde. Zo onder de pubertijd vinden kinderen het vaak heel leuk om samen met een volwassene iets te doen; of dit nu een gezelschapsspel is, gamen, creatief, buiten ... hangt af van het kind, maar die aandacht vinden ze geweldig.
Kaatjemama Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden Zeker waar 😊en dat geven we genoeg we doen wat we kunnen. Maar blijven pubers ze zij vatbaar voor dit soort dingen.vandaag gaan ik d’r kamer pimpen met spullen van de action ook leuk 🥰
renaldo61 Geplaatst 47 minuten geleden Rapport Geplaatst 47 minuten geleden Dagpact: Mormel MaryArt kaatje 🌺 Fonny🌞 renaldo61🐕
Yvonne Geplaatst 35 minuten geleden Rapport Geplaatst 35 minuten geleden Goedemorgen frummers. Kees mocht al vroeg in het ziekenhuis komen opdraven voor controle, alles oké en we zijn weer lekker thuis. Dus de hoogste tijd voor een bakje. spirit reageerde hierop 1
Mormel Geplaatst 29 minuten geleden Auteur Rapport Geplaatst 29 minuten geleden @renaldo61: bij een ander zou ik zeggen "Slaapkop, nu pas uit je nest?" Bij jou vraag ik gewoon of je deze nacht goed geslapen hebt opdat je zo laat je aanmeldt. Enfin, Yvonne was ook laat, dus net op tijd voor koffie.
renaldo61 Geplaatst 25 minuten geleden Rapport Geplaatst 25 minuten geleden @Mormel . Echt goed geslapen heb ik niet. Maar ik stel nu wel prioriteiten.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden