bumperjim Geplaatst 9 uur geleden Rapport Geplaatst 9 uur geleden (bewerkt) 4 uur geleden zei Yvonne: Ik las net helemaal over @bumperjim en zijn hond heen.. Wat een mazzel dat hij verderop in stroming toch weer houvast kon vinden en wat een mazzel dat jij hem op het droge kon krijgen.. Wat zullen jullie blij zijn elkaar nog te hebben Haha nee dat viel wel mee hoor. Er zijn daar zat ondiepe plekken, er was geen serieus gevaar. Ik moest alleen het water in. Als er echt wat ernstigs is dan stop ik met grapjes maken. ❤️ 9 uur geleden bewerkt door bumperjim
Yvonne Geplaatst 9 uur geleden Rapport Geplaatst 9 uur geleden Dagpact: MaryArt kaatje 🌺 Quinn Yvonne Marjolijn
Yana Geplaatst 8 uur geleden Rapport Geplaatst 8 uur geleden Wij stellen ons natuurlijk voor hoe @bumperjim in niets dan een rafelige spijkerbroek de woest stromende rivier met gevaar voor eigen leven trotseert terwijl de ijzige stormwind zijn krullende lokken in zijn stoere gelaat zwiept. Maar nee, hij liep gewoon fluitend bij 25 graden door een kabbelend, enkeldiep beekje in het zonnetje naar bumperhond toe. bumperjim, Reacher en spirit reageerden hierop 3
Quinn Geplaatst 8 uur geleden Rapport Geplaatst 8 uur geleden 34 minuten geleden zei bumperjim: Als er echt wat ernstigs is dan stop ik met grapjes maken. ❤️ O, ik maak er dan juist meer. @Yana bedankt voor het beeld zeg. Yana reageerde hierop 1
bumperjim Geplaatst 8 uur geleden Rapport Geplaatst 8 uur geleden 19 minuten geleden zei Yana: Wij stellen ons natuurlijk voor hoe @bumperjim in niets dan een rafelige spijkerbroek de woest stromende rivier met gevaar voor eigen leven trotseert terwijl de ijzige stormwind zijn krullende lokken in zijn stoere gelaat zwiept. Maar nee, hij liep gewoon fluitend bij 25 graden door een kabbelend, enkeldiep beekje in het zonnetje naar bumperhond toe. Ik moest wel als een druipende dorpsgek terug naar huis, dat was lichtelijk vervelend. Voor de rest was het niet heel koud of zo 😁 Tstaat allemaal op instagram Yana reageerde hierop 1
Marjolijn Geplaatst 8 uur geleden Rapport Geplaatst 8 uur geleden 5 uur geleden zei Yvonne: Huh? Wat bedoel je? Letterlijk wat ik zeg...
Quinn Geplaatst 7 uur geleden Rapport Geplaatst 7 uur geleden 1 uur geleden zei bumperjim: Ik moest wel als een druipende dorpsgek terug naar huis, dat was lichtelijk vervelend. Voor de rest was het niet heel koud of zo 😁 Tstaat allemaal op instagram Ik zou er haast Instagram voor aanmaken.
Sanity Geplaatst 6 uur geleden Rapport Geplaatst 6 uur geleden (bewerkt) 2 uur geleden zei bumperjim: Ik moest wel als een druipende dorpsgek terug naar huis, dat was lichtelijk vervelend. Voor de rest was het niet heel koud of zo 😁 Tstaat allemaal op instagram Eén ding begrijp ik hier niet helemaal. Een hond met een bumper zou toch makkelijk moeten kunnen blijven drijven.....😁 Of moet ik een Bumperhond zoals onderstaand interpreteren? 6 uur geleden bewerkt door Sanity spirit reageerde hierop 1
renaldo61 Geplaatst 5 uur geleden Rapport Geplaatst 5 uur geleden Dagpact: MaryArt kaatje 🌺 Quinn Yvonne Marjolijn renaldo61🐕
Quinn Geplaatst 3 uur geleden Rapport Geplaatst 3 uur geleden (bewerkt) Het is dinsdag, zoals @bumperjimal zei. Goed. Leuke dingen vandaag. Onwijs lekker gezoend. Nachtpact: Quinn 3 uur geleden bewerkt door Quinn spirit en Reacher reageerden hierop 2
Reacher Geplaatst 3 uur geleden Rapport Geplaatst 3 uur geleden Nou mooi, dan kunnen we hier verder. @bumperjim ik had geen idee dat je als een soort Tarzan in Frankrijk aan een liaan over de rivier over een waterval zwierde om je hond te redden. spirit en Quinn reageerden hierop 2
Yvonne Geplaatst 3 uur geleden Rapport Geplaatst 3 uur geleden Mooi moment van vandaag: Wakker worden in de wetenschap dat ik gewoon een dag lui mocht zijn... Reacher en Quinn reageerden hierop 2
Reacher Geplaatst 3 uur geleden Rapport Geplaatst 3 uur geleden Nachtpact: Quinn Reacher Eh, leuke dingen: mijn oorontsteking is niet erger geworden. Quinn reageerde hierop 1
Yvonne Geplaatst 3 uur geleden Rapport Geplaatst 3 uur geleden (bewerkt) Nachtpact: Quinn Reacher Yvonne 3 uur geleden bewerkt door Yvonne
Quinn Geplaatst 3 uur geleden Rapport Geplaatst 3 uur geleden Leuk: @Yana gaf @Musashi een miljoen hartjes. En met zo leuk: Mushashi durfde erom te vragen. Musashi en spirit reageerden hierop 1 1
Yvonne Geplaatst 3 uur geleden Rapport Geplaatst 3 uur geleden Oei, oorontsteking, heb ik ooit gehad toen ik 12 was in allebei mijn oren tegelijk, pffff, heel pijnlijk... Reacher reageerde hierop 1
Reacher Geplaatst 3 uur geleden Rapport Geplaatst 3 uur geleden I love you @Yvonneke en van mij mag je iedere dag lui zijn. Alleen de dieren moet je blijven voeden. En misschien Kees.
Yvonne Geplaatst 3 uur geleden Rapport Geplaatst 3 uur geleden Ik ook van jou lieve @Reacher... En don't worry, Kees wordt prima gevoederd, de dieren worden ronduit verwend, stelletje dwingelandjes zijn het. En dan willen ze vooral 'lekkertjes'.... de hele dag door. Ik weet het: ik doe het zelf, ik ben een dierenopvoeder van niks. Reacher reageerde hierop 1
Quinn Geplaatst 3 uur geleden Rapport Geplaatst 3 uur geleden Als ik een hondje was, wilde ik bij @Yvonne wonen. Als ik een kat was, bij @Reacher spirit en Reacher reageerden hierop 2
Yvonne Geplaatst 3 uur geleden Rapport Geplaatst 3 uur geleden Hahahaha.... je bent welkom hoor Quinn... ook als kat trouwens. Quinn reageerde hierop 1
Kaatjemama Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden Nachtpact: Quinn Reacher Yvonne kaatje 🌺 Quinn reageerde hierop 1
Kaatjemama Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden O leuke ding van vandaag na hele huis bij me moeder gestofzuigd was ze erg dankbaar ☺️ en daarna heb ik zelf gewoon zomaar in de middag een leuke film zitten kijken met kop thee gewoon omdat het kan 🥰 Reacher, spirit en Quinn reageerden hierop 3
Quinn Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden Kijk @Kaatjemama de kunst van het genieten. Kaatjemama reageerde hierop 1
Kaatjemama Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden Ja zeker @Quinn en daarbij ook nog is zo fijn om even nuttig te zijn nu ik even geen werk heb goed gevoel
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden