Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst

Onrustig nog niet moe 😥

morgen voor het eerst niets te doen en slecht weer. En geen geld om te shoppen dat had makkelijk geweest.nog steeds aan het jagen vluchten constant dingen willen doen.

dit zijn wel de dingen die nu bovenwater komen nu we gestopt zijn met drinken.

heb geen craving maar verlangen naar ontspanning 

Geplaatst

Kaatje, misschien is het een idee om op de gemeente site te kijken naar vrijwilligersklusjes?
Soms zijn ze op projectbasis per dagdeel, soms wekelijks een dagdeel. Het is een win-win iets,
je voelt je nuttig, het geeft structuur, je doet iets goeds en het is nog leuk ook.  Buurthuizen vragen ook vaak vrijwilligers,
sportclubs ook, je kunt fietsmaatje worden, ikzelf werk in een inloopcafé met veel plezier, en zo is er echt nog veel meer.
En bij slecht weer ga ik tegen verveling vaak even bij de bieb tijdschriften/kranten lezen, en boeken lenen natuurlijk.

Geplaatst

Dank je @lady jane voor je tips ben ook inderdaad aan het zoeken voor zoiets wilde eigenlijk even wachten tot alles met uwv geregeld is . Wil bijvoorbeeld graag een maatje worden voor mensen die net erachter komen dat ze bipolair zijn vaak hebben ze net een psychose achter de rug en willen ze dr verhaal kwijt.

ga me goed inlezen en kijken hoe en wat dan misschien in september ermee aan de slag 

Geplaatst

Leuke dingen van vandaag: huis weer lekker schoon. Flink stuk gewandeld met de hond. Macaroni gemaakt. Mooie miniserie gekeken. Een voldaan gevoel en m'n vriend heeft lekker een paar dagen vrij. Heel lang Hemelvaartweekend. Morgen een optreden. Zaterdag een optreden. We krijgen daar zoveel positieve energie van. Dus morgen ook weer on the road. Gisteren is mijn vriend voor het eerst alleen naar de repetitie geweest. Kon het onmogelijk combineren met mijn dagje sauna. Vroegen natuurlijk allemaal naar mij. Ze is toch niet ziek? Lieve mensen en we hebben een heel leuk muziekcombo. Mijn accordeonmaatje is een pittig wijfie van 90. Niemand gelooft dat ze al zo oud is en ze loopt er ook niet graag mee te koop. Ze ziet er gewoon nog vlot en jeugdig uit. Wel door de wol geverfd. Ze speelt al jaren. We hebben veel lol onderling. Soms heeft ze best wel pijn. Alles is versleten als je 90 bent, maar dan zegt ze: hup, een paracetamol erin en gaan.

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Nieuwe aanmaken...