Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst (bewerkt)
4 uur geleden zei Yvonne:

Ik las net helemaal over @bumperjim en zijn hond heen.. 
Wat een mazzel dat hij verderop in stroming toch weer houvast kon vinden en wat een mazzel dat jij hem op het droge kon krijgen.. 
Wat zullen jullie blij zijn elkaar nog te hebben Twee harten stock illustratie. Illustratie van harten - 9123404

Haha nee dat viel wel mee hoor. Er zijn daar zat ondiepe plekken, er was geen serieus gevaar. Ik moest alleen het water in.

Als er echt wat ernstigs is dan stop ik met grapjes maken. ❤️

bewerkt door bumperjim
Geplaatst

Wij stellen ons natuurlijk voor hoe @bumperjim in niets dan een rafelige spijkerbroek de woest stromende rivier met gevaar voor eigen leven trotseert terwijl de ijzige stormwind zijn krullende lokken in zijn stoere gelaat zwiept.

Maar nee, hij liep gewoon fluitend bij 25 graden door een kabbelend, enkeldiep beekje in het zonnetje naar bumperhond toe.

Geplaatst
19 minuten geleden zei Yana:

Wij stellen ons natuurlijk voor hoe @bumperjim in niets dan een rafelige spijkerbroek de woest stromende rivier met gevaar voor eigen leven trotseert terwijl de ijzige stormwind zijn krullende lokken in zijn stoere gelaat zwiept.

Maar nee, hij liep gewoon fluitend bij 25 graden door een kabbelend, enkeldiep beekje in het zonnetje naar bumperhond toe.

Ik moest wel als een druipende dorpsgek terug naar huis, dat was lichtelijk vervelend. Voor de rest was het niet heel koud of zo 😁

Tstaat allemaal op instagram

Geplaatst
1 uur geleden zei bumperjim:

Ik moest wel als een druipende dorpsgek terug naar huis, dat was lichtelijk vervelend. Voor de rest was het niet heel koud of zo 😁

Ik zou er haast Instagram voor aanmaken. 

Geplaatst (bewerkt)
2 uur geleden zei bumperjim:

Eén ding begrijp ik hier niet helemaal.

Een hond met een bumper zou toch makkelijk moeten kunnen blijven drijven.....😁
Of moet ik een Bumperhond zoals onderstaand interpreteren?

Poodle Dog in Bumper Cars stock image. Image of cute - 59059739

bewerkt door Sanity
Geplaatst

Ik ook van jou lieve @Reacher... 
En don't worry, Kees wordt prima gevoederd, de dieren worden ronduit verwend, stelletje dwingelandjes zijn het. 
En dan willen ze vooral 'lekkertjes'.... de hele dag door. 
Ik weet het: ik doe het zelf, ik ben een dierenopvoeder van niks. 

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Nieuwe aanmaken...