Kaatjemama Geplaatst 3 uur geleden Rapport Geplaatst 3 uur geleden 3 minuten geleden zei Rosee: Lekker, fietsen met dit mooie weer @Kaatjemama. ja alles is duur tegenwoordig, even koffie op terras is eigenlijk al duur. Maar met btje creativiteit kom je vaak al ver gelukkig. Dank je dacht maak er wel soort picknick van romantisch 🥰 😂😂 zijn al 11 jaar bij elkaar
lady jane Geplaatst 3 uur geleden Rapport Geplaatst 3 uur geleden (bewerkt) Kaatje, binnenkort heb je 108 als aantal droge dagen. Dit is een heilig getal in meerdere culturen/geloven. Google maar eens. Een van de uitlegzinnen is; we schijnen 36 emoties voor het verleden, 36 voor het hier en nu en 36 voor de toekomst te hebben. Dan zit je mooi goed met de fase waarin je zit. Ik dacht net; wat zou het symbolisch zijn voor je om een mala te kopen in een new age winkeltje. Op momenten dat je het moeilijk hebt, een houvast, die rust kan brengen. Zoveel redenen om niet/nooit meer te gaan drinken. Geluk zit niet in 25% meer geld. Al is/lijkt het veel nu. Jouw rijkdom zit straks in jou. Je wordt sterker, en trotser (op een goede manier, fier eigenlijk) en ik denk dat je ook een beter mens wordt, gelukkig heeft je zoon zijn fiets al binnen. Komt goed met jou hoor, het is al goed. 3 uur geleden bewerkt door lady jane Senna34, Reacher en Quinn reageerden hierop 3
Senna34 Geplaatst 3 uur geleden Rapport Geplaatst 3 uur geleden 25 minuten geleden zei Kaatjemama: Lekker aan de koffie nog geen wilde plannen vandaag.was een rare nachtmerrie over het verliezen van me baan.tja helaas is dat nu natuurlijk echt het geval.waarschijnlijk stukje fietsen vandaag want zoon lief heeft een nieuwe fiets gekocht .moet aan wennen om dingen te doen dat ik niet gelijk veel geld uit geef ivm 25% minder loon. Das wel een uitdaging voor mij.maar dat komt er goed. Zeker met dit mooie weer. ☀️ Dat is best een hap uit je inkomen, en zeker met de prijzen van tegenwoordig. Laat het even op je afkomen, voor hetzelfde geldt vind je daar ook je weg in. En wie weet lukt het je om toch nog iets te sparen Kaatjemama reageerde hierop 1
Quinn Geplaatst 2 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 2 uur geleden Veel plezier in Rome @Lika. Blijft een prachtige stad. Misschien wel de tweede mooiste van Europa. Koffie en sigaretten op het balkon. Met een zonnebril en een winterjas. Rare wereld. 3 uur geleden zei hub02: +...) Morgen de laatste dag op het dagpact denk ik. Vanaf maandag gaat het weer wat makkelijker voor me (hoop ik). (...) Weet je vriend, het helpt mij ook als jij erop staat.
Kaatjemama Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden 41 minuten geleden zei lady jane: Kaatje, binnenkort heb je 108 als aantal droge dagen. Dit is een heilig getal in meerdere culturen/geloven. Google maar eens. Een van de uitlegzinnen is; we schijnen 36 emoties voor het verleden, 36 voor het hier en nu en 36 voor de toekomst te hebben. Dan zit je mooi goed met de fase waarin je zit. Ik dacht net; wat zou het symbolisch zijn voor je om een mala te kopen in een new age winkeltje. Op momenten dat je het moeilijk hebt, een houvast, die rust kan brengen. Zoveel redenen om niet/nooit meer te gaan drinken. Geluk zit niet in 25% meer geld. Al is/lijkt het veel nu. Jouw rijkdom zit straks in jou. Je wordt sterker, en trotser (op een goede manier, fier eigenlijk) en ik denk dat je ook een beter mens wordt, gelukkig heeft je zoon zijn fiets al binnen. Komt goed met jou hoor, het is al goed. Lief @lady jane dank je wel geloof ook idd dat deze periode me een beter mens gaan maken.
Reacher Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden Ik vind het juist weer een geruststellend idee dat er mensen zijn zoals jij @Rosee
Reacher Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden Veel plezier in Rome Liefka. Er zijn heel veel zwerfkatten daar. Ik wil graag nog 1 witte. 😊 Kaatjemama reageerde hierop 1
hub02 Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden 47 minuten geleden zei Quinn: Veel plezier in Rome @Lika. Blijft een prachtige stad. Misschien wel de tweede mooiste van Europa. Koffie en sigaretten op het balkon. Met een zonnebril en een winterjas. Rare wereld. Weet je vriend, het helpt mij ook als jij erop staat. Ik was eigenlijk mijn koffer aan het pakken, stond op het punt om ook naar Rome te vertrekken. Ik volg zo'n blog elke dag, heerlijk weer daar nu. Ben verd... echt jaloers op @Lika (veel plezier jij!!!). Ongelooflijk mooi en indrukwekkend, die basiliek. Maar dan gaat dat maar niet door. Dan probeer ik tot woensdag op het dagpact te blijven, alleen voor jou. Dan maak je dat later maar goed door me een trip naar Rome aan te bieden, ok? Quinn reageerde hierop 1
Quinn Geplaatst 1 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 1 uur geleden Deal @hub02 ik zet in m'n agenda dat je in 2335 een voettocht naar Rome van me krijgt. Reacher reageerde hierop 1
hub02 Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden 6 minuten geleden zei Quinn: Deal @hub02 ik zet in m'n agenda dat je in 2335 een voettocht naar Rome van me krijgt. Dat gaat niet. Italie is alleen per Ferrari of luxe jacht te bereiken. Of kijk maar of je iets vindt met de NS, heb ik langer plezier van dan van een voettocht. De laatste keer met de trein moest ik van Kerkrade naar Maastricht en heb wegens werkzaamheden nog 2 dagen Leeuwarden kunnen bewonderen. Doe de Ferrari dan maar. Ben je goedkoper uit dan de cruise die ik al had uitgezocht. Wil niet het onderste uit de kan. Reacher reageerde hierop 1
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden