Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst

Goedemorgen! De zanglijster zingt luid, af en toe onderbroken door gekrijs van de meeuwen en gekras van de kauwen. De ochtend lijkt te starten met zon. Geen klagen dus.

Dagpact

Reacher

Marjolijn
Maja

Geplaatst
Zojuist zei Kaatjemama:
  • DAGPACT:

Reacher
    Marjolijn
    Maja
    Yvonne

• MaryArt
    kaatje 🌺

•  DAGPACT:

Reacher
    Marjolijn
    Maja
    Yvonne

• MaryArt
    kaatje 🌺

• hub

Kaatje had me eraf gegooid. Ik zet me er lekker toch weer op.

Geplaatst
1 minuut geleden zei hub02:
  •  DAGPACT:

Reacher
    Marjolijn
    Maja
    Yvonne

• MaryArt
    kaatje 🌺

• hub

Sorry dan waren we tegelijk heb je niet gezien 😅

Geplaatst
6 minuten geleden zei hub02:
  •  DAGPACT:

Reacher
    Marjolijn
    Maja
    Yvonne

• MaryArt
    kaatje 🌺

• hub

• Fonny🌞

Geplaatst
2 minuten geleden zei Kaatjemama:

😂😂gelukkig maar me dag was bijna verpest 

Haha, het is natuurlijk niet de bedoeling dat we straks allebei zitten te drinken omdat we op het dagpact staan😀.

Geplaatst

Goedemorgen 

Heerlijk een lang weekend. Ik heb niks met het koningshuis, maar een extra vrije dag na het weekend is welkom. Vorige week hadden we het nog over muizen etc. Help, ik heb er weer twee rondlopen boven. Ik ben echt bang voor ze. En bang dat het snel meer worden. (Als er niet nog meer zijn) Alles is schoon in huis, misschien wel té schoon zelfs. Ik snap het echt niet.

Er staan altijd valletjes op vaste plekken, omdat ik nog net geen trauma had. Hoe dan 

Geplaatst
2 uur geleden zei hub02:

Een dag zonder drinken gaat ook voorbij, die duurt alleen langer. Gisteren moeilijke dag, dus vandaag wil ik hier meedoen.

Waarom duurt een dag zonder drinken langer? Dat is toch maar een fabeltje? Ik heb genoeg activiteiten tegenwoordig. 

Geplaatst
1 uur geleden zei lady jane:

goeiemooiemorgen frummers
waar blijft die zon?

Ha @lady jane

echt, de zon schijnt hier uitbundig. Je zit niet ver weg van Scheveningen, dus komt vast goed! 

Geplaatst (bewerkt)

Goedemorgen  allemaal.  Op het dagpact stond ik al vroeg, maar ben weer daarna mijn bed in gekropen en zowaar toen wat geslapen.  Wachten op thuiszorg en prikpersoon. Verder gaat het nu echt de betere kant op. Zo fijn. Ben van plan vandaag een minuscuul wandelingetje te maken en een odidoklusje af te maken . Ik word weer mens. 😀. Dag 13!!! Fijne dag allemaal. 

bewerkt door Marjolijn
Spelfout
Geplaatst
32 minuten geleden zei renaldo61:

Waarom duurt een dag zonder drinken langer? Dat is toch maar een fabeltje? Ik heb genoeg activiteiten tegenwoordig. 

Natuurlijk is dat een fabeltje. Een dag duurt 24 uur, behalve die twee waarop we de klok verzetten. Je moet niet alles serieus nemen wat mensen hier schrijven, doe ik ook niet.

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Nieuwe aanmaken...