Maja Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden Goedemorgen! De zanglijster zingt luid, af en toe onderbroken door gekrijs van de meeuwen en gekras van de kauwen. De ochtend lijkt te starten met zon. Geen klagen dus. Dagpact Reacher Marjolijn Maja
Yvonne Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden Goedemorgen dames en goedemorgen frummers, Hier nog geen spoor van een zonnetje, maar wel al veel vogelgeluiden... Eerst maar even een bakje..
Yvonne Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden DAGPACT: Reacher Marjolijn Maja Yvonne
MaryArt Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden DAGPACT: Reacher Marjolijn Maja Yvonne MaryArt
hub02 Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden DAGPACT: Reacher Marjolijn Maja Yvonne MaryArt hub Een dag zonder drinken gaat ook voorbij, die duurt alleen langer. Gisteren moeilijke dag, dus vandaag wil ik hier meedoen.
Kaatjemama Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden DAGPACT: Reacher Marjolijn Maja Yvonne MaryArt kaatje 🌺
hub02 Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden Zojuist zei Kaatjemama: DAGPACT: Reacher Marjolijn Maja Yvonne MaryArt kaatje 🌺 DAGPACT: Reacher Marjolijn Maja Yvonne MaryArt kaatje 🌺 hub Kaatje had me eraf gegooid. Ik zet me er lekker toch weer op. MaryArt reageerde hierop 1
MaryArt Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden Goeiemorgen allemaal, Waar is @karin123 eigenlijk gebleven? Ik lees haar al een tijd niet meer.
Kaatjemama Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden 1 minuut geleden zei hub02: DAGPACT: Reacher Marjolijn Maja Yvonne MaryArt kaatje 🌺 hub Kaatje had me eraf gegooid. Ik zet me er lekker toch weer op. Sorry dan waren we tegelijk heb je niet gezien 😅
hub02 Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden Zojuist zei Kaatjemama: Sorry dan waren we tegelijk heb je niet gezien 😅 Ik zal het voor 1 X door de vingers zien🤎
Kaatjemama Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden 1 minuut geleden zei hub02: Ik zal het voor 1 X door de vingers zien🤎 😂😂gelukkig maar me dag was bijna verpest
Fonny Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden 6 minuten geleden zei hub02: DAGPACT: Reacher Marjolijn Maja Yvonne MaryArt kaatje 🌺 hub Fonny🌞 Kaatje had me eraf gegooid. Ik zet me er lekker toch weer op.
hub02 Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden 2 minuten geleden zei Kaatjemama: 😂😂gelukkig maar me dag was bijna verpest Haha, het is natuurlijk niet de bedoeling dat we straks allebei zitten te drinken omdat we op het dagpact staan😀.
Kaatjemama Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden Zojuist zei hub02: Haha, het is natuurlijk niet de bedoeling dat we straks allebei zitten te drinken omdat we op het dagpact staan😀. 😂😂nope
Senna34 Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden Goedemorgen Heerlijk een lang weekend. Ik heb niks met het koningshuis, maar een extra vrije dag na het weekend is welkom. Vorige week hadden we het nog over muizen etc. Help, ik heb er weer twee rondlopen boven. Ik ben echt bang voor ze. En bang dat het snel meer worden. (Als er niet nog meer zijn) Alles is schoon in huis, misschien wel té schoon zelfs. Ik snap het echt niet. Er staan altijd valletjes op vaste plekken, omdat ik nog net geen trauma had. Hoe dan
lady jane Geplaatst 57 minuten geleden Rapport Geplaatst 57 minuten geleden goeiemooiemorgen frummers waar blijft die zon?
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden