renaldo61 Geplaatst 7 uur geleden Rapport Geplaatst 7 uur geleden Goeiemorgen iedereen. Dagpact: renaldo61🐕
Marjolijn Geplaatst 6 uur geleden Rapport Geplaatst 6 uur geleden Dagpact: renaldo61🐕 Marjolijn Goedemorgen Renaldo en iedereen die nu of later volgt. Maak er een mooie dag van.
Yvonne Geplaatst 6 uur geleden Rapport Geplaatst 6 uur geleden Goedemorgen frummers. Ik hoop dat je een redelijke nacht hebt gehad @Marjolijn? Het lijkt een mooie dag te gaan worden. Vanmorgen vrijwilligerswerk, vanmiddag dan hopelijk lekker in de tuin aan het werk. Maar eerst een bakje natuurlijk
Marjolijn Geplaatst 5 uur geleden Rapport Geplaatst 5 uur geleden @Yvonne.nee. slapen nog niet gelukt. Maar de aanhouder wint. Ik doe dus nu nog maar eventjes lui tot de thuiszorg komt. Lekker hoor, in de tuin rommelen. Als het weer wat beter met me gaat ga ik mijn balkon ook weer verder opfleuren. Altijd erg leuk werk. In mijn vorige huis hadden we ook een fijne tuin waar ik ook erg graag met tuinieren bezig was. Ook cursussen toen voor gedaan. Heerlijk. Maar nu kleinschalig valt er van het balkon ook best iets leuks van te maken.
Yvonne Geplaatst 5 uur geleden Rapport Geplaatst 5 uur geleden Jammer dat het slapen nog niet lukt, maar 'wat niet is kan nog komen'... ik duim voor je dat dat nu toch snel wat beter zal gaan. En jaaaa, ook van een balkon kun je iets gezelligs maken hoor, helemaal waar.
renaldo61 Geplaatst 5 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 5 uur geleden Weer een drukke dag. Straks eerst wandelen met het hondje van een buurvrouw. Deze namiddag gesprek met mijn psychiater.
Maja Geplaatst 5 uur geleden Rapport Geplaatst 5 uur geleden Goedemorgen! Met de zon in aantocht eerst wandelen in de duinen. Daarna handtherapie en het grasmaaien. Sinds vorig jaar heb ik daar een maaier met accu voor die meteen emulgeert. Dus niet meer harken! Dagpact: renaldo61🐕 Marjolijn Yvonne Maja
MaryArt Geplaatst 5 uur geleden Rapport Geplaatst 5 uur geleden Dagpact: renaldo61🐕 Marjolijn Yvonne Maja MaryArt
Yana Geplaatst 5 uur geleden Rapport Geplaatst 5 uur geleden Je slaapt toch wel een paar uur per etmaal @Marjolijn?
Kaatjemama Geplaatst 4 uur geleden Rapport Geplaatst 4 uur geleden Dagpact: renaldo61🐕 Marjolijn Yvonne Maja MaryArt kaatje 🌺
Kaatjemama Geplaatst 4 uur geleden Rapport Geplaatst 4 uur geleden Goedemorgen morgen lekker werken in de tuin of het balkon. Nu heb ik zoveel in de tuin gedaan dat ik even klaar ben tenminste ik weet nog vanalles maar dat kost geld en dat doen we nu even niet. straks high thea van Social deal met jongste zoon. Daarna weer naar z’n vader brengen 🥹went nooit moeilijke is dat ik ook weinig contact heb dan op de app of per telefoon. @renaldo61 lekker hoor goed weer wat voor hondje is het ? veel plezier @Maja vindt de duinen de fijnste plek om te wandelen 🥰 @Yvonnewat voor vrijwilligers werk doe je ? iederen een fijne dag ☀️ alesto reageerde hierop 1
Rosee Geplaatst 4 uur geleden Rapport Geplaatst 4 uur geleden Wat leuk @Kaatjemamadat je dat met je zoon gaat doen. Benieuwd wat voor lekkere dingen erbij zitten, mmmmmm.
Marjolijn Geplaatst 3 uur geleden Rapport Geplaatst 3 uur geleden 1 uur geleden zei Yana: Je slaapt toch wel een paar uur per etmaal @Marjolijn? Nee. Heb gisteren en afgelopen nacht een uurtje wat gedommeld. Verder vanaf vorige na de val nog niet geslapen door o.a. de pijn. Op advies van d thuiszorg nu dus ook de huisarts weer gebeld. Ben gesloopt. Ze denken verder en ik hoor verder.
alesto Geplaatst 3 uur geleden Rapport Geplaatst 3 uur geleden Goedemorgen allemaal, wat allemaal weer heerlijk positieve berichten 🥰🍀💪🏻. Hier gaat het helemaal niet goed. Wat is het weer een gevecht. Meer dan 80 dagen geen alcohol gehad en ik voelde me zo vrij en kan nu weer niet zonder. Vanavond weer open kaart spelen met vriendlief, want ik wil niet stiekem drinken, dat doe ik alweer 2 dagen (nee liever helemaal niet drinken, I know!) Ik gebruikte Alko stop de vorige keer, dit was mijn stok achter de deur, misschien placebo, maar het werkte, nu niet 😞
Fonny Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden 1 uur geleden zei Kaatjemama: Dagpact: renaldo61🐕 Marjolijn Yvonne Maja MaryArt kaatje 🌺 Fonny🌞
Lonster1 Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden 8 minuten geleden zei alesto: ik voelde me zo vrij en kan nu weer niet zonder. Wat fijn is dat, als je zo vrij kunt voelen. Ik kan het af en toe ook zo ervaren. Helaas blijf ik het moeilijk vinden om dat door te zetten. Maar ja, het blijft een training. Ik doe het al een stuk beter dan dat ik het al 30 jaar deed, namelijk dagelijks of zo goed als dagelijks drinken. alesto reageerde hierop 1
alesto Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden 31 minuten geleden zei Lonster1: Wat fijn is dat, als je zo vrij kunt voelen. Ik kan het af en toe ook zo ervaren. Helaas blijf ik het moeilijk vinden om dat door te zetten. Maar ja, het blijft een training. Ik doe het al een stuk beter dan dat ik het al 30 jaar deed, namelijk dagelijks of zo goed als dagelijks drinken. Ik ga weer volledig aan de bak, drink de hele dag door. Echt zo bizar! Ik geef me er volledig aan over, ja ik heb het zelf in de hand en ja ben een slappeling, die knop moet gewoon weer om….
Senna34 Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden Goedemorgen Alesto, drink je nu 2 dagen na 80 dagen droog te hebben gestaan?
Senna34 Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden Sorry onze berichten kruisten elkaar. Ik wilde ook vragen hoeveel namelijk. Wellicht kun je je weer herpakken en het zien als een uitglijder in plaats van een terugval ? Sterkte!
Kaatjemama Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden 44 minuten geleden zei alesto: Ik ga weer volledig aan de bak, drink de hele dag door. Echt zo bizar! Ik geef me er volledig aan over, ja ik heb het zelf in de hand en ja ben een slappeling, die knop moet gewoon weer om…. Toch ben je weer bij dit forum uitgekomen das stap 1 toch ? zou zeggen probeer het idd als een uitschieter te zien en ga met ons weer veder.💪🏻
stroumfke Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden Dag pact stroumfke Ik ben nu in opname
Kaatjemama Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden Zojuist zei stroumfke: Dag pact stroumfke Ik ben nu in opname Fijn @stroumfke
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden