renaldo61 Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden Goeiemorgen iedereen. Dagpact: renaldo61🐕
Marjolijn Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden Dagpact: renaldo61🐕 Marjolijn Goedemorgen Renaldo en iedereen die nu of later volgt. Maak er een mooie dag van.
lady jane Geplaatst 53 minuten geleden Rapport Geplaatst 53 minuten geleden goeiemooiemorgen frummers
Yvonne Geplaatst 43 minuten geleden Rapport Geplaatst 43 minuten geleden Goedemorgen frummers. Ik hoop dat je een redelijke nacht hebt gehad @Marjolijn? Het lijkt een mooie dag te gaan worden. Vanmorgen vrijwilligerswerk, vanmiddag dan hopelijk lekker in de tuin aan het werk. Maar eerst een bakje natuurlijk
Yvonne Geplaatst 43 minuten geleden Rapport Geplaatst 43 minuten geleden Dagpact: renaldo61🐕 Marjolijn Yvonne
Marjolijn Geplaatst 35 minuten geleden Rapport Geplaatst 35 minuten geleden @Yvonne.nee. slapen nog niet gelukt. Maar de aanhouder wint. Ik doe dus nu nog maar eventjes lui tot de thuiszorg komt. Lekker hoor, in de tuin rommelen. Als het weer wat beter met me gaat ga ik mijn balkon ook weer verder opfleuren. Altijd erg leuk werk. In mijn vorige huis hadden we ook een fijne tuin waar ik ook erg graag met tuinieren bezig was. Ook cursussen toen voor gedaan. Heerlijk. Maar nu kleinschalig valt er van het balkon ook best iets leuks van te maken.
Yvonne Geplaatst 23 minuten geleden Rapport Geplaatst 23 minuten geleden Jammer dat het slapen nog niet lukt, maar 'wat niet is kan nog komen'... ik duim voor je dat dat nu toch snel wat beter zal gaan. En jaaaa, ook van een balkon kun je iets gezelligs maken hoor, helemaal waar.
renaldo61 Geplaatst 18 minuten geleden Auteur Rapport Geplaatst 18 minuten geleden Weer een drukke dag. Straks eerst wandelen met het hondje van een buurvrouw. Deze namiddag gesprek met mijn psychiater.
Maja Geplaatst 15 minuten geleden Rapport Geplaatst 15 minuten geleden Goedemorgen! Met de zon in aantocht eerst wandelen in de duinen. Daarna handtherapie en het grasmaaien. Sinds vorig jaar heb ik daar een maaier met accu voor die meteen emulgeert. Dus niet meer harken! Dagpact: renaldo61🐕 Marjolijn Yvonne Maja
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden