Bob Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden (bewerkt) Dat andere is dan naar ik aanneem de suggestie van @Mormel aan jou m.b.t. je eigen verleden, @Quinn. Die was denk ik inderdaad uiterst onhandig, en ik begreep je woede daarover heel goed. Misschien helpt het om in de toekomst in zulke gevallen eerst te bedenken of het misschien meer zegt over de schrijver zelf dan over jou. Vaak is dat namelijk zo. 1 uur geleden bewerkt door Bob
Quinn Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden Nee @Bob, dat zie ik niet als onhandig, maar als kwaadaardig. En wel bedankt voor de suggestie om goed naar mezelf te kijken als ontvanger in dergelijke situaties en wederom niet te zeggen over de zender. Dat helpt echt. Soit, ik zal me bezighouden met de opdracht van vandaag.
Mormel Geplaatst 12 minuten geleden Auteur Rapport Geplaatst 12 minuten geleden 1 uur geleden zei Quinn: Nee @Bob, dat zie ik niet als onhandig, maar als kwaadaardig. En wel bedankt voor de suggestie om goed naar mezelf te kijken als ontvanger in dergelijke situaties en wederom niet te zeggen over de zender. Dat helpt echt. Soit, ik zal me bezighouden met de opdracht van vandaag. Jij ziet mij als kwaadaardig omdat ik gedachten formuleerde die de meeste personen hebben wanneer ze zoiets hebben meegemaakt, gedachten waar ze vervolgens mee worstelen. Zie mij maar als kwaadaardig, daar heb ik geen probleem mee.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden