spirit Geplaatst 5 uur geleden Rapport Geplaatst 5 uur geleden Wij eten straks aardappelschotel. Het rundergehakt wat we nog hadden bleek niet goed meer te zijn. 2 dagen over de datum. Ik twijfelde, dus heb het even gebraden maar er kwam geen fijne lucht vanaf. Ik laat me echter niet uit het veld slaan, ik had nog kant en klare gehaktballen. De roerbakgroenten en aardappeltjes waren nog goed. Op tijd eten en vanavond ga ik zwemmen met mijn zoon in een 50 meter bad. Dat worden lange banen.
Kaatjemama Geplaatst 5 uur geleden Rapport Geplaatst 5 uur geleden Hier kip madras met rijst me jongste zoon snijd alles en me oudste gaat koken.🥰 iedereen even bij elkaar wat kan ik genieten zeg. En daar heb ik nu niet eens een glas voor nodig 🥰 ook zij we aan de lijn tenminste dat proberen we ! vandaag langs een soort van snackbar gelopen met zoon lief nam een kapsalon waar ik voor ga meestal. Heb niets genomen en thuis een banaan en kwark voel me sterker in me vel zitten. Marjolijn reageerde hierop 1
Marjolijn Geplaatst 4 uur geleden Rapport Geplaatst 4 uur geleden (bewerkt) Hier noodgedwongen makkelijk maal van Uitgekookt. Stukje varkenshaas in champignonsausje, rosevalpiepertjes en gemengde groenten. Staat nu in de oven. Voor nu ideaal gezien de situatie ( en erg lekker). Mijn ochtend was erg lastig, na wederom een heel pittige nacht. Nog vrijwel niet geslapen sinds 6 dagen door de pijn . Maar goed.. er is een heel klein beginnetje. Ik was mede daardoor vanmorgen nogal gesloopt. Er kwam weer een alleraardigste thuiszorgdame. Ze denken zo mee!,,,,Vanmiddag iets actiever kunnen zijn. En wat gescharreld in huis.Zelfs een ienimienie stukje buiten gelopen met mn mercedes. Even frisse lucht en zonnetje. En vandaag dag 10. Start van de dubbele cijfers. Koek is weer een tikkie op. Dus beetje tv en vakantiehaakwerk.wordt superleuk en goede afleiding.Dat is nu een beetje mijn toverwoord. Fijne avond iedereen. 4 uur geleden bewerkt door Marjolijn Aanvulling
Marjolijn Geplaatst 4 uur geleden Rapport Geplaatst 4 uur geleden @Kaatjemama. Wat fijn. Geniet met elkaar en gezellig met elkaar eten. Weten de kinderen van je 100ste dag?
Kaatjemama Geplaatst 3 uur geleden Rapport Geplaatst 3 uur geleden @Marjolijn ben benieuwd naar je haakwerk dag 10 😀 lekker zeg en fijn dat je wat in huis heb kunnen scharrelen. Nee heel gek heb ze niets verteld omdat ik wel vaker de poging waagde en me toen heb ik het verteld aan ze heel blij en ben ik vlak erna in de mist ben gegaan . Dus hou ik het liever even voor me zelf en me man. me man wel die is ook gestopt paar dagen later dan mij
Kaatjemama Geplaatst 3 uur geleden Rapport Geplaatst 3 uur geleden Oja en hier 2 pubers in de keuken bezig geweest meer zeg ik niet 😅🤣🤣
Marjolijn Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden (bewerkt) 😂@Kaatjemama. Ik geloof dat ik me iets bij het " slagveld" in de keuken kan voorstellen 🤣😂🤣. Maar als je het maar gezellig had. En volgens mij hebben jullie genoten, zoals ik het las. Dat het niet vertellen snap ik ook heel goed. Herkenbaar. Maar er komt vast een mooi en geschikt moment dat je het met trots kunt/ wilt vertellen. En mooi dat je man ook is gestopt. Fijn zeg. Mijn haakwerk lukt goed, maar ik weet niet hoe ik foto's moet plaatsen. Suf he? Maar als je googelt op " lost in time" zie je er plaatjes van. Ik doe het met verloopgaren, dus er komt iedere keer een andere kleur na een tijdje tevoorschijn. Zit alweer in de pon. Thuiszorg geweest. Ze wil dat ik morgen toch even contact zoek met de huisarts. Ze denken zo mee. 👍 En nu aan de thee. Einde dag 10. Blij mee. Gaat goed. 2 uur geleden bewerkt door Marjolijn
Quinn Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden Nachtpact: Quinn Nooit loslaten. Marjolijn en Kaatjemama reageerden hierop 2
Marjolijn Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden Nachtpact: Quinn Marjolijn Fijn dat je er weer bent hier. Ik doe graag met je mee.
Kaatjemama Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden Nachtpact: Quinn Marjolijn kaatje 🌺
Kaatjemama Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden @Marjolijnheb het even opgezocht mooi hoor die kleuren 🌈
Bob Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden Ik kom jullie een beetje gezelschap houden. Quinn, Marjolijn en Kaatjemama reageerden hierop 3
bumperjim Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden Over "slagveld in de keuken" gesproken, Stier en ik zitten in het tweede seizoen van https://newsmonkey.be/culinary-class-wars-zuid-koreaanse-kookwedstrijd-netflix-must-see/ Prachtig kookspektakel
Reacher Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden Nachtpact: Quinn Marjolijn kaatje 🌺 Bob Reacher
lady jane Geplaatst 29 minuten geleden Rapport Geplaatst 29 minuten geleden Nachtpact: Quinn Marjolijn kaatje 🌺 Bob Reacher Jane
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden