Reacher Geplaatst 6 uur geleden Rapport Geplaatst 6 uur geleden This day sucketh. Deeply. Vijftig minuten wachten op een stenen stoepje is niet goed voor het humeur.
bumperjim Geplaatst 5 uur geleden Rapport Geplaatst 5 uur geleden (bewerkt) Bus gemist @Reacher ? 5 uur geleden bewerkt door bumperjim
bumperjim Geplaatst 5 uur geleden Rapport Geplaatst 5 uur geleden (bewerkt) De Vlinder komt straks thuis met 3 vrienden en dan gaan ze wild kamperen. Dat is het aardige van borderline, never a dull moment. Ze hebben vast paasvakantie of zo. Nou hoop ik niet dat ze denkt dat alle kampeerspullen al netjes op alfabet klaarstaan want zo werkt het niet in huize bumperjim. En ik zal ze wel moeten afzetten ergens in de natuur waar het wild is, dat is een vaderklusje. 5 uur geleden bewerkt door bumperjim spirit reageerde hierop 1
Marjolijn Geplaatst 5 uur geleden Rapport Geplaatst 5 uur geleden Gaat beroerd hier. Huisarts komt straks even. Was de hele week al beroerd.
Reacher Geplaatst 5 uur geleden Rapport Geplaatst 5 uur geleden (bewerkt) Leuk; vaderklusjes 🥰 Geen bus, was een ander akkefietje. Nu wacht ik alleen nog op een vriend. 4 uur geleden bewerkt door Reacher
Reacher Geplaatst 5 uur geleden Rapport Geplaatst 5 uur geleden 1 minuut geleden zei Marjolijn: Gaat beroerd hier. Huisarts komt straks even. Was de hele week al beroerd. Hè get Marjolein. Goed dat de huisarts komt.
Rosee Geplaatst 4 uur geleden Rapport Geplaatst 4 uur geleden Wat naar Marjolijn. Hoop dat je je snel wat beter gaat voelen. Leuk wildkamperen @bumperjimen fijn dat ze goeie vrienden om zich heen heeft.
Rosee Geplaatst 4 uur geleden Rapport Geplaatst 4 uur geleden Hopelijk niet meer aan het wachten nu Reacher.
bumperjim Geplaatst 4 uur geleden Rapport Geplaatst 4 uur geleden 37 minuten geleden zei Reacher: Geen bus, was een ander akkevietje. . Aquavitje? of wat is de etymologie eigenlijk?
Reacher Geplaatst 4 uur geleden Rapport Geplaatst 4 uur geleden 17 minuten geleden zei Rosee: Hopelijk niet meer aan het wachten nu Reacher. ik hoop met je mee…
Reacher Geplaatst 4 uur geleden Rapport Geplaatst 4 uur geleden 13 minuten geleden zei bumperjim: Aquavitje? of wat is de etymologie eigenlijk? Geen idee waar je het over hebt. 😇
spirit Geplaatst 4 uur geleden Rapport Geplaatst 4 uur geleden 1 uur geleden zei bumperjim: De Vlinder komt straks thuis met 3 vrienden en dan gaan ze wild kamperen. Dat is het aardige van borderline, never a dull moment. Ze hebben vast paasvakantie of zo. Nou hoop ik niet dat ze denkt dat alle kampeerspullen al netjes op alfabet klaarstaan want zo werkt het niet in huize bumperjim. En ik zal ze wel moeten afzetten ergens in de natuur waar het wild is, dat is een vaderklusje. Jij hebt heel wat te stellen. Hoeveel kinderen heb je eigenlijk? .
spirit Geplaatst 4 uur geleden Rapport Geplaatst 4 uur geleden (bewerkt) Morgen heeft mijn vriend vrij (hopelijk). In iedere vrijgenomen om met mij mee te gaan naar de orthopeed. Hoop dat hij de hele dag vrij heeft, dan kunnen vanavond elkaar eens spreken en zien. Ik zie hem savond en meestal heeft hij dan nergens fut meer voor. Vaak wordt er te laat gegeten, ook helemaal niet fijn. Straks op tijd eten. Dan allebei doorpakken na het eten en daarna weer een op de bank. Beetje praten en relaxen. Niet elkaar steeds ontlopen. Flink gewandeld, precies genoeg voor mij. 4000 stappen stelt weinig voor, maar voor mij wel. Zwemmen gaat me veel beter af. Je bent zo lekker licht in het water. Was dit altijd maar zo! 4 uur geleden bewerkt door spirit Dut moet fut zijn
Quinn Geplaatst 3 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 3 uur geleden Pasta met een of andere saus. Voor de broodnodige variatie vanillevla. @spirit vergeet niet dat je vriend de hele dag aan het werk is hè. Kan me voorstellen dat ie niet blij wordt al hij vervolgens ook nog de avond aan het werk kan. @Marjolijn hielp de huisarts?
spirit Geplaatst 3 uur geleden Rapport Geplaatst 3 uur geleden Nee, dat vergeet is zeker nier @Quinn. Hij werkt hard. Ben weer uit de zeurstand. Wat leuke videootjes opgenomen. Gewandeld. Ben weer een blij ei.
Quinn Geplaatst 3 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 3 uur geleden @spirit jojo die je bent 🌷 spirit reageerde hierop 1
Marjolijn Geplaatst 3 uur geleden Rapport Geplaatst 3 uur geleden Huisarts geweest. Ribben gebroken. Benauwd door zwelling neus. Voet weet hij niet. Even niet verder oxycodon afbouwen maar on hold. Ik breek door de osteoporose door de bindweefselziekte gauw iets. Domweg uitzingen. Lig weer op bed. Beetje soep gehad wat ik nog had. Koken lukt nu niet.
Kaatjemama Geplaatst 3 uur geleden Rapport Geplaatst 3 uur geleden @Marjolijnjeetje zeg wat een pech 🥹 heel veel beterschap ❤️🩹 💐
Marjolijn Geplaatst 4 minuten geleden Rapport Geplaatst 4 minuten geleden (bewerkt) Huisartsenpost is net nog geweest. Ging niet zo best. Er wordt zo extra pijnmedicatie gebracht met een taxi. Moet ik naast de oxycodon en paracetamol en alle andere medicijnen gebruiken. Ze zetten grof geschut in. Wel enorm aardige artsen. Hoop dat ik straks wat kan slapen. Ik zou over 2 weken een weekje op vakantie gaan naar een kustplaats. Onduidelijk of dat nu kan. Had ik zo'n zin in na een lastig jaar qua gezondheid. Arts adviseerde dat ik die beslissing even tot na het weekend moest uitstellen. Eerst kijken hoe het gaat. zojuist bewerkt door Marjolijn
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden