Quinn Geplaatst 9 uur geleden Rapport Geplaatst 9 uur geleden Morgen. Nou, verder kom ik niet. De dagen lijken hier veel op elkaar met steeds dezelfde mensen en gruwelijke regelmaat. Schijnt goed te zijn voor mensen, regelmaat. Misschien vandaag weer naar buiten. Dagpact: Quinn
bumperjim Geplaatst 9 uur geleden Rapport Geplaatst 9 uur geleden (bewerkt) Nou, mn fiets is al verkocht gisteravond. Omdat ik dinsdag als een druk baasje mn hek heb gerepareerd, heb ik blijkbaar genoeg karma verdiend om snel de fiets te verkopen en voor een goede prijs. Blijken de koper en degene die hem mij indertijd verkocht had vrienden te zijn (ze wonen 150 km uit elkaar) 😳 Ik geloof niet in karma en "het heeft zo moeten zijn" maar misschien kan ik er toch best wel in geloven. 9 uur geleden bewerkt door bumperjim spirit en Fonny reageerden hierop 2
bumperjim Geplaatst 8 uur geleden Rapport Geplaatst 8 uur geleden Overigens kan ik iedereen afraden om een fiets te kopen van een alcoholist, want als ik ermee thuiskwam en het ding zat vol met modder dan moest ik altijd eerst aan het bier. En daarna kwam van het schoonmaken helemaal niks meer natuurlijk. Topsport 🫠 spirit, Rosee, Kaatjemama en 2 anderen reageerden hierop 1 4
Senna34 Geplaatst 8 uur geleden Rapport Geplaatst 8 uur geleden Goedemorgen allemaal, Geloof de natuur hier heeft een boost gekregen van de regenbui afgelopen nacht. Twee leuke struiken in mijn tuin staan ineens in bloei! Mooi begin van de dag Reacher, spirit, MaryArt en 1 andere reageerden hierop 4
Kaatjemama Geplaatst 7 uur geleden Rapport Geplaatst 7 uur geleden Dagpact: Quinn kaatje🌺 goedenmorgen iedereen Genieten is dat @Senna34 zo vrolijk hier ook veel bloemen ronondenrons Doen hier der best 😍 spirit, Fonny en Senna34 reageerden hierop 3
MaryArt Geplaatst 7 uur geleden Rapport Geplaatst 7 uur geleden DAGPACT: Quinn Kaatje 🌺 MaryArt Goeiemorgen allemaal!
Yvonne Geplaatst 7 uur geleden Rapport Geplaatst 7 uur geleden (bewerkt) Goedemorgen frummers. Ik zit alweer even te rommelen met de laptop. Na alle storingen van de afgelopen tijd ging het weer even goed. Alleen moest ik meestal even in de instellingen opnieuw aangeven dat ik van de wifi gebruik wil maken als ik het internet op wilde. Geen probleem, maar nam me telkens voor dat snel toch even als vaste verbinding aan te geven. Tot ik gisteravond weer een melding kreeg dat er updates moesten worden geinstalleerd...en joepie... bij de herstart kreeg ik de melding dat mijn pincode niet meer beschikbaar was door een wijziging in de beveiligingsinstellingen.... Opnieuw instellen van de pincode ging niet lukken omdat ik geen internetverbinding kon maken... tssssss. Een hele avond zitten kloten zonder echt resultaat. Zelfs nog even met een oude internetkabel geprobeerd... dat ging niet goed en tot overmaat van ramp sloeg de tv er natuurlijk uit, Kees van de leg omdat zijn programma opeens verdween... Onderhand een heel oude laptop erbij gepakt, die had de inlogcode van het forum niet meer paraat...en ik maakte een ietsiepietsie klein foutje met wat ik dacht dat het moest zijn.. Vanmorgen met frisse tegenzin weer begonnen, en de inlog hier lukt dus weer, da's fijn. Straks toch maar weer proberen met een kabel tussen de laptop en het modem, misschien dat het dan wat gaat lukken. Aan de ene kant een enorme baalavond, aan de andere kan een mooi 'leermoment' zoals een leidinggevende uit het verleden zoiets zo graag benoemde. Voor mij vanaf vandaag nóg meer dan tot nu toe: stel niet uit tot morgen wat ge heden kunt doen Én: er zit vast een diepere betekenis achter, dit heeft zo moeten zijn... 🤨 Goed, nogmaals goedemorgen frummers. Een bakje even en dan ga ik hier thuis aan de slag. De zon schijnt, ik ga half binnen en half buiten werken vandaag.... Maar eerst dat bakje. 7 uur geleden bewerkt door Yvonne Quinn, lady jane en Fonny reageerden hierop 3
Yvonne Geplaatst 7 uur geleden Rapport Geplaatst 7 uur geleden DAGPACT: Quinn Kaatje 🌺 MaryArt Yvonne
Rosee Geplaatst 7 uur geleden Rapport Geplaatst 7 uur geleden @Senna34bij mij ook! Moest even goed kijken omdat het ineens zo snel was Fonny en Senna34 reageerden hierop 2
Mormel Geplaatst 7 uur geleden Rapport Geplaatst 7 uur geleden 1 uur geleden zei bumperjim: Nou, mn fiets is al verkocht gisteravond. Omdat ik dinsdag als een druk baasje mn hek heb gerepareerd, heb ik blijkbaar genoeg karma verdiend om snel de fiets te verkopen en voor een goede prijs. Blijken de koper en degene die hem mij indertijd verkocht had vrienden te zijn (ze wonen 150 km uit elkaar) 😳 Ik geloof niet in karma en "het heeft zo moeten zijn" maar misschien kan ik er toch best wel in geloven. Ik begin het daar zelf steeds moeilijker mee te krijgen, zelfs al ben ik atheïst en weet ik ook hoe herinneringen juist die toevalligheden geloven. Vrouw zei dat ze de scheiding officieel wou maken, iets later overleed moeder en bleek er toch een erfenis te zijn; zonder die erfenis had ik het huis waarschijnlijk mogen verkopen. Poosje geleden had ik op maandag een afspraak staan, afspraak afgebeld en nog geen uur later kreeg ik telefoon van mijn vrouw dat het niet goed ging met onze hond. Iets later hebben we haar laten inslapen terwijl ik normaal op dat moment bij die andere afspraak moest zijn. En echt, ik weet dat ons geheugen zo werkt dat je zulke toevalligheden net beter onthoud, maar het zijn er veel aan het worden. @bumperjim: ik wou je toch nog even een hart onder de riem steken ivm met je dochter en dat zij tevreden mag zijn met hoe jullie reageren.
Fonny Geplaatst 6 uur geleden Rapport Geplaatst 6 uur geleden 1 uur geleden zei Yvonne: DAGPACT: Quinn Kaatje 🌺 MaryArt Yvonne Fonny🌞
spirit Geplaatst 4 uur geleden Rapport Geplaatst 4 uur geleden Goedenmorgen. Heb wat uit kunnen slapen gelukkig. Slaap wat aan het inhalen. Een tijd niet gekookt omdat ik geen zin had om het te halen. Laat staan te maken. Winkels zijn hier niet in de buurt. De regelmaat er weer in. Dat betekend om 7 uur eten en niet later. Vanochtend al in iets nats gaan staan. Meestal is dat pis. Andere sokken aangedaan en kleedje in de was. Zolang die "ouwe" hier nog rondloopt heb je er meer kans op dan de honderdduizend. Vandaag toch maar spullen uitzoeken. Veel kan ook weg. Balen @Yvonne, als iets niet werkt. Ik heb een nieuwe telefoon. Heeft lang geduurd voordat dat was gewend.
Quinn Geplaatst 3 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 3 uur geleden Doen we lunch? Yoghurt met suiker, koffie en misschien wel een boterham. Niet naar buiten vanmiddag want iemand ik noem geen namen is met een kwaaie kop de groepstherapie uitgelopen. Iets met acties en consequenties. Dus. Yoghurt.
spirit Geplaatst 3 uur geleden Rapport Geplaatst 3 uur geleden Zit hier aan een gezonde bruine boterham met ham. Met vers gemaakte koffie voor mezelf. Heb ook een tijd niet durven eten @Quinn. Ik weet wat je doormaakt. Ik was bang voor buikpijn en diaree. Niet zo'n smakelijk onderwerp, maar het was vreselijk. Daarbij is regelmaat zeer belangrijk. Eet smakelijk!
Rosee Geplaatst 3 uur geleden Rapport Geplaatst 3 uur geleden Hoe voel je je nu @Quinn? Opgelucht om kwaad te kunnen worden of juist niet? Hier ook aan de yoghurt of eigenlijk kwark. Met chiazaad, noten, appel banaan en een beetje honing.
Kaatjemama Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden Ik aan een banaan en müsli reep in de trein. Lekker onderweg naar huis dan 2 bruine boterhammen met ham en glas optimel @Quinngeeft toch niet om een keer kwaad te worden of wel ? @spiritsucces met het uitzoeken van de spullen heb net te horen gekregen dat me groep therapie 2 weken korter duurt dan de bedoeling was. Baal eigenlijk beetje van heb er veel hou vast aan. spannend zonder therapie straks spirit reageerde hierop 1
Quinn Geplaatst 2 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 2 uur geleden @Rosee ik houd niet van kwaad worden en het dan niet kwijt te kunnen. En ik kan het hier niet kwijt. Ze vinden dat ik daaraan moet werken. Want ik heb nog niks om me mee bezig te houden, zullen we maar zeggen.
spirit Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden Kwaad zijn is niet de fijnste emotie @Quinn. Eigenlijk brengt het je ook niets. Ik haat kwaad zijn.
Marjolijn Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden Vannacht thuis gevallen. Beroerd.veel pijn d.etc. houdt het dan nooit eens op?
Kaatjemama Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden @Marjolijnwat onwijs naar hoe kan dat ?
spirit Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden 53 minuten geleden zei Marjolijn: Vannacht thuis gevallen. Beroerd.veel pijn d.etc. houdt het dan nooit eens op? Sterkte Marjolijn. Hoe kwam dat nou?
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden