Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst
8 minuten geleden zei Mariposa:

Goedemorgen!

Ik had begrepen dat het vandaag 21 graden wordt maar morgen met 12 graden weer een stuk kouder. Helaas weer een drukke, drukke dag voor mij. Ach, de zon komt wel weer. Iedereen lekker genieten vandaag.

@Oskar Succes vandaag, goed van je! @Kaatjemama Sterkte! Probeer een beetje rustig aan te doen, de ziekte en het verlies van je baan daar kun je nu eenmaal niets aan veranderen. Probeer positief te blijven, focus op de goede dingen van het leven en wie weet gaat het stukje bij beetje weer beter.

Sterkte met de drukke dag 

dankjewel❤️

Geplaatst

Alweer huilende wakker geworden. Hoe kan ik nu opruimen in deze puinhoop. Zie door de bomen het bos niet meer. De moed zakt me alweer naar de schoenen. Toen ik beneden kwam het hele gasstel volgeknoeid. Kan ik weer opruimen. Was die niet word opgeruimd. Ben zijn werkster niet hoor. Nee, het gaat met mij nog steeds niet goed. Zondag bij de marathon spelen. Had er zo'n zin in. Nu helemaal geen zin meer in. Ik heb nergens zin in. Het mooie weer kan me ook gestolen worden. Normaal zou ik er blij van worden. Ik zit vreselijk in de put en voel me alleen.

Geplaatst

@spirit klinkt alsof je leven nu helemaal afhankelijk is van wat hij doet en laat, en hij heeft waarschijnlijk het idee dat hij niets goed kan doen.  Kun je je misschien opnieuw verbinden met de intenties die je had toen je ging samenwonen? Je houd van die man toch?  Dan wordt het weer jouw eigen keuze in plaats van iets dat je overkomt. Kun je afspraken maken over het huishouden en de rommel? En blijf wel de dingen doen die je leuk vindt, je eigen leven naast dat met hem. Heel herkenbaar allemaal hoor, leren samenleven valt niet mee.  

Geplaatst

Heb de afgelopen week drie keer wijn gedronken, drie nachten slecht geslapen. Het maakt het allemaal niet beter, goh:).    Drie maanden niet gedronken,  pak gauw de draad weer op. 

Geplaatst

Dat is een mooi advies. Ik was er al lang vandoor gegaan, maar dat is natuurlijk de makkelijke weg. Tenminste, als je zoals ik graag op jezelf bent. Leren samenleven lijkt me inderdaad pittig. Maar heeft ook vast mooie kanten <_<

Etty het is maar goed ook, dat je er slecht van slaapt, toch? Het kan in elk geval helpen om het anders te doen. Ik had het afgelopen weekend ook. Vraag me dan ook af of het de moeite waard is, dat is soms wel en soms niet het geval.

Geplaatst

Daar moeten zeker afspraken voor gemaakt worden @Etty. Eerst maar rust in m'n hoofd vinden. Het is algemeen bekend dat ik niet tegen rommel en veranderingen kan. Ik word daar knettergek van. Dat is er al uitgekomen toen ik nog bij mijn psych liep. Dat triggerd mij. Heb het tegen hem ook al gezegd. Bij mij moet alles geordend zijn, anders word ik gek. Daar kan hij toch rekening mee houden? Spullen naar het grofvuil brengen zou ook al zo lekker opschieten. Maar hij werkt de hele week. Zat ook al te denken om het met m'n zoon te doen. In Breda is het gratis. Het lijkt wel of hij het niet kan, dat opruimen. 

Geplaatst

Als ik heel eerlijk ben @Lonster1, was ik helemaal nog niet klaar voor een relatie en zeker niet met zo'n zuipende rommelpiet. Iemand vond het nodig ons aan elkaar te koppelen. Denk dat hij er ook nog niet klaar voor was. Ik kon overal heen met de metro. Met de drank ging het toen ook goed. Kon gaan en staan waar ik wilde. Had mijn kennissenkring. Nu heb ik niets meer. Wel nagedacht ja om er even uit te gaan en eisen als ik terugkom dat alles opgeruimd is. Het is raar gegaan. Ik weet niet of ik wel zoveel van hem hou. Het is me opgedrongen toen.

Geplaatst

Ach ja de valse hoop, niets zou van de grond komen zonder, maar als er na het instorten ervan niets overblijft, dan is dat wel zuur. 

Hopelijk is er dan toch iets wat maakt dat je een goede beslissing hebt genomen, en wil je nu vooral ff klagen @spirit

Als hij de hele week werkt is het logisch dat hij geen zin heeft in in de rij staan bij de vuilstort.  Mag je wel dingen wegdoen van hem? Dan kun je het zelf gaan doen met hulp.  

Geplaatst

@spiritwaarom ga je nu niet even ertussenuit in een b&b zodat je even lekker weg bent uit de troep en je gedachten op een rijtje kunt zetten? Even uit de situatie en afstand nemen en op adem komen?

Geplaatst
14 minuten geleden zei Rosee:

Ik denk niet dat je hem kan veranderen.

Nee joh, lukt niet meer. Alles went, behalve een vent 😄. Ga hem heus wel weer een keer lief vinden. Hij werkt hard en moet ook nog bijkomen van die binge. Hij zit pas op dag 3. Uit ervaring weet ik dat je je dan ook nog niet echt fit voelt en dan de hele dag aan ouwe rot auto's sleutelen  die eigenlijk rijp zijn voor de sloop, is ook geen pretje. Hele motorblokken moeten dan uit elkaar om er toch nog iets van te kunnen maken. Soms ook frusterend. Heeft hij hem net af, een foutmelding. Een overspannen baas. Er zijn plannen voor een eigen garagebedrijf. Maar alles op z'n tijd.

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Nieuwe aanmaken...