Marjolijn Geplaatst gisteren om 17:13 Rapport Geplaatst gisteren om 17:13 2 uur geleden zei Quinn: Weet je @spirit het is net als bij ons allemaal. Gebeurd is gebeurd. Overeind komen, knieën afkloppen en een hand aanpakken die iemand uitsteekt. Alleen kun jij nu de uitgestoken hand zijn. Ik ben niet zo van al dat citeren, maar vooruit...hier erg mee eens. Op dit forum zit volgens mij( excuus als ik fout zit) met iedereen om wat voor reden dan ook hier. We komen hier niet om zweetvoetjes en vergelijkbare frutseltjes. We zijn hier een klein beetje anoniem of erg veel als we dat willen. En weten amper iets van elkaars leven. En laten we dan niet oordelen en veroordelen. We delen hier geen schilderadviesjes of haakpatroontjes toch? Er is zoveel oordeel en een beetje liefs in deze wereld is vast erg welkom. bumperjim reageerde hierop 1
Marjolijn Geplaatst gisteren om 17:16 Rapport Geplaatst gisteren om 17:16 En @spirit inderdaad... (citaat kmw ezel) Kalmte MoedWijsheid).
Kaatjemama Geplaatst 21 uur geleden Rapport Geplaatst 21 uur geleden Nachtpact: Reacher Yvonne Q kaatje 🌺
Mormel Geplaatst 21 uur geleden Rapport Geplaatst 21 uur geleden Nachtpact: Reacher Yvonne Q kaatje 🌺 Mormel Normaal zou ik er nu ongeveer inkruipen om nog wat te lezen, maar dat gedoe met Iran baart me zorgen dus zien wat 2u brengt.
Mariposa Geplaatst 21 uur geleden Rapport Geplaatst 21 uur geleden Nachtpact: Reacher Yvonne Q kaatje 🌺 Mormel Mariposa 🐘
Bob Geplaatst 21 uur geleden Rapport Geplaatst 21 uur geleden Nachtpact: Reacher Yvonne Q kaatje 🌺 Mormel Mariposa 🐘 Bob
lady jane Geplaatst 20 uur geleden Rapport Geplaatst 20 uur geleden Nachtpact: Reacher Yvonne Q kaatje 🌺 Mormel Mariposa 🐘 Bob Jane
bumperjim Geplaatst 12 uur geleden Rapport Geplaatst 12 uur geleden 8 uur geleden zei Mormel: Nachtpact: Reacher Yvonne Q kaatje 🌺 Mormel Normaal zou ik er nu ongeveer inkruipen om nog wat te lezen, maar dat gedoe met Iran baart me zorgen dus zien wat 2u brengt. Trump always chickens out. Wat dat betreft is hij zo voorspelbaar als een koekoeksklok. Ik kan er niet wakker om blijven, de gekte gaat sowieso door. MaryArt reageerde hierop 1
Mormel Geplaatst 11 uur geleden Rapport Geplaatst 11 uur geleden 25 minuten geleden zei bumperjim: Trump always chickens out. Wat dat betreft is hij zo voorspelbaar als een koekoeksklok. Ik kan er niet wakker om blijven, de gekte gaat sowieso door. Sommige mensen staan 's nachts op om de Olympische Spelen te volgen, ik blijf voor dit soort zaken wakker; zeker toen ik het (nog onbevestigde) bericht las dat zeven uur daarvoor een B52 bommenwerper was opgestegen. Goed dat de zaken gelopen zijn zoals ze zijn en nu zien wat de komende dagen en weken brengen.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden