Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst

Ik ging eten maken vanavond. Ik pak een bord, doe het in de magnetron en krijg ze gelijk uitgemeten. Dat is niet zo moet gooien en smijten. Haat stond in z'n ogen. Ik deed niets expres hard. Gewoon een bord pakken en in de magnetron zetten. Ja, we hebben even wat teveel borden. Stond op elkaar gestapeld. Bah. 

Geplaatst
7 minuten geleden zei Marjolijn:

@spirit is het idee de luisterlijn te bellen? 24/7  bereikbaar voor een luisterend oor. Zelf eerder fijne ervaring mee. 

0880767000

Hmm, dan is het: wie ben je verdomme nu weer aan het bellen. 

Geplaatst (bewerkt)

Ik hoop dat je ondertussen wat rust hebt kunnen vinden op je eigen plekje @spirit. Als ik me niet vergis had je een kamer of plekje voor jezelf ingericht? 

bewerkt door Moeps
Geplaatst

Een keer een klap en ik ben weg. Waar ben ik aan begonnen. Ik begrijp veel, ook over drank en hoe men kan reageren, maar nu schuift hij alles op mij af. Hij vraagt zich af wat hij gedaan heeft en waarom ik zo hysterisch ben en waar hij dat aan heeft verdiend. Kortom, geen zinnig woord mee te wisselen. Beetje zielig doen. Kan je vannacht stil zijn want IK moet gewoon werken. Zijn probleem. Als hij niet had gezopen had dit niet hoeven gebeuren. Heb geen medelijden. Lekker werken morgen met z'n brakke kop. Eigen schuld, dikke bult. O nee  blauw oog. Ze zijn daar op z'n werk niet achterlijk. Ook daar weten ze dat hij zuipt. Tsja, iedereen kent elkaar hier he? Klein wereldje zo'n dorpje. Hij staat er al voor bekend. Ik heb veel geduld en inlevingsvermogen maar dit gaat me te ver. Ben er ziek van. 

Geplaatst
56 minuten geleden zei Moeps:

Ik hoop dat je ondertussen wat rust hebt kunnen vinden op je eigen plekje @spirit. Als ik me niet vergis had je een kamer of plekje voor jezelf ingericht? 

Ja, dat heeft hij weggedonderd vanmiddag. Ik wilde naar zolder, alles weg. Er moet een 2 persoonsbed komen. Het bed uit mijn huis. Staat al 14 dagen buiten aan de voorkant bij de andere rotzooi. Komt nooit wat van. Zowel voor als achter is een bende en dat is altijd al zo geweest. Verleden jaar al een waarschuwing gehad van de woningstichting.

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Nieuwe aanmaken...