Quinn Geplaatst 4 uur geleden Rapport Geplaatst 4 uur geleden @Reacher en ik maar denken dat je met c ging trouwen.
Reacher Geplaatst 3 uur geleden Rapport Geplaatst 3 uur geleden 1 uur geleden zei Quinn: @Reacher en ik maar denken dat je met c ging trouwen. I wish! Maar c heeft zijn hart al weggegeven…
Reacher Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden Ok, Dan neem ik die. 🥰 Wacht! Heeft hij die niet zelf nodig??
Quinn Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden Je mag hem niet van de hand verwijderen uiteraard.
Reacher Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden Het maakt naar zijn hand vragen wel erg dubbel zo. 😳 Maar je hebt het wel goed, ik ga eigenlijk met c trouwen. Quinn reageerde hierop 1
Reacher Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden 2 minuten geleden zei Quinn: Mooi, ik verheug me op het feest. Dat komt goed uit want jij organiseert het.😌
Quinn Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden Okay. Dat wordt dan Brinta met koffie op het balkon.
Mariposa Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden Klinkt gezellig! Nodig je ons ook uit?? Reacher reageerde hierop 1
Mariposa Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden Wordt heel veel Brinta inslaan dan, en koffie natuurlijk
Quinn Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden Geen idee, hoe groot wil je het hebben @Reacher?
Reacher Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden 2 minuten geleden zei Quinn: Geen idee, hoe groot wil je het hebben @Reacher? Tuurlijk Mariposa. Hoeveel mensen passen er in een trouwkapel in Las Vegas @Quinn
Quinn Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden Op het balkon in Stad @Reacher. Infinite.
Reacher Geplaatst 53 minuten geleden Rapport Geplaatst 53 minuten geleden En misschien wachten tot C ‘ja’ zegt. 😬
Quinn Geplaatst 52 minuten geleden Rapport Geplaatst 52 minuten geleden Dat moet dan gewoon van mij. Reacher reageerde hierop 1
Quinn Geplaatst 18 minuten geleden Rapport Geplaatst 18 minuten geleden Nachtpact Reacher 💍 Quinn (oudgediende)
Reacher Geplaatst 16 minuten geleden Rapport Geplaatst 16 minuten geleden Eindelijk die status ook bereikt Q! 🥳
Bob Geplaatst 13 minuten geleden Rapport Geplaatst 13 minuten geleden Oudgediende, is dat niet zoiets als waar Donald Trump ook op kan pochen?
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden