renaldo61 Geplaatst 7 uur geleden Rapport Geplaatst 7 uur geleden Deze namiddag zie ik mijn psychiater, ik heb er wel niet langer een doodsangst van maar het geeft me toch wat stress, alsof ik een belangrijk examen moet doen. Fonny en Kaatjemama reageerden hierop 2
MaryArt Geplaatst 4 uur geleden Rapport Geplaatst 4 uur geleden DAGPACT: MaryArt Goeiemorgen allemaal!
Fonny Geplaatst 4 uur geleden Rapport Geplaatst 4 uur geleden 4 minuten geleden zei stroumfke: DAGPACT: MaryArt stroumfke Fonny🌞
renaldo61 Geplaatst 3 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 3 uur geleden DAGPACT: MaryArt stroumfke Fonny🌞 renaldo61🐕
Yvonne Geplaatst 3 uur geleden Rapport Geplaatst 3 uur geleden Goedemorgen frummers. Een bakje om de dag te beginnen. Nou ja.. beginnen, loop al een uurtje te rommelen hier. Vandaag hoef ik het grootste deel van de dag de deur niet uit, zou lekker in de tuin kunnen werken. Maar ja, geen zon, zware bewolking en regen op komst, soms zit het mee en soms zit het tegen. Afijn, hier binnen is ook genoeg te doen met het weekend met logés voor de deur... Dat bakje dan maar eerst..
Yvonne Geplaatst 3 uur geleden Rapport Geplaatst 3 uur geleden DAGPACT: MaryArt stroumfke Fonny🌞 renaldo61🐕 Yvonne
Musashi Geplaatst 3 uur geleden Rapport Geplaatst 3 uur geleden (bewerkt) Goeie morgen, Nieuwe dag, nieuw check-in kaartje. Vandaag is het ‘trouw aan jezelf’ en die komt bij mij binnen als ‘gronden’, ‘stabieler’, ‘de weg van het midden’. Want ik zie het hier ook echt gebeuren, de onmatigheid, alles of niks. Veel moeite om hier te ‘zijn’. Maar als ik er ben, ben ik meteen all over the place. Ik stond erbij en ik keek ernaar. Confronterend wel. En voor wie zich er aan zou ergeren, je bent niet alleen, ik vind dit zelf ook echt rete-irritant. Ik voel dan ook de neiging om helemaal terug in mijn hol te kruipen maar dat doe ik nu dus bewust niet. Trouw aan mezelf aflevering 1. Fijne dag gewenst aan iedereen en sterkte voor al die het nodig heeft ❤️ 2 uur geleden bewerkt door Musashi Mariposa, Lika, Etty en 3 anderen reageerden hierop 6
Lika Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden Goedemorgen. Herkenbaar hoor @Musashi💌 Musashi reageerde hierop 1
Quinn Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden Morgen. Mijn favoriet is hier, dus ik heb Brinta. DAGPACT: MaryArt stroumfke Fonny🌞 renaldo61🐕 Yvonne Quinn
Marjolijn Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden (bewerkt) DAGPACT: MaryArt stroumfke Fonny🌞 renaldo61🐕 Yvonne Quinn Marjolijn ( dag 3) 2 uur geleden bewerkt door Marjolijn
Kaatjemama Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden (bewerkt) DAGPACT: MaryArt stroumfke Fonny🌞 renaldo61🐕 Yvonne Quinn Marjolijn ( dag 3) kaatje 🌺 2 uur geleden bewerkt door Kaatjemama
Marjolijn Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden (bewerkt) Oeps. Nog niet netjes, maar wel gelukt. Ik krijg die extra tussenruimte niet weg. Was tegelijk denk ik met Kaatje. Sorry. Maar ik snap nu wel hoe het moet. Dat dus wel. 2 uur geleden bewerkt door Marjolijn
Quinn Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden DAGPACT: MaryArt stroumfke Fonny🌞 renaldo61🐕 Yvonne Quinn Marjolijn ( dag 3) Kaatje Up to date blijven.
Marjolijn Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden Vandaag naast mijn bijna dagelijkse fysio een rustige dag. Afleiding einde van de middag is wel erg belangrijk. Ik moet dan echt goed actief zijn. Maar het gaat op zich goed.en dat is fijn. Kaatjemama reageerde hierop 1
Kaatjemama Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden (bewerkt) 6 minuten geleden zei Quinn: DAGPACT: MaryArt stroumfke Fonny🌞 renaldo61🐕 Yvonne Quinn Marjolijn ( dag 3) Kaatje Up to date blijven. bedankt @Quinn Komt gewoon later binnen ofzo oude telefoon 😅 2 uur geleden bewerkt door Kaatjemama
Mariposa Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden DAGPACT: MaryArt stroumfke Fonny🌞 renaldo61🐕 Yvonne Quinn Marjolijn ( dag 3) Kaatje Mariposa va🐘 Hier vandaag slechts één afspraak en dan lekker weekend. Vandaag zit ik vol goede moed, goed geslapen, goed gehumeurd dus hopelijk een betere dag de afgelopen paar dagen. @renaldo61 en @Musashi succes vandaag! @Quinn eet smakelijk! @Marjolijn Je kunt shift+enter gebruiken dan heb je geen tussenregel. Fijne dag allemaal!
Oskar Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden 1 uur geleden zei Musashi: Vandaag is het ‘trouw aan jezelf’ Heel belangrijk. Maar niet altijd zo eenvoudig als het lijkt. Mijn karakter is niet zo eenduidig (of ik ken mijzelf slecht) want vaak heb ik de indruk dat ik een keuze moet maken van het palet. Trouwens, @Musashi, je lijkt soms te denken dat je teveel overheerst, ‘all over the place’ zoals je net zei. Dat zit wellicht vooral tussen de oren, ik vind het nogal meevallen. Niet zo als bij bepaalde hoefdieren bijvoorbeeld, die overal tussendoor balken. Musashi reageerde hierop 1
Oskar Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden Goedemorgen ook. Mismoedig, na het bericht van overlijden van bewoner vanmorgen. Zip. Weer een leven ten einde. Vanished in oblivion. Musashi reageerde hierop 1
Oskar Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden MaryArt stroumfke Fonny🌞 renaldo61🐕 Yvonne Quinn Marjolijn ( dag 3) Kaatje Mariposa va🐘 Oskar
Lonster1 Geplaatst 58 minuten geleden Rapport Geplaatst 58 minuten geleden (bewerkt) Leuk @Musashi, dat kaartje trekken. Het mooie is dat je het op diverse manieren kunt interpreteren. All over the place is volgens mij ook niet bewust ergens zijn. Als ik het zo lees, gaat het niet om alles of niets, maar om de vraag waar je aandacht heen gaat. Vorige week was ik naar een cursusochtend waar veel mindfulness elementen in zaten. Ik had er niet zo'n zin in, maar dat verplicht stil staan bij wat er is, werkte erg goed. Nu nog zelf wat vaker in werking zetten. 52 minuten geleden bewerkt door Lonster1 Musashi reageerde hierop 1
rapilos Geplaatst 51 minuten geleden Rapport Geplaatst 51 minuten geleden Een hele goede morgen allemaal, @renaldo61 Sterkte bij de psychiater Komt vast goed 😊 @Oskar, toch schrikken dan he, ondanks dat je het al heel lang ziet aankomen. Sterkte, fijn dat je er al die dagen voor hem was. Hier nog niet zoveel gedaan. Hond uitgelaten, ontbeten, ochtendgym, koffie en computer. Straks met vriend even een wandeling met hond in losloop gebied. Daarna tuin. Gisteren gras gemaaid en weer heel veel onkruid gewied en gras tussen de tegels weg gehaald. Bovendien courgette en komkommer voorgezaaid. Van de week peulen en tomaten. Ben een beetje laat dit jaar
Lonster1 Geplaatst 46 minuten geleden Rapport Geplaatst 46 minuten geleden 1 minuut geleden zei rapilos: Hier nog niet zoveel gedaan. Hond uitgelaten, ontbeten, ochtendgym, koffie en computer. Dat is meer dan de meeste mensen die met pensioen zijn of zonder werk zijn hebben gedaan om 10 uur. Lekker, dat vooruitzicht op courgette en komkommers. Ik heb nog courgettes liggen van de Turkse winkel, van die kleine bleke. Denk dat ik er soep van ga maken, samen met de broccoli en aardappelen die ik ook nog heb. Mijn vriezer is al vol, maar soep kun je wel een paar dagen bewaren in de koeling in een pot.
rapilos Geplaatst 41 minuten geleden Rapport Geplaatst 41 minuten geleden Ja, doe ik ook vaak met restjes groenten @Lonster1 Soep kan je bijna overal van maken Lonster1 reageerde hierop 1
Musashi Geplaatst 23 minuten geleden Rapport Geplaatst 23 minuten geleden 42 minuten geleden zei Oskar: Mijn karakter is niet zo eenduidig (of ik ken mijzelf slecht) want vaak heb ik de indruk dat ik een keuze moet maken van het palet. Hoe bedoel je palet precies in deze context? Palet van sociaal aanvaardbare gedragingen? Want zo lees ik het maar dubbelcheck graag even. Of misschien palet van verschillende schijnbaar tegengestelde karaktertrekken waaruit je een keuze moet maken? Ik (her)ken beide wel denk ik. Een vat vol tegenstrijdigheden waarin/ tussen je wat probeert te navigeren. Zowel in de innerlijke als de uiterlijke wereld. Ik ben trouwens steenbok van sterrenbeeld. Dan zou je denken dat die ook hoeven heeft, maar dat is niet. Hij heeft een vissenstaart om overal wat langs te zwiepen. 😅
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden