renaldo61 Geplaatst 5 uur geleden Rapport Geplaatst 5 uur geleden Deze namiddag zie ik mijn psychiater, ik heb er wel niet langer een doodsangst van maar het geeft me toch wat stress, alsof ik een belangrijk examen moet doen.ย Fonny en Kaatjemama reageerden hierop 2
MaryArt Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden DAGPACT: MaryArt Goeiemorgen allemaal! ย ย
Fonny Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden 4 minuten geleden zei stroumfke: DAGPACT: MaryArt stroumfke Fonny๐ ย
renaldo61 Geplaatst 1 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 1 uur geleden DAGPACT: MaryArt stroumfke Fonny๐ renaldo61๐
Yvonne Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden Goedemorgen frummers.ย Een bakje om de dag te beginnen.ย Nou ja.. beginnen, loop al een uurtje te rommelen hier.ย Vandaagย hoef ik het grootste deel van de dag de deur niet uit, zou lekker in de tuin kunnen werken.ย Maar ja, geen zon, zware bewolking en regen op komst, soms zit het mee en soms zit het tegen.ย Afijn, hier binnen is ook genoeg te doen met het weekend met logรฉs voor de deur...ย Dat bakje dan maar eerst..ย
Yvonne Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden DAGPACT: MaryArt stroumfke Fonny๐ renaldo61๐ Yvonneย
Musashi Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden (bewerkt) Goeie morgen, Nieuwe dag, nieuw check-in kaartje. Vandaag is het โtrouw aan jezelfโ en die komt bij mij binnen als โgrondenโ, โstabielerโ, โde weg van het middenโ. Want ik zie het hier ook echt gebeuren, de onmatigheid, alles of niks. Veel moeite om hier te โzijnโ. Maar als ik er ben, ben ik meteen all over the place. Ik stond erbij en ik keek ernaar. Confronterend wel. En voor wie zich er aan zou ergeren, je bent niet alleen, ik vind dit zelf ook echt rete-irritant. Ik voel dan ook de neiging om helemaal terug in mijn hol te kruipen maar dat doe ik nu dus bewust niet. Trouw aan mezelf aflevering 1. Fijne dag gewenst aan iedereen en sterkte voor al die het nodig heeftย โค๏ธ 1 uur geleden bewerkt door Musashi Kaatjemama, Lika en lady jane reageerden hierop 3
Lika Geplaatst 57 minuten geleden Rapport Geplaatst 57 minuten geleden Goedemorgen. Herkenbaar hoor @Musashi๐ Musashi reageerde hierop 1
Quinn Geplaatst 52 minuten geleden Rapport Geplaatst 52 minuten geleden Morgen. Mijn favoriet is hier, dus ik heb Brinta.ย DAGPACT: MaryArt stroumfke Fonny๐ renaldo61๐ Yvonneย Quinn
Marjolijn Geplaatst 51 minuten geleden Rapport Geplaatst 51 minuten geleden (bewerkt) DAGPACT: MaryArt stroumfke Fonny๐ renaldo61๐ Yvonne Quinn Marjolijn ( dag 3) 50 minuten geleden bewerkt door Marjolijn
Kaatjemama Geplaatst 50 minuten geleden Rapport Geplaatst 50 minuten geleden (bewerkt) DAGPACT: MaryArt stroumfke Fonny๐ renaldo61๐ Yvonne Quinn Marjolijn (ย dag 3) kaatje ๐บ 48 minuten geleden bewerkt door Kaatjemama
Marjolijn Geplaatst 49 minuten geleden Rapport Geplaatst 49 minuten geleden (bewerkt) Oeps. Nog niet netjes, maar wel gelukt. Ik krijg die extra tussenruimte niet weg. Was tegelijk denk ik met Kaatje. Sorry. Maar ik snap nu wel hoe het moet. Dat dus wel. 46 minuten geleden bewerkt door Marjolijn
Quinn Geplaatst 48 minuten geleden Rapport Geplaatst 48 minuten geleden DAGPACT: MaryArt stroumfke Fonny๐ renaldo61๐ Yvonne Quinn Marjolijn ( dag 3) Kaatje ย Up to date blijven. ย
Marjolijn Geplaatst 43 minuten geleden Rapport Geplaatst 43 minuten geleden Vandaag naast mijn bijna dagelijkse fysio een rustige dag. Afleiding einde van de middag is wel erg belangrijk. Ik moet dan echt goed actief zijn. Maar het gaat op zich goed.en dat is fijn. Kaatjemama reageerde hierop 1
Kaatjemama Geplaatst 43 minuten geleden Rapport Geplaatst 43 minuten geleden (bewerkt) 6 minuten geleden zei Quinn: DAGPACT: MaryArt stroumfke Fonny๐ renaldo61๐ Yvonne Quinn Marjolijn ( dag 3) Kaatje ย Up to date blijven. ย bedankt @Quinn Komt gewoon later binnen ofzoย oude telefoon ๐ 41 minuten geleden bewerkt door Kaatjemama
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden