Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst

Goedemorgen frummers.ย 
Een bakje om de dag te beginnen.ย 
Nou ja.. beginnen, loop al een uurtje te rommelen hier.ย 
Vandaagย  hoef ik het grootste deel van de dag de deur niet uit, zou lekker in de tuin kunnen werken.ย 
Maar ja, geen zon, zware bewolking en regen op komst, soms zit het mee en soms zit het tegen.ย 
Afijn, hier binnen is ook genoeg te doen met het weekend met logรฉs voor de deur...ย 
Dat bakje dan maar eerst..ย 
image.png.fb151039ab3afd0c3974ec0b57fd1ac0.png

Geplaatst (bewerkt)

Goeie morgen,

Nieuwe dag, nieuw check-in kaartje. Vandaag is het โ€˜trouw aan jezelfโ€™ en die komt bij mij binnen als โ€˜grondenโ€™, โ€˜stabielerโ€™, โ€˜de weg van het middenโ€™. Want ik zie het hier ook echt gebeuren, de onmatigheid, alles of niks. Veel moeite om hier te โ€˜zijnโ€™. Maar als ik er ben, ben ik meteen all over the place. Ik stond erbij en ik keek ernaar. Confronterend wel. En voor wie zich er aan zou ergeren, je bent niet alleen, ik vind dit zelf ook echt rete-irritant. Ik voel dan ook de neiging om helemaal terug in mijn hol te kruipen maar dat doe ik nu dus bewust niet. Trouw aan mezelf aflevering 1.

Fijne dag gewenst aan iedereen en sterkte voor al die het nodig heeftย โค๏ธ

bewerkt door Musashi
Geplaatst (bewerkt)

Oeps. Nog niet netjes, maar wel gelukt. Ik krijg die extra tussenruimte niet weg.

Was tegelijk denk ik met Kaatje. Sorry. Maar ik snap nu wel hoe het moet. Dat dus wel.

bewerkt door Marjolijn
Geplaatst (bewerkt)
6 minuten geleden zei Quinn:

DAGPACT:
MaryArt
stroumfke

Fonny๐ŸŒž
renaldo61๐Ÿ•
Yvonne

Quinn
Marjolijn ( dag 3)
Kaatje

ย 

Up to date blijven.

ย 

bedankt @Quinn

Komt gewoon later binnen ofzoย oude telefoon ๐Ÿ˜…

bewerkt door Kaatjemama

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Nieuwe aanmaken...