Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst (bewerkt)

Poeh hee wat lekker gemountainbiked met bumperhond en mn oude spierenfiets van 20 jaar oud. Niks e-bike vandaag. Geen harnas om, veel te zwaar zonder electromotor, gewoon uit je doppen kijken werkt ook.

Bumperhond wou absoluut een bepaald paadje in dat ik nooit neem, ontdekken we daar een schitterend stukje dalen en weer klimmen dat niet op de kaart staat, met 3 keer een beekje oversteken 🥳 Bumperhond kan je best laten navigeren, altijd leuke verrassingen.

IMG_2026-03-22-153354.jpeg

bewerkt door bumperjim
Geplaatst
1 minuut geleden zei Quinn:

Binnen. Mooi op tijd, want c heeft dienst en alleen naar de klok kijken zag ik niet zitten. 

Fijn! 1 ding ben onder invloed maar vraag het toch. Hoe heb je het in godsnaam zo lang kunnen volhouden? Enorm knap=of niet? Dat moet enorm veel gevraagd van jou hebben.............Daarom ook de crash denk ik? Herkenbaar hoor maar vroeg mij dat echt af. 

Geplaatst
3 minuten geleden zei Quinn:

Leven? Geen idee. Met meer drank en pillen dan ik me herinner. En ik ben verdomd slecht in suïcide, dat ook. Niks knaps aan.

Ik ben daar ook heel slecht in, gelukkig maar he. Ben je nu veilig en rustig daar? Dan kan ik ook rustig mijn conversatie chat met jou limiteren. Wil dat je veilig bent. Zorg er altijd eerst voor dat iedereen om mij heen goed gaat en met veel inspanning maar dan heb ik rust en kan ik alles even los laten gaan. Is niet goed maar blijft bij 1 dag dan.

Geplaatst
34 minuten geleden zei Smaragdie:

Fijn! 1 ding ben onder invloed maar vraag het toch. Hoe heb je het in godsnaam zo lang kunnen volhouden? Enorm knap=of niet? Dat moet enorm veel gevraagd van jou hebben.............Daarom ook de crash denk ik? Herkenbaar hoor maar vroeg mij dat echt af. 

Heb je gedronken @Smaragdie?

Geplaatst

Hier een volledige inpakker. Komt niets meer uit mijn handen. Zit zielig in de enigste stoel die hier nog staat. Wil naar huis, maar we zijn nog niet klaar. Zit bijna te janken.

Geplaatst
1 minuut geleden zei Spirit:

Heb je gedronken @Smaragdie?

Ja sorry. Kon even niet anders. Vanmiddag pas begonnen en stopt ook na vandaag.

Zorg maar voor iedereen en iedereen komt gelukkig goed terecht uiteindelijk dan kan ik ademen en ben gelukkig vrij. En dan wil ik loslaten relaxen bijkomen. En was zo mooi weer buiten, dacht even een biertje maar dat gaat anders dan. Mijn Hongaarse vriend is woedend/bezorgd en komt morgen aan, Maar beter ook dan stopt het, hij weet van mijn probleem. Komt goed lieverd. Fijn je huis bijna leeg is, zag het echt goed bezig. Geen zorgen

Geplaatst
30 minuten geleden zei Quinn:

Het eigenlijke doel van mountainbiken toch? Onder de modder en uitgeput thuiskomen? c staat daarna altijd te stralen tenminste.

Dat is het idee. Nou heb je hier niet zoveel modder want er is weinig horizontaals. Het is meer rotsen en keien, maar uitgeput lukt altijd. Ik moet wel weer helemaal mn vorm opbouwen, met name anaal 😎

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Nieuwe aanmaken...