Senna34 Geplaatst 6 uur geleden Rapport Geplaatst 6 uur geleden Ik bedenk me net, het zou wat zijn hè. Dat we hier een audio knop hadden. Fluitende vogels, mauwende katten, de platen van spirit, en weet ik veel wat allemaal voorbij komt 😅 ik begin mezelf grappig te vinden. Ik ga eens aan de slag hier
Spirit Geplaatst 6 uur geleden Rapport Geplaatst 6 uur geleden Heel mooi @Senna34 je nieuwe avatar. Ben ook wel eens bezig geweest maar de bestanden zijn idd steeds te groot. Fijn dat jij @stroumfke een beetje in de gaten houden, @renaldo61. Eerst koffie, vanmiddag een optreden. Best zin in. Even lekker onze zinnen verzetten. Waar we precies optreden is een verrassing. Een zorgboerderij helemaal buitenaf. Gisteren heel veel gedaan in mijn huis. Tussendoor aan het shoppen geweest, maar de laatste tas was erg zwaar. Ja, de bekende zaak waar je altijd met veel meer artikelen naar buiten wat feitelijk de bedoeling is. Bij het stoplicht ging ik bijna door m'n hoeven heen. Vriend was nog druk in het huis bezig. Heb hem even gebeld of hij me kon verlossen van die volle tas. Voelde me zielig want ik had al geshopt en ook hard gewerkt in m'n huis. Al die rommel naar de stort gebracht. Morgen nog even en dan moet het klaar zijn. Het mens wat ervoor had gewoond, rookte als een ketter. Heb het huis in de staat geaccepteerd. Nu dus de nicotine aanslag aan het verwijderen van dat mens. Mens is inmiddels overleden, want veel roken is ook dodelijk.
Spirit Geplaatst 6 uur geleden Rapport Geplaatst 6 uur geleden (bewerkt) Nog maar een bak koffie. Mijn verkoudheid komt goed los. Zal jullie de verdere details besparen. Iets met volle zakdoeken met snot. 6 uur geleden bewerkt door Spirit
Lika Geplaatst 5 uur geleden Rapport Geplaatst 5 uur geleden En dan opeens weer die angst. ‘Heb ik het wel goed gedaan? Zijn ‘ze’ niet benadeeld door mijn handelen?’ ‘Wie denk ik wel dat ik ben?’. Goedemorgen. Het gaat niet om wat er precies is. Het gaat om dit gevoel. Het overvalt me dan toch weer als ik denk dat het nooit meer zou komen. Verlammend werkt het. Nou ja, kan ook zo allemaal. Blij dat ik het hier neer mag schrijven. Ik ga vandaag verder met dit gevoel. Dat mag. En met mijn nieuwsgierigheidsknop aan. Spirit, bumperjim en Quinn reageerden hierop 3
Maja Geplaatst 5 uur geleden Rapport Geplaatst 5 uur geleden @Lika: power vrouw!💪 Lika reageerde hierop 1
Quinn Geplaatst 5 uur geleden Rapport Geplaatst 5 uur geleden Goeie koffie, een douche die veilig voelt en al mijn lievelingskoekjes. En dat zijn er veel. Ik wil hier nooit meer weg. Rosee, Lika en Spirit reageerden hierop 3
stroumfke Geplaatst 5 uur geleden Rapport Geplaatst 5 uur geleden 3 uur geleden zei Yvonne: Waarom moet je naar de winkel Stroumfke? En zeker niet voor een fles wijn lijkt me.toch? Heb je je psych inmiddels gebeld? ja ik heb gebeld naar mijn psychiater en mijn AA sponsor en ben geen wijn gaan halen ik moest wel eten hebben Quinn reageerde hierop 1
stroumfke Geplaatst 5 uur geleden Rapport Geplaatst 5 uur geleden 1 uur geleden zei Spirit: Heel mooi @Senna34 je nieuwe avatar. Ben ook wel eens bezig geweest maar de bestanden zijn idd steeds te groot. Fijn dat jij @stroumfke een beetje in de gaten houden, @renaldo61. Eerst koffie, vanmiddag een optreden. Best zin in. Even lekker onze zinnen verzetten. Waar we precies optreden is een verrassing. Een zorgboerderij helemaal buitenaf. Gisteren heel veel gedaan in mijn huis. Tussendoor aan het shoppen geweest, maar de laatste tas was erg zwaar. Ja, de bekende zaak waar je altijd met veel meer artikelen naar buiten wat feitelijk de bedoeling is. Bij het stoplicht ging ik bijna door m'n hoeven heen. Vriend was nog druk in het huis bezig. Heb hem even gebeld of hij me kon verlossen van die volle tas. Voelde me zielig want ik had al geshopt en ook hard gewerkt in m'n huis. Al die rommel naar de stort gebracht. Morgen nog even en dan moet het klaar zijn. Het mens wat ervoor had gewoond, rookte als een ketter. Heb het huis in de staat geaccepteerd. Nu dus de nicotine aanslag aan het verwijderen van dat mens. Mens is inmiddels overleden, want veel roken is ook dodelijk. ja ik had ook naar renaldo de craving is aan het wegtrekken
stroumfke Geplaatst 5 uur geleden Rapport Geplaatst 5 uur geleden 3 uur geleden zei Mormel: Is er een reden dat je echt naar de winkel moet? ik moest eten gaan halen
stroumfke Geplaatst 5 uur geleden Rapport Geplaatst 5 uur geleden 3 uur geleden zei renaldo61: Ik had een chat met @stroumfke en ik heb haar verzekerd dat ze geen wijn wilt kopen. inderdaad ik heb ook geen wijn gekocht Spirit reageerde hierop 1
stroumfke Geplaatst 5 uur geleden Rapport Geplaatst 5 uur geleden 1 uur geleden zei Senna34: Dat is wat ik bedoelde Goedzo ja ik ben naar mijn ontmoetingscentrum geweest had een cadeau voor een vriendin Spirit en Senna34 reageerden hierop 2
stroumfke Geplaatst 5 uur geleden Rapport Geplaatst 5 uur geleden 3 uur geleden zei Senna34: Goedemorgen, Maak een plan stroumfke. Ik heb gelezen dat je weekenden moeilijk vind. Bel je sponsor, je psychiater. Of wat je al doet, meld je hier. Heb je geen optie om je boodschappen thuis te laten bezorgen? daar moet ik eens voor bellen hoeveel da kost
stroumfke Geplaatst 5 uur geleden Rapport Geplaatst 5 uur geleden 3 uur geleden zei Yvonne: Ik hoop dat het helpt Renaldo. Ik zie dat ze niet meer online is, dus waarschijnlijk is ze inmiddels richting winkel voor haar gewone boodschappen... ja ik was vertrokken naar mijn ontmoetingscentrum Spirit reageerde hierop 1
Senna34 Geplaatst 4 uur geleden Rapport Geplaatst 4 uur geleden Succes Reacher ! Niks zo vervelend als de dag beginnen met haast. (Voor mij dan)
Spirit Geplaatst 4 uur geleden Rapport Geplaatst 4 uur geleden 1 uur geleden zei Lika: En dan opeens weer die angst. ‘Heb ik het wel goed gedaan? Zijn ‘ze’ niet benadeeld door mijn handelen?’ ‘Wie denk ik wel dat ik ben?’. Goedemorgen. Het gaat niet om wat er precies is. Het gaat om dit gevoel. Het overvalt me dan toch weer als ik denk dat het nooit meer zou komen. Verlammend werkt het. Nou ja, kan ook zo allemaal. Blij dat ik het hier neer mag schrijven. Ik ga vandaag verder met dit gevoel. Dat mag. En met mijn nieuwsgierigheidsknop aan. Laat het gevoel maar komen. Het gaat ook weer weg. Sterkte meis Lika reageerde hierop 1
Quinn Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden Ik vind het maar verdomd koud op het balkon. Lente, zeiden ze toch?
Quinn Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden Er is hier helemaal geen zon @Bob, zo grijs als wat.
Bob Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden Ah, ik begrijp het. Dat wordt dan wachten op april of mei misschien, maar het wordt beter, dat beloof ik je.
Quinn Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden Dank je @Bob heb net wel zonder enig commentaar m'n jas aangereikt gekregen, dat dan weer wel.
Quinn Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden Genoeg gerookt. Tanden poetsen. Actie. Go.
Quinn Geplaatst 12 minuten geleden Rapport Geplaatst 12 minuten geleden Er komen zo wat mensen langs om te kletsen en te eten. Zo subtiel, die afleiding. Maar een van die jongens heeft sinds een paar maanden een nieuwe vriendin en die schoonheid is echt (niet zeggen Quinn, niet zeggen) zo ontzettend dom (te laat). Maar ze rookt wel. Hmm, voordeel, nadeel...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden