Quinn Geplaatst 7 uur geleden Rapport Geplaatst 7 uur geleden 5 uur geleden zei rapilos: Ik snap het nachtpact niet helemaal Zijn er dan zoveel mensen die geneigd zijn snachts te drinken ?? ik slaap dan altijd 😉 Fijn dat jij 's nachts wel slaapt. Ik voel veel steun van de mensen die inschrijven bij het nachtpact. Zoals ik zei, you guys rock. Ik mag zo een uurtje met c naar buiten. Rosee en rapilos reageerden hierop 2
Quinn Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden Nou, met alle respect, maar het was een kutdag en ik ben kapot. Dus daar gaan we maar weer vast. Nachtpact: Q
Reacher Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden Ik zwiep mij er ook op. Nachtpact: Q Reacher Quinn reageerde hierop 1
Yana Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden (bewerkt) Nachtpact: Q Reacher Yana 2 uur geleden bewerkt door Yana Quinn reageerde hierop 1
Yana Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden Ja, ik krabbel weer op uit het zoveelste dal. Kon een beetje rommelen in huis, afwasje doen enzo. Zelfs nog een paar honderd meter buiten gelopen. De bizarre symptomen zijn inmiddels een stuk minder hevig en ik leer om er niet (of in ieder geval minder) van in paniek te raken. Ze komen maar ze gaan ook wel weer. karin123 reageerde hierop 1
Yana Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden Ik breng de nachten voor een groot deel wakker door in een slaapkamer waar twintig dure flessen whisky me van bovenop een kast staan aan te kijken. Je verzint het niet 😁 Dat ik daar vanaf blijf, hè. Ik verbaas mezelf.
Quinn Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden Ingewikkeld leerproces. Ik heb veel bewondering voor hoe je bent en doet. Doe mij die flessen maar dan. Yana reageerde hierop 1
Yana Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden Die flessen krijg je niet. Als we nou eens allebei goed zouden slapen vannacht...
Quinn Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden Ik zou willen zeggen dat ik ze ook niet wil, maar dan lieg ik. Maar slapen zou wel goed zijn ja. Yana reageerde hierop 1
Lika Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden Nachtpact: Q Reacher Yana Lika Quinn reageerde hierop 1
Lika Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden Prima genoeg. Tevreden dat ik vervelende werkjes heb afgerond. Dingen waar ik erg tegenop zag. Twee eieren gelegd dus! Reacher, Yana en Quinn reageerden hierop 3
Yvonne Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden Nachtpact: Q Reacher Yana Lika Yvonne Quinn reageerde hierop 1
Yvonne Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden Wat fijn dat het langzaam (maar hopelijk zeker) weer wat beter gaat @Yana.. Mooie dag voor jou dus @Likaen verdomme, wat had ik jou ook een goede dag gegund @Quinn .... en terwijl ik dit typ zie ik het berichtje van @Reacher verschijnen, ik weet niet waarom, maar ik schoot gelijk in de lach. Mijn dag was goed, maar wel weer een pietsie teveel gevuld eigenlijk. Dus ik duik zo mijn bed in en ga ervan uit dat ik een lekker lange nacht kan maken... Ik hoop dat jouw dag ook goed was Reacher??? Voor nu dus trusten allemaal... 💤💤💤 Quinn reageerde hierop 1
Reacher Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden Yes! Mijn lapjeskat is.. opgelapt. En heeft besloten dat ze nu weer buiten leeft. Dus dat is positief. Slaap lekker 😘
bumperjim Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden Regenjas gekocht voor bumperhond. Het ding kost een couille zoals de fransen zeggen (als ik het vertaal staat er *) maar ze wordt oud en krakkemikkig van de arthrose en zo'n koude natte winter is echt killing, ze eet alweer heel slecht deze week. Pijn in de rug, pijn overal. Fijn voor je lapjeskat @Reacher Reacher reageerde hierop 1
Rosee Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden 26 minuten geleden zei Yvonne: Nachtpact: Q Reacher Yana Lika Yvonne Rosee Quinn reageerde hierop 1
bumperjim Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden Jongens sterkte vannacht, ik ga pitten
Artax Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden Let's rock! Nachtpact: Q Reacher Yana Lika Yvonne Rosee A.🍏 Quinn en Reacher reageerden hierop 1 1
Kaatjemama Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden 6 minuten geleden zei Artax: Let's rock! Nachtpact: Q Reacher Yana Lika Yvonne Rosee A.🍏 Nachtpact: Q Reacher Yana Lika Yvonne Rosee A.🍏 kaatje Quinn reageerde hierop 1
Quinn Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden Rockgods of the night unite. Rosee reageerde hierop 1
lady jane Geplaatst 29 minuten geleden Rapport Geplaatst 29 minuten geleden Nachtpact: Q Reacher Yana Lika Yvonne Rosee A.🍏 kaatje Jane
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden