renaldo61 Geplaatst 5 uur geleden Rapport Geplaatst 5 uur geleden Goeiemorgen iedereen. Dagpact: renaldo61
MaryArt Geplaatst 4 uur geleden Rapport Geplaatst 4 uur geleden Goeiemorgen iedereen. Dagpact: renaldo61 MaryArt
Fonny Geplaatst 4 uur geleden Rapport Geplaatst 4 uur geleden 11 minuten geleden zei MaryArt: Goeiemorgen iedereen. Dagpact: renaldo61 MaryArt Fonny🌞 Fijne zondag allemaal!
Lika Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden Goedemorgen. Fijne dag inderdaad. Ik ben weer begonnen met een bulletjournal ( combinatie van dagboek, agenda en to do list). En gisteren gelijk twee dingen gedaan van de lijst. Heerlijk gevoel. Het is toch de combinatie van het opschrijven en ordenen die aanzet tot daadwerkelijke beweging? Spirit, bumperjim en Fonny reageerden hierop 3
Kaatjemama Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden goedenmorgen allemaal 🌺😀 fijne zondag ! Dagpact: renaldo61 MaryArt Fonny kaatje Fonny en Spirit reageerden hierop 2
Senna34 Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden Goedemorgen, Flinke mist hier. Dat mag wel op trekken want ik moet zometeen richting heuvelland. Ik hoop vanmiddag nog even in de tuin bezig te kunnen zijn. Mooie zondag voor iedereen Fonny reageerde hierop 1
Yvonne Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden Dagpact: renaldo61 MaryArt Fonny🌞 kaatje Yvonne Fonny reageerde hierop 1
lady jane Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden goeiemooie morgen frummers Vandaag int.vrouwendag, filmhuis i.p.v. zwemmen èn èn red ik net niet Spirit en Fonny reageerden hierop 2
Yvonne Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden Goedemorgen frummers, Lekker uitgeslapen, klaar voor een nieuwe dag. Leuk @Lika, bullet journal, ik werk er al jaren mee. En naast de 'grote' to do lijst maak ik ook elke dag een dagelijks lijstje, werkt bij mij perfect. Inmiddels is de zon hier doorgebroken, nu nog even wat hogere temperatuur, dan kan ik vanmiddag in de tuin aan de slag... Maar eerst natuurlijk even een bakje. Kaatjemama reageerde hierop 1
bolletje Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden Goeie morgen heikneuters. Fonny en karin123 reageerden hierop 2
Marij Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden Goedemorgen, ik zie gewoon echt bijna de zon door de mist komen, ik wacht het in bed nog even af! Fonny en Kaatjemama reageerden hierop 2
bumperjim Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden (bewerkt) Deze jongen heeft al met de hond croissantjes gehaald 💅🏻💅🏻💅🏻 Die stadsbakkers gaan pas laat open op zondag, bij ons op het platteland kan je om 6 uur komen aanzakken dan zijn ze lekker warm Sowieso komt alles hier uit een fabriek, het is publiek geheim in Frankrijk dat veel "bakkers" zelf geen croissants meer maken 1 uur geleden bewerkt door bumperjim Spirit reageerde hierop 1
bumperjim Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden 39 minuten geleden zei Yvonne: Goedemorgen frummers, Lekker uitgeslapen, klaar voor een nieuwe dag. Leuk @Lika, bullet journal, ik werk er al jaren mee. En naast de 'grote' to do lijst maak ik ook elke dag een dagelijks lijstje, werkt bij mij perfect. Ik doe het op mn werk elke dag nog steeds zoals ik het deed met mn huiswerk op de middelbare school, leuk hè 🤣 Eerst een lijstje en dan nummeren op volgorde anders zap ik van het ene ding naar het andere en dan netjes de volgorde afwerken. Fonny en Spirit reageerden hierop 2
Kaatjemama Geplaatst 53 minuten geleden Rapport Geplaatst 53 minuten geleden Even nog een bakje koffie en de de mist afwachten. vertrouw erop dat het mooi weer wordt 😃☀️ dan staat er op de planning dagje Amsterdam. Even lekker wandelen door de stad. Spirit reageerde hierop 1
Mariposa Geplaatst 35 minuten geleden Rapport Geplaatst 35 minuten geleden Goedemorgen ☀️ Vandaag n beetje in de tuin werken. Graag ook even wat zon deze kant opsturen, hier is het nog n beetje mistig. Bulletjournal, lijkt me leuk, ooit begonnen maar daar ben ik veelbetekenend chaotisch voor. Fijne dag! Dagpact: renaldo61 MaryArt Fonny🌞 kaatje Yvonne Mariposa
bumperjim Geplaatst 21 minuten geleden Rapport Geplaatst 21 minuten geleden Ik ben ook tamelijk chaotisch maar ik vind dat het helpt om alles netjes uit te schrijven. Alleen als het echt een paar weken heel druk is dan hou ik het niet meer bij, en dan krijg je ook meteen dat kip zonder kop effect.
Spirit Geplaatst 21 minuten geleden Rapport Geplaatst 21 minuten geleden Goedenmorgen allemaal. Hier nog mistig. Hopelijk komt er nog een zonnetje vandaag. Vanmiddag repeteren met ons jeugdgroepje. Generale repetitie. Ik hoop dat het spul wat gemotiveerd is. Pubers blijven voor een scheet die dwarszit thuis . Gisteren had ik een offdag. Verkouden en bang om griep te krijgen. Mijn vriend was ook niet lekker gisteren. Kon er ook steeds niet door in de keuken. Toch verse groentensoep gemaakt en gegeten. Vandaag voel ik me wat beter. Om 12 uur de deur uit, de hond dumpen bij mijn zoon en gaan.
Spirit Geplaatst 7 minuten geleden Rapport Geplaatst 7 minuten geleden 2 uur geleden zei Lika: Goedemorgen. Fijne dag inderdaad. Ik ben weer begonnen met een bulletjournal ( combinatie van dagboek, agenda en to do list). En gisteren gelijk twee dingen gedaan van de lijst. Heerlijk gevoel. Het is toch de combinatie van het opschrijven en ordenen die aanzet tot daadwerkelijke beweging? Heb je daar een speciale agenda voor? Ik ben nu een soort dagboek en todolijst aan het maken. Ik heb ooit eens zo'n grote agenda gehad met ook ruimte voor opmerkingen. Straks meteen beginnen eerst met een mooi schrijfblok. Een hele mooie van Stitch. Schijnen mijn kleindochters gek van te zijn. Heb er 2, dus 1 hou ik zelf (ze hadden niks anders daar). Dus ik heb een hele luxe Disney Stitch agenda. Er staat 3 plus op. Ik ben ouder dan 3 dus mag er in schrijven . Vroeger stond op sommige spellen tot 99 jaar. Als je honderd mag worden, werd er geadviseerd dat spel niet meer te spelen. De meeste mensen halen die leeftijd niet. Ik ga m'n thee opdrinken met beschuit.
rapilos Geplaatst zojuist Rapport Geplaatst zojuist Goedemorgen allemaal, Hier ook nog behoorlijk mistig, dus wandeling met de hond nog maar even uitstellen Vanmiddag even naar de tuin, want overal compost op gooien. Gras moet gemaaid, geverticuleerd, en bemest worden. Daarna graskantjes afsteken. Mens ik heb voor een week werk ! 🙈
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden