Mariposa Geplaatst 4 uur geleden Rapport Geplaatst 4 uur geleden Covid bestaat ook wel, dat zal ik niet ontkennen. Maar is het is wel een test geweest, kijken hoe volgzaam alle burgertjes zijn. En daarop gaan we weer verder met een digitale id etc. Zo langzaam maar zeker raken we al onze privacy kwijt. Je ziet het al gebeuren. Digitale auto's die alles registeren, geen cash geld etc. etc. Stapje voor stapje... (en ja, ik hoop ook dat ik het ontzettend mis heb en dat ik spoken zie, maar ik ben er bang voor...) @bumperjim Vaccineren voor een ander? Dat feit is al lang achterhaald. Is het niet zo dat 'de ander' dan misschien te weinig weerstand heeft als hij/zij/het ziek wordt? Neem je ook nu de griepprik voor een ander? Lief bedoelt hoor, maar je gaat er de wereld niet mee redden. Spirit reageerde hierop 1
lady jane Geplaatst 3 uur geleden Rapport Geplaatst 3 uur geleden 41 minuten geleden zei Mariposa: kijken hoe volgzaam alle burgertjes zijn. jammer van die denigrerende toon, met wat meer respect voor anderen zou jullie boodschap, of een deel ervan misschien wel aankomen? Nu is het moeilijk om iets niet persoonlijk te zien. Ieder zijn mening, en niemand is beter dan de ander. Ik vind het heel lastig merk ik om van die super uitgesproken meningen te lezen. We hebben allemaal goede en slechte dingen/eigenschappen/gewoontes/verslavingen. We zijn hier nog steeds niet voor zweetvoeten.
Mariposa Geplaatst 3 uur geleden Rapport Geplaatst 3 uur geleden (bewerkt) Was niet denigrerend bedoeld hoor, excuus daarvoor (ik ben tenslotte ook een burger). 3 uur geleden bewerkt door Mariposa Spirit en lady jane reageerden hierop 1 1
bumperjim Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden Door het volgzame niet-vaccineren zijn de mazelen weer terug in de VS 👍🏻👍🏻👍🏻 Pasteur draait zich om in zn graf, maar goed wees vooral eigenwijs 🤪
Spirit Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden Ik heb me niet laten vaccineren. Ik heb daar m'n redenen voor. Veel teveel gezonde mensen zien overlijden, na de prik. Leegstand in mijn flat. Toeval? Ik heb er mijn twijfels over. In de coronatijd werd het bijna verplicht om zo'n prik te halen. als je het niet deed, was je asociaal. Niemand wist wat er precies in zat. Wilde je naar het buitenland? Verplicht de prik. Om maar niet te spreken over de uitsluiting die "wij" als niet gevaccineerden opgelegd kregen. De streepjescode. Dit was,nog maar het begin. Noem mij maar neerbuigend een "wappie" Ben er trots op. Ben nooit zo'n meeloper geweest. lady jane en Mariposa reageerden hierop 1 1
Etty Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden 16 uur geleden zei Mariposa: Hier ook wakker. En met ons nog veel meer dan dat we denken. Overigens ook wel eng te bedenken hoeveel mensen wel geloven... Het is allemaal zo duidelijk als je het eenmaal ziet. Dat lijkt me wel een nachtmerrie dan, omgeven zijn door mensen die niet zien wat jij wel ziet. Of heeft het ook wel iets triomfantelijks, een gevoel van superioriteit? Dat proef ik er soms wel uit. 'We hebben ze gewaarschuwd hè, maar ze wilden niet luisteren. Wij wisten het'. Als ik wakker zou zijn, dan zou ik dat wel hebben denk ik, ik ben er soms wel eens jaloers op, het geeft zo lekker richting aan je leven, en een cluppie, precies weten waar de vijand is, de slechteriken. Ik ben een braaf schaap over wie het straks allemaal heen gaat komen, met zo'n gezicht van 'nou moe?'
Mariposa Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden (bewerkt) Zo’n feestje is het niet hoor. Sterker nog, het was een verschrikkelijk om familie en vrienden kwijt te raken enkel en alleen omdat je geen ‘verplichte’ troep in je lijf gespoten wilt hebben. En nu wat Spirit zegt, zoveel mensen die overlijden aan K, de meeste agressieve vormen. Brrr…. Hetzelfde geldt voor wat gaat komen, het zal geen feestje worden hoor. 1 uur geleden bewerkt door Mariposa Spirit reageerde hierop 1
Mariposa Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden (bewerkt) 1 uur geleden zei bumperjim: Door het volgzame niet-vaccineren zijn de mazelen weer terug in de VS 👍🏻👍🏻👍🏻 Pasteur draait zich om in zn graf, maar goed wees vooral eigenwijs 🤪 Daar heb ik het niet over. De vaccinatie tegen mazelen bestaat al wat langer zeg maar. Al moet ik zeggen dat ik met mijn kennis van nu, ik mijn kids niet meer zou laten vaccineren. 1 uur geleden bewerkt door Mariposa Spirit reageerde hierop 1
Mariposa Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden (bewerkt) Iets anders @bumperjim, geloof me, niet lullig of hatelijk bedoelt. Jij schreef dat je ook K heb gehad. Was dat voor of na de vaccinatie? Mijn zus, sommige familieleden, vrienden, tandarts en verschillende collega's kregen K allemaal na de prik. Ik geloof niet dat het toeval is. 1 uur geleden bewerkt door Mariposa
lady jane Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden Kanker is vaak heel lang onderweg en was er ook volop voor de vaccinaties het kan net zo goed wel als niet toevallig zijn maar we willen graag iets zien als feiten zodat we denken iets te kunnen doen/voorkomen of de schuld geven. Ik weet oprecht niet waardoor iemand kanker krijgt en of we bewust invloed kunnen uitoefenen.
Spirit Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden 1 minuut geleden zei lady jane: Kanker is vaak heel lang onderweg en was er ook volop voor de vaccinaties het kan net zo goed wel als niet toevallig zijn maar we willen graag iets zien als feiten zodat we denken iets te kunnen doen/voorkomen of de schuld geven. Ik weet oprecht niet waardoor iemand kanker krijgt en of we bewust invloed kunnen uitoefenen. Dat is het: niemand weet het. Het blijft gissen. Wel of niet? Ze hebben bewijzen, maar dat kan net zo goed fake zijn. Wat ik wel is, dat we in een rare wereld leven. Soms beangstigend.
Bob Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden (bewerkt) Ik vertrouw in dit soort zaken liever deskundigen dan allerlei mensen die verbanden menen te zien. Als het om vaccinatie gaat zijn medici deskundiger dan het gewone volk, en hun adviezen waren behoorlijk eensluidend. Die adviezen heb ik dan ook opgevolgd. 1 uur geleden bewerkt door Bob
Mariposa Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden (bewerkt) Een aanrader zijn de boeken van Jan B. Hommel, ook deskundige (en niet beïnvloed) 1 uur geleden bewerkt door Mariposa
Mariposa Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden En prima toch, ieder zijn eigen mening. Niks mis mee.
Mariposa Geplaatst 38 minuten geleden Rapport Geplaatst 38 minuten geleden 38 minuten geleden zei lady jane: Kanker is vaak heel lang onderweg en was er ook volop voor de vaccinaties het kan net zo goed wel als niet toevallig zijn maar we willen graag iets zien als feiten zodat we denken iets te kunnen doen/voorkomen of de schuld geven. Ik weet oprecht niet waardoor iemand kanker krijgt en of we bewust invloed kunnen uitoefenen. En dat is het dus. We weten het niet. Geen zin om proefkonijn te zijn dus. Ik ben van mening dat we op ons lichaam moeten kunnen vertrouwen. Het is enkel jammer dat ons voedsel niet meer de voedingsstoffen bezit om ons gezond te houden (of te maken) en dat velen van ons vaak(ultra)bewerkte rommel zit te vreten. Daar wordt je natuurlijk ook niet gezond van. En als je niet gezond bent dan ben je vatbaar voor ziekten.
renaldo61 Geplaatst 13 minuten geleden Rapport Geplaatst 13 minuten geleden 22 minuten geleden zei Mariposa: En dat is het dus. We weten het niet. Geen zin om proefkonijn te zijn dus. Ik ben van mening dat we op ons lichaam moeten kunnen vertrouwen. Het is enkel jammer dat ons voedsel niet meer de voedingsstoffen bezit om ons gezond te houden (of te maken) en dat velen van ons vaak(ultra)bewerkte rommel zit te vreten. Daar wordt je natuurlijk ook niet gezond van. En als je niet gezond bent dan ben je vatbaar voor ziekten. Veel vroeger stierven er ook mensen om allerlei redenen, ooit van de pest gehoord? Ik zie nu wel dat ik hier op een Nederlands forum zit. Volgens mij is het zeer goed bewezen dat vaccinaties werken. Je moet al een volledig idioot en onverantwoord persoon zijn om dit te ontdekken.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden