Mariposa Geplaatst 5 uur geleden Rapport Geplaatst 5 uur geleden Hier ook zo'n dip weer. De eerste ga ik niet nemen. Koffie dus. lady jane, bumperjim, Reacher en 2 anderen reageerden hierop 5
Spirit Geplaatst 4 uur geleden Rapport Geplaatst 4 uur geleden 2 uur geleden zei bumperjim: Gewoon, alle HALT triggers tegelijk, the usual shit. O, wacht, jij bent geen stopper. Kwartje valt
Spirit Geplaatst 4 uur geleden Rapport Geplaatst 4 uur geleden 20 minuten geleden zei Mariposa: Hier ook zo'n dip weer. De eerste ga ik niet nemen. Koffie dus. Hou vol he? Mariposa reageerde hierop 1
Reacher Geplaatst 4 uur geleden Rapport Geplaatst 4 uur geleden 17 minuten geleden zei Spirit: O, wacht, jij bent geen stopper. Kwartje valt Dat is hij wel, anders pakt @Rosee hem 😌 En ik ook. Death by pretzel. bumperjim, Rosee en Spirit reageerden hierop 1 2
bumperjim Geplaatst 3 uur geleden Rapport Geplaatst 3 uur geleden (bewerkt) Tgaat alweer. Komen een paar leuke weekenden. Dit weekend naar de Vlinder in de ene grote stad. Lekker naar de koreaan zaterdagavond. Twee weken later naar de Holenbeer in de andere grote stad. Misschien we kennismaken met haar schoonouders. En dan weer 2 weken later een weekend multisport met bumperhond middenin de Alpilles (natuurgebied), samen in een tentje. Uitje van het jaar voor ons beiden. https://nl.wikipedia.org/wiki/Alpilles In de tussentijd moet ik maar gewoon door die werkweken heenbaggeren met frisse tegenzin. 3 uur geleden bewerkt door bumperjim Kaatjemama, Mariposa, Rosee en 1 andere reageerden hierop 4
lady jane Geplaatst 3 uur geleden Rapport Geplaatst 3 uur geleden misschien is je werk wel de angel/trigger/oorzaak voor je @bumperjim en de HALT afdeling meer de aanleiding
Lika Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden @bumperjimhoud vol! Wat een leuke foto van bumperhond in de lente. Joepie!!
Mormel Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden 5 uur geleden zei bumperjim: Lijkt mij een fijne omgeving om met je hond te wandelen. De mijne zou wel dadelijk in het water springen.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden