Spirit Geplaatst 5 uur geleden Rapport Geplaatst 5 uur geleden Vind jij dat je geen serieus drankprobleem hebt @bumperjim? Leg dat eens uit?
bumperjim Geplaatst 5 uur geleden Rapport Geplaatst 5 uur geleden (bewerkt) Als ik het vergelijk met de meeste anderen hier dan mag ik in mn handjes knijpen. Beetje lullig om het zo te zeggen maar zo voelt het geef ik toe. Maar goed ik kan vanmiddag nog kanker krijgen als ik pech heb dus ik realiseer me hoe relatief het is 5 uur geleden bewerkt door bumperjim
Spirit Geplaatst 5 uur geleden Rapport Geplaatst 5 uur geleden 7 minuten geleden zei bumperjim: Als ik het vergelijk met de meeste anderen hier dan mag ik in mn handjes knijpen. Beetje lullig om het zo te zeggen maar zo voelt het geef ik toe. Maar goed ik kan vanmiddag nog kanker krijgen als ik pech heb dus ik realiseer me hoe relatief het is Waar slaat dit nou weer op?
bumperjim Geplaatst 5 uur geleden Rapport Geplaatst 5 uur geleden Ik ga ff verder niet op al je grillen in, spirit, ik zit op mn werk nu
Spirit Geplaatst 5 uur geleden Rapport Geplaatst 5 uur geleden 7 minuten geleden zei bumperjim: Ik ga ff verder niet op al je grillen in, spirit, ik zit op mn werk nu Hahaha. Mijn grillen. Zie je wel wat je schreef . Je denkt nogal vrij luchtig over kanker. Dat bevalt me niet zo. Je zult het maar hebben. Ik moet dan nog steeds aan ikkanhet denken. Vast geen dierbare verloren aan kanker? lady jane reageerde hierop 1
Moeps Geplaatst 4 uur geleden Rapport Geplaatst 4 uur geleden @bumperjim De bekende 3 maanden 'wall'? Lees anders even het Dry January draadje nog weer door om je eigen enthousiasme terug te vinden, je schreef over laag energie niveau, slechte nachtrust, moeilijk opstaan en zelfs een rode pafkop, onder andere... Of misschien ligt die St Estephe toch wel degelijk naar je te lonken?? Ik sluit me aan bij Rosee, je staat op het jaarpact, einde discussie 😌
Bob Geplaatst 4 uur geleden Rapport Geplaatst 4 uur geleden Bovendien ... geen alcohol drinken is natuurlijk aantoonbaar makkelijker dan wel alcohol drinken, wat je innerlijke stemmetjes je ook proberen wijs te maken.
Reacher Geplaatst 4 uur geleden Rapport Geplaatst 4 uur geleden Hou vol Bumperjim. Ik herken wat Moeps zegt, de drie maanden grens. Doe rustig aan, loop een extra rondje met de hond. Even het hoofd leeg. 🥨
Reacher Geplaatst 4 uur geleden Rapport Geplaatst 4 uur geleden En waarom ik er een krakeling bij plaats weet ik eigenlijk niet 😐 maar je mag hem hebben.
bumperjim Geplaatst 3 uur geleden Rapport Geplaatst 3 uur geleden 1 uur geleden zei Spirit: Hahaha. Mijn grillen. Zie je wel wat je schreef . Je denkt nogal vrij luchtig over kanker. Dat bevalt me niet zo. Je zult het maar hebben. Ik moet dan nog steeds aan ikkanhet denken. Vast geen dierbare verloren aan kanker? Ik heb het zelf gehad, einstein
bumperjim Geplaatst 3 uur geleden Rapport Geplaatst 3 uur geleden 15 minuten geleden zei Reacher: En waarom ik er een krakeling bij plaats weet ik eigenlijk niet 😐 maar je mag hem hebben. Nou dat vind ik top 🤗
Spirit Geplaatst 3 uur geleden Rapport Geplaatst 3 uur geleden 15 minuten geleden zei bumperjim: Ik heb het zelf gehad, einstein Oke. Het klonk nogal luchtig, maar dat zal jou manier zijn
Spirit Geplaatst 3 uur geleden Rapport Geplaatst 3 uur geleden Maar hoelang heb je niet gedronken nu @bumperjim? Waar komt die trek ineens vandaan na zoveel tijd?
bumperjim Geplaatst 3 uur geleden Rapport Geplaatst 3 uur geleden Gewoon, alle HALT triggers tegelijk, the usual shit.
Quinn Geplaatst 3 uur geleden Rapport Geplaatst 3 uur geleden 4 uur geleden zei bumperjim: Ik weet het niet, het voelt op dit moment als huiswerk, vervelend en niet probleemloos. Prima, huiswerk hoeft niet leuk te zijn. Wanneer lever je het in?
bumperjim Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden 1 minuut geleden zei Quinn: Prima, huiswerk hoeft niet leuk te zijn. Wanneer lever je het in? Dagelijks hè. Tot eind vh jaar. 😁 Spirit en lady jane reageerden hierop 2
Quinn Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden @bumperjim topper. Volhouden kerel, je hebt zo'n leuk leven. Spirit reageerde hierop 1
Kaatjemama Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden 2 minuten geleden zei bumperjim: Dagelijks hè. Tot eind vh jaar. 😁 Bumper klink bekend voor mij maar o wat had ik een spijt dat ik weer was gaan drinken duurde ook echt weer even voordat ik weer gestopt was. hou vol dit 😊 Spirit reageerde hierop 1
Quinn Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden Soit, ik ga een paar minuten tv kijken met de vriendin hier en dan braaf aan tafel kijken hoe anderen eten. Later. Spirit reageerde hierop 1
bumperjim Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden 22 minuten geleden zei Quinn: @bumperjim topper. Volhouden kerel, je hebt zo'n leuk leven. Dat is het probleem, ik ben niks gewend, als ik een lekke band heb dan wil ik al dood van ellende. Eerst maar even met de hond lopen. Lekker van god los de rivier in.
Spirit Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden 25 minuten geleden zei bumperjim: Dagelijks hè. Tot eind vh jaar. 😁 Goed voornemen
bumperjim Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden 19 minuten geleden zei Quinn: Soit, ik ga een paar minuten tv kijken met de vriendin hier en dan braaf aan tafel kijken hoe anderen eten. Later. Zo lang je niet mysofoon bent kan dat weinig kwaad 😁
bumperjim Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden lady jane, Mariposa, Rosee en 2 anderen reageerden hierop 4 1
Yana Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden Vandaag heb ik een jaar niet gedronken (op 2 glazen wijn en een sipje whisky na) en het is echt fijner dan wel drinken maar niet zo vreselijk veel zoals jij en ik het lange tijd gedaan hebben @bumperjim. Voor ons is geen enkele slok of glas meer normaal, altijd zit er wat lading op: zal ik vanavond wel of toch maar niet, zal ik nog een of niet, drink ik niet te snel, kijk mij eens langzaam drinken en zo weinig ook, tellen, invullen op je app, tevreden zijn, oh nee toch niet zo tevreden zijn... blablabla, dat gaat maar door. Het is echt oneindig rustig om daar vanaf te zijn en ik mis niks. 🍀 Mariposa, Spirit en Reacher reageerden hierop 2 1
bumperjim Geplaatst 56 minuten geleden Rapport Geplaatst 56 minuten geleden 8 minuten geleden zei Yana: Vandaag heb ik een jaar niet gedronken (op 2 glazen wijn en een sipje whisky na) en het is echt fijner dan wel drinken maar niet zo vreselijk veel zoals jij en ik het lange tijd gedaan hebben @bumperjim. Voor ons is geen enkele slok of glas meer normaal, altijd zit er wat lading op: zal ik vanavond wel of toch maar niet, zal ik nog een of niet, drink ik niet te snel, kijk mij eens langzaam drinken en zo weinig ook, tellen, invullen op je app, tevreden zijn, oh nee toch niet zo tevreden zijn... blablabla, dat gaat maar door. Het is echt oneindig rustig om daar vanaf te zijn en ik mis niks. 🍀 Ja weetikweetik Enigszins een kuthumeur maar niet gedronken uiteindelijk, ik zit aan de thee
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden