Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst (bewerkt)

Als ik het vergelijk met de meeste anderen hier dan mag ik in mn handjes knijpen.

Beetje lullig om het zo te zeggen maar zo voelt het geef ik toe.

Maar goed ik kan vanmiddag nog kanker krijgen als ik pech heb dus ik realiseer me hoe relatief het is

bewerkt door bumperjim
Geplaatst
7 minuten geleden zei bumperjim:

Als ik het vergelijk met de meeste anderen hier dan mag ik in mn handjes knijpen.

Beetje lullig om het zo te zeggen maar zo voelt het geef ik toe.

Maar goed ik kan vanmiddag nog kanker krijgen als ik pech heb dus ik realiseer me hoe relatief het is

Waar slaat dit nou weer op?

Geplaatst
7 minuten geleden zei bumperjim:

Ik ga ff verder niet op al je grillen in, spirit, ik zit op mn werk nu

Hahaha. Mijn grillen. Zie je wel wat je schreef :angry:. Je denkt nogal vrij luchtig over kanker. Dat bevalt me niet zo. Je zult het maar hebben. Ik moet dan nog steeds aan ikkanhet denken. Vast geen dierbare verloren aan kanker?

Geplaatst

@bumperjim De bekende 3 maanden 'wall'? Lees anders even het Dry January draadje nog weer door om je eigen enthousiasme terug te vinden, je schreef over laag energie niveau, slechte nachtrust, moeilijk opstaan en zelfs een rode pafkop, onder andere...

Of misschien ligt die St Estephe toch wel degelijk naar je te lonken??

Ik sluit me aan bij Rosee, je staat op het jaarpact, einde discussie 😌

Geplaatst

Bovendien ... geen alcohol drinken is natuurlijk aantoonbaar makkelijker dan wel alcohol drinken, wat je innerlijke stemmetjes je ook proberen wijs te maken.

Geplaatst
1 uur geleden zei Spirit:

Hahaha. Mijn grillen. Zie je wel wat je schreef :angry:. Je denkt nogal vrij luchtig over kanker. Dat bevalt me niet zo. Je zult het maar hebben. Ik moet dan nog steeds aan ikkanhet denken. Vast geen dierbare verloren aan kanker?

Ik heb het zelf gehad, einstein

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Nieuwe aanmaken...