renaldo61 Geplaatst 10 uur geleden Rapport Geplaatst 10 uur geleden Goeiemorgen iedereen. Dagpact: renaldo61
MaryArt Geplaatst 10 uur geleden Rapport Geplaatst 10 uur geleden Goeiemorgen iedereen. Dagpact: renaldo61 MaryArt
Senna34 Geplaatst 10 uur geleden Rapport Geplaatst 10 uur geleden Goedemorgen ! koffie eerst Fonny reageerde hierop 1
Freekie Geplaatst 9 uur geleden Rapport Geplaatst 9 uur geleden (bewerkt) Goedemorgen, kinderen naar school brengen maar zo eerst gezamenlijk ontbijten en daarna door naar werk. Dat heb ik altijd in stand gehouden en sta ik ook vroeger voor op. Dagpact: renaldo61 MaryArt Freekie 9 uur geleden bewerkt door Freekie Kaatjemama, Fonny, Spirit en 1 andere reageerden hierop 4
Fonny Geplaatst 9 uur geleden Rapport Geplaatst 9 uur geleden 1 uur geleden zei MaryArt: Goeiemorgen iedereen. Dagpact: renaldo61 MaryArt Freekie Fonny🌞
Kaatjemama Geplaatst 9 uur geleden Rapport Geplaatst 9 uur geleden Dagpact: h goedenmorgsn allemaal renaldo61 MaryArt Freekie kaatje
alesto Geplaatst 9 uur geleden Rapport Geplaatst 9 uur geleden (bewerkt) Dagpact: Goedemorgen, ik wil mij vandaag toch weer eens melden. Fijne dag ☀️ (59 dagen AV) renaldo61 MaryArt Freekie kaatje Alesto 9 uur geleden bewerkt door alesto Spirit reageerde hierop 1
Mariposa Geplaatst 8 uur geleden Rapport Geplaatst 8 uur geleden Dagpact: Goedemorgen ☀️ renaldo61 MaryArt Freekie kaatje Alesto Mariposa
Kaatjemama Geplaatst 7 uur geleden Rapport Geplaatst 7 uur geleden Dag 53 Hoe gaat het allemaal ? bij mij gaat het eigenlijk prima deze week. denk alleen dat ik de terrasje nog wel moeilijk ga vinden. ik weer even naar groeps therapie vandaag. fijne dag allemaal 😊☀️🌹💐🌷🌻🌹🌷🌸🌻💐🌷🌻🌺 lady jane, Spirit en alesto reageerden hierop 3
Spirit Geplaatst 6 uur geleden Rapport Geplaatst 6 uur geleden Goedenmorgen allemaal. Weer een wasje in de wasmachine en ik heb vannacht op zolder geslapen. Op het logeerbed. Gezellig met de radio aan. Mijn vriend heeft zijn slaap even veel te hard nodig en snurkt er heel hard bij. Voorlopig even een prima oplossing. Vandaag even zijn laatste werkdag en dan vrij t/m dinsdag. Dinsdag moeten we in mijn huis zijn voor de 1e inspectie en er moet gewoon geruimd worden. Verhuisdozen regelen en heel veel kan afgevoerd worden. Mijn fijne bank gaat in ons buitenverblijf. Daar staat ook mijn oude salontafel al een poosje. We moeten de komende dagen echt aan de slag. Voor de rest is er hier wel tijd voor ontspanning. Het is heerlijk weer. Daar ga ik maar eens van genieten
Quinn Geplaatst 4 uur geleden Rapport Geplaatst 4 uur geleden Hi. Het is valsspelen, want er is geen drank in de kliniek, maar toch. Dagpact: renaldo61 MaryArt Freekie kaatje Alesto Mariposa Quinn lady jane reageerde hierop 1
bumperjim Geplaatst 4 uur geleden Rapport Geplaatst 4 uur geleden (bewerkt) Ik weet eigenlijk niet hoe lang ik de droge maart nog volhoud want eerlijk gezegd is mn motivatie vrijwel weg. Ik sta alweer langer droog dan in 2017 maar nog niet zo lang als van mn geboorte tot eind jaren 80 🤣 Ik heb geen serieus alcoholprobleem noch andere problemen des levens. Het is lastig voor me om het nut van droog staan te blijven zien. Kzal wel zien. Eerst die werkweek netjes afmaken. 4 uur geleden bewerkt door bumperjim
lady jane Geplaatst 4 uur geleden Rapport Geplaatst 4 uur geleden 5 maart Jimbo, niet volhouden? Misschien is je probleem met drank dan toch iets groter dan je nu denkt? Probleemloos niet drinken kan toch ook? Kzal wel zien wat je doet dan he Spirit reageerde hierop 1
lady jane Geplaatst 4 uur geleden Rapport Geplaatst 4 uur geleden En ik ga mijn eerste strandmiddag eens een kans geven. de zee nog maar niet in. Quinn, Spirit en Kaatjemama reageerden hierop 3
Quinn Geplaatst 4 uur geleden Rapport Geplaatst 4 uur geleden @bumperjim omdat Stier, Vlinder en Holenbeer je leuker vinden zonder alcohol in je bloed. Daarom. Droog staan heeft geen nut. Drinken heeft geen nut. Er zijn voor je mensen, dat heeft nut. En nou ga ik kleien. Hiep hoi. bumperjim, lady jane en Spirit reageerden hierop 1 2
bumperjim Geplaatst 3 uur geleden Rapport Geplaatst 3 uur geleden 31 minuten geleden zei Quinn: Droog staan heeft geen nut. Drinken heeft geen nut. Er zijn voor je mensen, dat heeft nut. Thanks! Daar ga ik vanmiddag lekker op kauwen. lady jane reageerde hierop 1
bumperjim Geplaatst 3 uur geleden Rapport Geplaatst 3 uur geleden 33 minuten geleden zei lady jane: Probleemloos niet drinken kan toch ook? Ik weet het niet, het voelt op dit moment als huiswerk, vervelend en niet probleemloos.
Rosee Geplaatst 3 uur geleden Rapport Geplaatst 3 uur geleden Haha @bumperjim! Jij staat niet alleen op het maandpact maar ook nog eens op het jaarpact, dus niks opgeven! en 'ik weet niet hoelang ik het nog volhou' en 'ik heb geen serieus alcoholprobleem ' in hetzelfde stukje spreekt elkaar nogal tegen. Nee hoor, gewoon volhouden anders word ik echt boos! Spirit reageerde hierop 1
Rosee Geplaatst 3 uur geleden Rapport Geplaatst 3 uur geleden Had je jezelf maar niet op het jaarpact moeten zetten Spirit reageerde hierop 1
bumperjim Geplaatst 3 uur geleden Rapport Geplaatst 3 uur geleden 1 minuut geleden zei Rosee: gewoon volhouden anders word ik echt boos! Daar had ik nog geen rekening mee gehouden 🥵 Rosee reageerde hierop 1
Spirit Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden 2 uur geleden zei Quinn: Hi. Het is valsspelen, want er is geen drank in de kliniek, maar toch. Dagpact: renaldo61 MaryArt Freekie kaatje Alesto Mariposa Quinn Daarom misste ik je @Quinn. Je bent in goede handen.
Spirit Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden 5 uur geleden zei Kaatjemama: Dag 53 Hoe gaat het allemaal ? bij mij gaat het eigenlijk prima deze week. denk alleen dat ik de terrasje nog wel moeilijk ga vinden. ik weer even naar groeps therapie vandaag. fijne dag allemaal 😊☀️🌹💐🌷🌻🌹🌷🌸🌻💐🌷🌻🌺 Ik loop er altijd langs. Vind het veel te duur om op een terrasje te zitten. Neem gewoon zelf wat mee en ga op een bankje zitten Kaatjemama reageerde hierop 1
Spirit Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden Vandaag weer een overwinning. Naar de buurtsuper gelopen met de hond. Hond even aan de paal gezet, dat deed ze heel goed. Boodschappen gedaan voor vanavond en weer terug gelopen met de hond. Ze heeft de leren riem en halsband van mijn vorige hond. Met deze hond kan ik wandelen. Bij al mijn vorige honden heb ik dit nooit voor elkaar gekregen. Goh, wat is het hier rustig eigenlijk. Zo gemoedelijk allemaal hier. Dat zag ik weer bij de buurtsuper. Puddingbroodje op Kaatjemama reageerde hierop 1
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden