renaldo61 Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden Goeiemorgen iedereen. Dagpact: renaldo61
MaryArt Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden Goeiemorgen iedereen. Dagpact: renaldo61 MaryArt
Senna34 Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden Goedemorgen ! koffie eerst Fonny reageerde hierop 1
Freekie Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden (bewerkt) Goedemorgen, kinderen naar school brengen maar zo eerst gezamenlijk ontbijten en daarna door naar werk. Dat heb ik altijd in stand gehouden en sta ik ook vroeger voor op. Dagpact: renaldo61 MaryArt Freekie 1 uur geleden bewerkt door Freekie Fonny, Kaatjemama en karin123 reageerden hierop 3
Fonny Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden 1 uur geleden zei MaryArt: Goeiemorgen iedereen. Dagpact: renaldo61 MaryArt Freekie Fonny🌞
Kaatjemama Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden Dagpact: h goedenmorgsn allemaal renaldo61 MaryArt Freekie kaatje
alesto Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden (bewerkt) Dagpact: Goedemorgen, ik wil mij vandaag toch weer eens melden. Fijne dag ☀️ (59 dagen AV) renaldo61 MaryArt Freekie kaatje Alesto 1 uur geleden bewerkt door alesto
Mariposa Geplaatst 51 minuten geleden Rapport Geplaatst 51 minuten geleden Dagpact: Goedemorgen ☀️ renaldo61 MaryArt Freekie kaatje Alesto Mariposa
lady jane Geplaatst 26 minuten geleden Rapport Geplaatst 26 minuten geleden goeiemooiemorgen frummers
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden