Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst

@Kaatjemama je hebt een goed excuus om niet te drinken, je moet rijden. 

Ik ken het heel goed, opzien tegen verjaardagen.  Eigenlijk stelt het niks voor, maar ja.   

Je hoeft geen antwoord te geven op vervelende vragen, wat bij mij goed werkt is iets vaags zeggen en dan direct: en met jou? 

Succes, en wie weet valt het mee:)

Geplaatst (bewerkt)

Zo, vandaag lekker productief bezig geweest ondanks mijn voornemen het wat rustig aan te doen. De zon scheen heerlijk dus een flinke wandeling gemaakt. Daarna wat schilderwerk gedaan. Dat hielp ook wel een beetje om mijn gedachten te verzetten.

Vandaag wat lastiger, geen idee waarom, maar zo'n onbestemd gevoel. Heb al veel gesnoept maar dat het helpt niet echt. Straks maar koken, daarna even lezen en misschien gewoon wel lekker vroeg naar bed.

Is er al een nachtpact?

bewerkt door Mariposa
Geplaatst

Nou, wij kregen het ook even voor de kiezen vanmiddag. Bij een feestmiddag hoort bier. Het gerstenat vloeide rijkelijk. Wat wij dan altijd doen, is even naar buiten. Even uit die sfeer. Ik zag een grote schommel, dus even heen en weer geschommeld en gekeken naar de wolkenlucht. Eenmaal binnen was de bierpauze alweer over. We hebben ons lekker uit kunnen leven. Het was heel gezellig en ook weer wat nieuwe contacten kunnen leggen. Nu bijna thuis. De hond ophalen bij m'n zoon en languit op de bank nagenieten. 

Geplaatst

Thuis van de verjaardag

bedankt voor jullie reacties 

betrapte me zelf er wel op dat ik even keek wie er allemaal aan de wijn zat en dat was eigenlijk bijna iedereen 

Heb de knop om kunnen zetten 

En heb me moeder van de verjaardag zien genieten 

2 cola 

1 Radel 0%😊

tevreden en trots thuis 

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Nieuwe aanmaken...