renaldo61 Geplaatst 7 uur geleden Rapport Geplaatst 7 uur geleden Goeiemorgen iedereen. Dagpact: renaldo61
MaryArt Geplaatst 5 uur geleden Rapport Geplaatst 5 uur geleden Goeiemorgen iedereen. Dagpact: renaldo61 MaryArt
stroumfke Geplaatst 4 uur geleden Rapport Geplaatst 4 uur geleden Dagpact: renaldo61 MaryArt hub stroumfke Citeren karin123 reageerde hierop 1
Fonny Geplaatst 4 uur geleden Rapport Geplaatst 4 uur geleden 32 minuten geleden zei stroumfke: Dagpact: renaldo61 MaryArt hub stroumfke Fonny🌞 Citeren
Kaatjemama Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden Dagpact: renaldo61 MaryArt hub stroumfke Fonny🌞 Kaatje
Kaatjemama Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden Goedemorgen allemaal fijne zondag 😊 gaat jullie nog iets doen vandaag ? Ik heb vandaag een verjaardag waar flink gedronken gaat worden.
Mariposa Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden Dagpact: renaldo61 MaryArt hub stroumfke Fonny🌞 Kaatje Mariposa
IJsvogel Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden Dagpact: renaldo61 MaryArt hub stroumfke Fonny🌞 Kaatje Mariposa IJsvogel Goedemorgen, dag 2, het gaat goed. Heel vroeg wakker en er staat al een stoofpot te pruttelen in de slowcooker. Genoeg om een paar porties in te vriezen. Nu sporten. Denk dat ik ergens een middagdutje moet inlassen anders haal ik het eind van de dag niet 😀 rapilos reageerde hierop 1
Mariposa Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden Goedemorgen ☀️ Vandaag maar eens rustig aan doen. Ik heb een boek gekregen waar ik hopelijk aan kan gaan beginnen. Gekregen van een goede vriend die het gaat uitbrengen binnenkort. Ben zeer benieuwd. @Kaatjemama Bedenk alvast wat je gaat drinken en zeggen tegen de andere feestvierders. Je zult zien dat het meevalt als jouw instelling juist is. Sterker nog, waarschijnlijk ga je jezelf beter vermaken aangezien jij normaal met iedereen een gesprek kunt houden. En jij ziet iedereen langzaam aangeschoten worden, ook leuk. Als dat niet helpt, spoel de film dan alvast door naar morgenochtend. Succes! Voor de rest, fijne zondag!
Kaatjemama Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden 6 minuten geleden zei Mariposa: Goedemorgen ☀️ Vandaag maar eens rustig aan doen. Ik heb een boek gekregen waar ik hopelijk aan kan gaan beginnen. Gekregen van een goede vriend die het gaat uitbrengen binnenkort. Ben zeer benieuwd. @Kaatjemama Bedenk alvast wat je gaat drinken en zeggen tegen de andere feestvierders. Je zult zien dat het meevalt als jouw instelling juist is. Sterker nog, waarschijnlijk ga je jezelf beter vermaken aangezien jij normaal met iedereen een gesprek kunt houden. En jij ziet iedereen langzaam aangeschoten worden, ook leuk. Als dat niet helpt, spoel de film dan alvast door naar morgenochtend. Succes! Voor de rest, fijne zondag! Dank je wel ja idd goed advies heb bedacht wat ik ga drinken en heb overna gedacht met wie ik wil gaan praten. die er van af weten karin123 en Mariposa reageerden hierop 2
Freekie Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden Goedemorgen, ik ga zo de zijkant van mijn dochter haar kast verven en om 10 uur komt mijn zusje om mij mee te helpen met wat opruim dingen. Mijn bokszak gaan we ook verzwaren maar weet niet of we daar nog aan toe komen.. Tussen 1 en 2 komt mijn vader, vanmiddag gaan we samen motorrijden. Dus het wordt een flinke dag maar wel een hele zinvolle Mariposa en Kaatjemama reageerden hierop 1 1
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden