Kaatjemama Geplaatst 10 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 10 uur geleden Dank je wel @lady jane gedaan idd  heb haar het uitgelegd meer kan ik niet doen als het uitleggen en toch niet over me heen laten lopen. nu is het afwachten 😨buikpijn verdorie waarom slaat alles zo snel op me maag. Dacht dat altijd. Door de wijn kwam maar helaas.
Musashi Geplaatst 9 uur geleden Rapport Geplaatst 9 uur geleden (bewerkt) Heel herkenbaar allemaal hoor @Kaatjemama. Als je, zoals ik, houdt van theorie, loont het misschien de moeite om je eens te verdiepen in jouw hechtingssystemen, die stammen af uit je kindertijd en beïnvloeden je volwassen liefdes- en vriendschappelijke relaties en meer bepaald hoe je omgaat met conflicten binnen deze relaties. Ik persoonlijk heb daar wel veel uit kunnen halen en het helpt me om er anders mee te leren omgaan. 8 uur geleden bewerkt door Musashi spirit reageerde hierop 1
Kaatjemama Geplaatst 7 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 7 uur geleden @Musashidank je wel zal hier zeker even naar kijken of ik hier meer van kan vinden. denk dat ik daar zeker we wat mee kan. Musashi reageerde hierop 1
Kaatjemama Geplaatst 3 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 3 uur geleden @Musashiheb je ook een bepaald boek wat je goed vind? Was vandaag begonnen op story tell  met een boek maar helaas was dit niet echt iets.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden