Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst

Ik wens je vooral standvastigheid toe. Voor zowel om te gaan als om te blijven zijn argumenten aan te voeren, alhoewel voor het eerste meer. Maak het geheel overziend een goede afweging, in volle bewustzijn van alle voors en tegens. Anders blijf je op die wipwap.

Geplaatst

Het is makkelijk praten allemaal maar zo lastig te doen/hier uit te komen. Voor nu denk aan je en ben er altijd als je mij nodig zou hebben. Goed dat je je uit.Je staat niet alleen ervoor!😘

Geplaatst
2 uur geleden zei Smaragdie:

Het is makkelijk praten allemaal maar zo lastig te doen/hier uit te komen. Voor nu denk aan je en ben er altijd als je mij nodig zou hebben. Goed dat je je uit.Je staat niet alleen ervoor!😘

Lief van je 🤎

Geplaatst
4 minuten geleden zei spirit:

Yes, al op mijn 1e woning gereageerd. Een 55 plus woning in Ridderkerk. Vlakbij mijn koor!

En sta je beetje gunstig 🙈 bij ons kan je dat zien 

Geplaatst
1 uur geleden zei Kaatjee:

En sta je beetje gunstig 🙈 bij ons kan je dat zien 

Kan je hier ook zien. Zal zo eens kijken. Volgens mij kan je ook op meerdere woningen reageren. Wel triest hoor. Moet ik weer m'n spullen pakken. Weer verhuizen. Na zijn bierontbijt van 6 blikken bier, wordt hij altijd link. Ik maakte een opmerkingen over dit huis. Dat het slechts bijgehouden is en dat het hier stinkt. Begon hij over mijn oude flatje, hoe verwaarloosd dat was. Ik werd woest. Ben de deur uitgelopen met de hond. In mijn flatje had een kettingrookster gewoond. Heb die vuiligheid nooit weg kunnen krijgen. Zo'n gemene opmerking. Nu slaapt hij in de mancave. Lekker met 30 vliegen om hem heen. Even kijken wat IK ga eten. Ik denk gewoon brood met een gebakken ei. 

Geplaatst

Goed van je @spirit Het zal waarschijnlijk nog wel even duren maar wat zou het fijn zijn! Jouw eigen plekje weer. Verdien je echt en in de nabijheid van jouw zoon, schoondochter en kleinkinderen en zelfs dichtbij dat koor. Misschien ook urgentie inzetten. Weet niet of dat nog kan helpen maar zou alles inzetten als ik jou was. 

Geplaatst
15 uur geleden zei Kaatjee:

Kan je geen urgentie krijgen ?  Of bestaat kan dat niet meer 

top hoor dat je nu doorzet 

Bestaat niet meer helaas. Heb sowieso goede kans daar hoor!

Geplaatst

De maat is nu dus helemaal vol. Ik had gisteren nog een klein sprankeltje hoop om een stoptober in te lassen. Afspraak gemaakt dat we deze ochtend alles op zouden ruimen en geen drank meer in huis zouden halen. Wat treft ik net aan? Een flink aangeschoten, naar alcohol stinkende vieze ongeschoren vent. Gisteren zei hij nog dat er geen druppel meer in huis was. Ik dacht: nog 1 kans. Die heeft hij verkeken. Ik ga eens op zoek naar een tijdelijk onderkomen. Hij zal me daarbij niet helpen, want hij wil niet dat ik wegga. Ik ga toch. Dan helpt mijn zoon wel, of anderen. Ik moet weg hier. Weg uit deze negatieve stinkzooi. Ik ga wel even een stuk wandelen met de hond. Even de zinnen verzetten. Eerst maar koffie!

Geplaatst

Voor jouw geluk hoop ik dat je deze keer echt gaat doorpakken @spirit. Tot nu toe valt jouw avontuur (als je het zo wilt noemen) in de categorie perpetuum mobile en kan de dirigent tot in het oneindige blijven herhalen und so weiter, und so weiter,… Ik wens je kracht en doorzettingsvermogen toe (maar zal er niet van opkijken als je binnenkort een bericht post dat ie weer helemaal bijgedraaid is, hij er nu echt van heeft geleerd en jij hem de zoveelste kans geeft). 

Geplaatst (bewerkt)
5 minuten geleden zei Maja:

Voor jouw geluk hoop ik dat je deze keer echt gaat doorpakken @spirit. Tot nu toe valt jouw avontuur (als je het zo wilt noemen) in de categorie perpetuum mobile en kan de dirigent tot in het oneindige blijven herhalen und so weiter, und so weiter,… Ik wens je kracht en doorzettingsvermogen toe (maar zal er niet van opkijken als je binnenkort een bericht post dat ie weer helemaal bijgedraaid is, hij er nu echt van heeft geleerd en jij hem de zoveelste kans geeft). 

Dan heb jij het helemaal verkeerd @Maja. Volgende week trouwens al een uitnodiging voor een bezichtiging. Gaat snel!

bewerkt door spirit

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Nieuwe aanmaken...