Senna34 Geplaatst 10 uur geleden Rapport Geplaatst 10 uur geleden 13 uur geleden zei Rosee: Up. Hoe is het hier? Heerlijk Helder Rosee reageerde hierop 1
Mariposa Geplaatst 3 uur geleden Rapport Geplaatst 3 uur geleden @Bob Etentje in een Michelin restaurant. We begonnen met een alcoholvrije champagne maar daarna ben ik toch overstag gegaan met een wijntje 😕. Wel enorm van genoten…
Smaragdie Geplaatst 3 uur geleden Rapport Geplaatst 3 uur geleden @Mariposa Wijntje of wijntjes? Denk wel dat dat wat verschil maakt voor jou/velen. Ga je je morgen herpakken of af en toe een wijntje(s) drinken? Wel fijn dat je genoten hebt, hoop ook morgenochtend bij het opstaan.
Mariposa Geplaatst 3 uur geleden Rapport Geplaatst 3 uur geleden Wijntje, en daarna 2 whisky thuis 🙈. Ik ga weer even moed verzamelen...
Senna34 Geplaatst 3 uur geleden Rapport Geplaatst 3 uur geleden Jammer Mariposa, ik denk ook dat het maar net is welke afspraken je met jezelf maakt. Als je het af en toe bij eentje kan houden. Ik weet van mezelf dat ik dat niet kan. Of er moet een wonder gebeuren, maar dat risico neem ik niet meer. Te vaak mis gegaan Mariposa en Smaragdie reageerden hierop 2
Smaragdie Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden Snap je hoor @Mariposa bij mij eindigde dit vaak in een binge daarom maar beter voor mij niks meer ooit nemen(jaren over gedaan hoor). Hoop dat je er toch even van geniet/genoot en morgen nieuwe dag nieuwe kansen. Hou je goed bijeen. Mariposa reageerde hierop 1
Mariposa Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden Dat is het gelukkig niet, een binge, maar ik heb nu wel weer het idee dat ik weer helemaal opnieuw moet beginnen. Maar aan de andere kant, ik heb gisteren ook maar 2 drankjes genomen en vandaag nog niets.
Mariposa Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden Ik ben wel heel erg blij met jullie steun. Geeft me wel moed.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden